آموزش کار با کیف پول تراست والت

کیف پول تراست ولت یکی از کیف پول های نگهداری ارزهای دیجیتالی است که از سال ۲۰۱۸ تاکنون مورد استفاده قرار می گیرد. کارکرد این کیف پول به یک پل شباهت دارد و دو بلاک چین مختلف و منحصر به فرد را به یکدیگر متصل می کند. در ادامه مقاله در رابطه با این کیف پول بیشتر و کاملتر توضیحاتی ارائه می کنیم.

کیف پول تراست ولت چیست؟

ارزهای دیجیتالی امروزه با عملکرد های مثبتی که از خود ارائه داده اند، توانسته اند به یکی از مهمترین ارزها برای سرمایه گذاری تبدیل شوند. خرید ارزهای دیجیتالی از طریق صرافی ارز دیجیتال مخصوص و به صورت آنلاین انجام می پذیرد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود، این است که سرنوشت ارزهای دیجیتالی پس از خرید، چه می شود؟ برای پاسخ، باید بگوییم که ارزهای دیجیتالی پس از این که خریداری می شوند، وارد کیف پول مخصوص شما خواهند شد.
بنابراین یکی از اصلی ترین مراحل برای سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی ها، ایجاد کیف پول های مخصوص است. کیف پول تراست ولت یکی از کیف پول های مخصوص رمز ارزها است که طراحی خاص و منحصر به فروش، موجب شده تا به عنوان یک کیف پول تمام عیار شناخته شود. این کیف پول نخستین بار توسط صرافی بایننس، که اولین و معتبر ترین صرافی مخصوص ارزهای دیجیتالی است، خریداری شد.

کیف پول تراست ولت چیست؟

ویژگی های کیف پول تراست ولت

این کیف پول با ویژگی خود، توانست در عرض ۲ سال به یک کیف پول معتبر تبدیل گردد. نخستین ویژگی آن، غیر متمرکز بودنش می باشد. هیچ سازمانی نمی تواند به اطلاعات و داده های این کیف پول دسترسی پیدا کند. همچنین عدم کنترل روی کلید های خصوصی، از دیگر ویژگی های برتر کیف پول تراست ولت به حساب می آید. این کیف پول دارای چندین شبکه پرداخت است و می توان به صورت لحظه ای از قیمت ارزهای خریداری شده اطلاع پیدا کرد. امنیت این کیف پول نیز بسیار بالا است و به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را انتشار نمی دهد. یکی از ویژگی های برتر این کیف پول، پرداخت سود آن می باشد. به این گونه که با خرید و نگهداری رمز ارزهای مخصوص آن، به صورت ماهیانه به شما سود تعلق می گیرد. در واقع عملکردی مشابه با حساب های بانکی دارد.

کیف پول تراست ولت چیست؟

آموزش نصب تراست والت

در ابتدا لازم است بدانید که کیف پول تراست ولت تنها بر روی دستگاه های تلفن همراه با سیستم های اندروید و IOS قابل اجرا می باشد و هرگونه نسخه کامپیوتری این کیف پول، جعلی و کلاهبرداری می باشد. برای آن که بتوان از این کیف پول استفاده کرد، باید اپلیکیشن مخصوص آن را دانلود نمایید. می توانید با مراجعه به گوگل پلی و اپ استور، نام Trust wallet را سرچ کنید. با دسترسی به این اپلیکیشن، مطابق با سیستم عامل تلفن همراه خود، نسخه مربوطه را دانلود و نصب کنید.

آموزش نصب تراست والت

نحوه ساخت کیف پول تراست والت

برای این که بتوان کریپتوکارنسی های خریداری شده را در این کیف پول نگهداری کرد، باید یک کیف پول مخصوص به خود را راه اندازی نمایید. پس از نصب اپلیکیشن کیف پول تراست ولت، آن را بر روی تلفن همراه اجرا کنید. پس از باز کردن اپلیکیشن، با دو گزینه مواجه می شوید که برای ساخت، کیف پول باید گزینه Create a new wallet را انتخاب نمایید. در مرحله دوم، صفحه شرایط و ضوابط کیف پول نمایش داده می شود و با کلیک بر روی گزینه continue می توانید به مرحله بعدی بروید.
در صفحه جدید قوانین مربوط به امنیت و پشتیبانی را مطالعه نموده و از گزینه continue استفاده نمایید. در صفحه جدید با یک عبارت بازیابی که شامل ۱۲ حرف است، روبرو خواهید شد. این عبارت برای مرحله بعدی ضروری است و نباید آن را آشکار و یا گم کنید. بهتر است که این عبارت ۱۲ حرفی را در صفحه ای یادداشت نمایید و آن را از دسترس دیگران دور نگه دارید.
لازم به ذکر است که با گم کردن این عبارت، عبارت جدیدی در دسترستان قرار نمی گیرد و نمی توانید به کیف پول تراست ولت مخصوص خود را بسازید. با کلیک بر روی continue به مرحله بعدی خواهید رفت. در این مرحله عبارت بازیابی شده به صورت نامرتب ظاهر می شود و شما باید آن را مرتب نمایید. این مرحله، آخرین مرحله ساخت کیف پول است و پس از آن کیف پول شما ساخته می شود.

نحوه ساخت کیف پول تراست والت

آموزش کار با کیف پول تراست والت

آموزش نحوه کار با کیف پول تراست والت به این گونه است که ابتدا باید بدانید، زبان اصلی این کیف پول، زبان انگلیسی است و نمی توان زبان پیش فرض دیگری را برایش انتخاب کرد‌. وقتی که صفحه کیف پول را باز کردید، می توانید در قسمت setting سایر تنظیمات کیف پول را مشاهده نمایید. در صفحه اصلی این کیف پول، تمام کوین ها و توکن های خریداری شده توسط شما را نمایش می دهد. برای اضافه کردن کوین ها و یا توکن های جدید، لازم است که در صفحه اصلی، گزینه Menu را که در سمت راست بالا صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.
در این صفحه کوین ها و توکن هایی از جمله: بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین و… که این کیف پول به آنها دسترسی دارد را نمایش می دهد. با کلیک بر روی هر کدام از آنها، می توانید ارزهای جدید را خریداری و به صفحه اصلی کیف پولتان اضافه کنید. برای فروش توکن ها و کوین ها نیز، در صفحه اصلی، رمز ارز مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه send را لمس کنید. در صفحه جدید آدرس گیرنده و مقدار رمز ارز را وارد کنید. با لمس گزینه continue به مرحله بعد می روید و با کامل کردن اطلاعات خواسته شده، به راحتی ارز خود را می فروشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

بیت کوین، پرکاربردترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان، به هرکسی اجازه می دهد بدون واسطه …