خرید بیت کوین با پرفکت مانی چگونه است؟

از معتبرترین سرویس هایی که توانایی خرید بیت کوین را دارد، سرویس الکترونیکی پرفکت مانی است که از معروف ترین سرویس های ارزهای دیجیتال می باشد. در این مقاله به صورت کامل در مورد خرید هر کدام از این پول های الکترونیکی توضیحات کاملی خواهیم داد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی پرفکت مانی

پول الکترونیکی پرفکت مانی توانایی جابجایی ارز در تمام نقاط دنیا را دارد و با این پول الکترونیکی شما می توانید از تمام سایت ها، آنلاین شاپ ها و سرویس های ارائه خدمات استفاده کنید و برای پرداخت هزینه از این درگاه الکترونیکی کمک بگیرید.

در بیان ساده تر پرفکت مانی دقیقا مشابه سرویس بانکی پی پال کار میکند. تفاوت عمده‌ای که پرفکت مانی با سرویس پی پال دارد، این است که پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده و در صورتی که شما را ایرانی تشخیص دهد، آی پی شما مسدود نمی شود و مشکلی برای سرمایه شما ایجاد نخواهد شد.

ثبت نام در حساب الکترونیکی پرفکت مانی رایگان می باشد و با طی کردن یک آموزش ساده به راحتی می توانید این حساب جذاب و محبوب را افتتاح کنید.

معرفی پرفکت مانی

بیشتر بخوانید: مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

فرآیند خرید پرفکت مانی و بیت کوین

اولین قدم برای خرید بیت کوین از طریق پرفکت مانی این است که باید سرویس هایی را مد نظر قرار دهید که پول الکترونیکی پرفکت مانی را به رسمیت بشناسند و بتوانید با آنها مراوده مالی انجام دهید. توجه داشته باشید بعضی از سرویس های ارائه دهنده خدمات بیت کوین خارجی هستند و ممکن است ایران را تحریم کرده باشند. به همین دلیل می بایست از سرویس های ایرانی برای این منظور کمک بگیرید. همچنین مراقب افراد سودجو در این زمینه نیز باشید، سایت هایی که اعتبار کافی ندارند و سایت آنها دچار نقص است و سرویس نماد الکترونیکی را نیز ندارند، برای ارائه خدمات فروش بیت کوین مناسب نیستند و به هیچ عنوان نباید از این سایتها برای خرید بیت کوین و مراوده مالی از طریق پرفکت مانی اقدام کنید.

برخی از سرویس های کلاهبردار فروش بیت کوین قیمتی پایین تر از بازار را در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما را فریب داده و بتوانند از شما سوء استفاده کنند. در هنگام خرید بیت کوین ابتدا می بایست قیمت روز بیت کوین را بررسی کنید و حتی اگر از سرویس های معتبر اقدام به خرید کردید باز هم باید قیمت بیت کوین را بدانید چرا که قیمت این ارز دیجیتال لحظه به لحظه تغییر میکند.

بعد از اینکه از سایت مرجع فروش بیت کوین اطمینان حاصل کردید و مطمئن شده که این سایت کلاهبردار نیست فرآیند خرید بیت کوین به این صورت می باشد که شما می بایست فرایند خرید بیت کوین را از طریق درگاه پرفکت مانی انجام دهید و مبلغی که مد نظر شما است را برای سایت فروشنده ارسال کنید. بعد از انتقال مبلغ پرفکت مانی میزان بیت کوین مورد نیاز شما به آدرس کیف پولی که به سایت فروشنده داده‌اید واریز میشود.

فرآیند خرید پرفکت مانی و بیت کوین

بیشتر بخوانید: چگونه کیف پول بیت کوین بسازیم؟

سرویس های معتبر خرید بیت کوین با پرفکت مانی

وب سایت های فروش بیت کوین که با پرفکت مانی همکاری دارند بسیار زیاد هستند و تشخیص کلاهبردار بودن یا قانونی بودن آنها بسیار سخت می باشد. به همین خاطر پرفکت مانی در وب سایت رسمی خود لیست تمام وب سایت هایی که معتبر هستند و پرفکت مانی را به عنوان پول الکترونیکی قبول می‌کنند و در ازای آن بیت کوین می فروشند را در لیست سایت خود قرار داده است.

سرویس های معتبر خرید بیت کوین با پرفکت مانی

بیشتر بخوانید:ووچر چیست و چه کاربردی دارد؟

در ادامه این مقاله به وب سایت هایی که کاربری ساده و دسترسی راحتی دارند اشاره خواهیم کرد:

1- صرافی پی‌ تو پی‌ چنج

این صرافی کاربری بسیار ساده ای دارد و در این صرافی تنها کافی است مشخص کنید چه مقدار پرفکت مانی می دهید و چه مقدار بیت کوین نیاز دارید. فرایند ثبت نام این وبسایت نیز بسیار ساده می باشد و تمامی مراحل با ایمیل و شما پیگیری خواهد شد. همچنین با پشتیبانی سریعی که این وبسایت دارد در صورت بروز هرگونه مشکل به سرعت مشکلش را برطرف شده و فرآیند انتقال پول در کوتاهترین زمان اتفاق خواهد افتاد.

2- لوکال بیتکوینز

رقابت در قیمت دهی بیت کوین و امنیت اطلاعات شما از جمله نکات مهمی میباشد که این وبسایت به آنها اهمیت ویژه ای می دهد. با توجه به اینکه خرید بیت کوین می بایست در کمترین قیمت باشد تا برای شما نیز صرفه اقتصادی داشته باشد، این وبسایت کمترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهد و یک بازار رقابتی ایجاد کرده تا شما بتوانید استفاده لازم از سرمایه خود را ببرید و بیشترین سود را کسب کنید.

نکته مهم: متاسفانه این وبسایت آی پی های ایرانی را تحریم کرده است و در صورتی که بخواهید از این وب سایت برای خرید و فروش بیت کوین استفاده کنید حتماً باید از آی پی های خارجی کمک بگیرید تا ایرانی تشخیص داده نشوید. با توجه به رقابتی بودن قیمت بیت کوین در این وب سایت ایرانی های زیادی برای خرید و فروش بیت کوین از این افراد کمک می گیرند. اما نکته مهم این است که حتماً به عنوان یک خارجی وارد این وب سایت شوید.

3- صرافی پی‌ام تو بی‌تی‌سی

یکی از ساده ترین وب سایت هایی که فرایند خرید بیت کوین با پرفکت مانی را انجام می‌دهد پی‌ام تو بی‌تی‌سی می‌باشد. دلیل این امر ارتباط این وبسایت با ووچر پرفکت مانی می باشد. در این صورت نیازی نیست ثبت نام کنید، تنها وارد وب سایت شده فرآیند خرید را با ووچر پرفکت مانی انجام می‌دهید و آدرس کیف پول خود را می دهید تا مبلغ مورد نیاز بیت کوین به حساب کیف پول شما واریز شود.

سرویس های معتبر خرید بیت کوین با پرفکت مانی

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی پرفکت مانی، فرایند خرید بیت کوین از سایت های معتبر که با پرفکت مانی قرارداد دارند پرداخته شد. وب سایت هایی از طریق پرفکت مانی تایید شده اند و برای خرید بیت کوین مناسب هستند در لیست وب سایت پرفکت مانی درج شده اند. مچنین مراقب اطلاعات خود باشید و از سایت های کلاهبردار به هیچ عنوان استفاده نکنید. سایت های کلاهبردار قیمت پایین تری در بازار ارائه می کند و قیمت بیت کوین آن ها بسیار کم است. اما نباید بخورید و حتماً هم از قیمت روز بیت کوین مطلع باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

ارزهای دیجیتال وب 3.0 ممکن است از نسل جدیدی از سرمایه گذاران در بازار ارز …