شماره حساب پرفکت مانی چیست؟

بازار ارز دیجیتال امروز از محبوب‌ ترین بازارهای کسب درآمد در سطح بین‌ المللی شده است و هر روز با تراکنش های زیادی روبرو می شود. کاربران امروزه با داشتن کیف پول و شماره مختلف اقدام به خرید و انتقال پول به صورت الکترونیکی میکنند و همچنین از سایت های خارجی خرید میکنند.
در این بازار تمامی سدهایی که برای انتقال پول از کشورهای مختلف به یکدیگر بوده برداشته شده اند و هین مانعی برای انتقال پول وجود ندارد.
در این مقاله به معرفی پول الکترونیکی پرفکت مانی می‌پردازیم و همچنین به آموزش می دهیم که چطور یک شماره حساب پرفکت مانی را افتتاح کنید و البته تمام اطلاعاتی که مربوط به این پول الکترونیکی است را در اختیار شما خواهیم گذاشت پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای پرفکت مانی

  1. کاربرانی که حساب کیف پول پرفکت مانی را دارند می توانند انتقال وجه را به صورت آنی انجام دهند.
  2.  کسب درآمد از طریق زیرمجموعه گیری از بهترین مزایای پرفکت مانی می باشد. در صورتی که شما زیر مجموعه‌ های خود را وارد کنید و کاربران پرفکت مانی را افزایش دهید، پرفکت مانی به ازای تراکنش ها و فعالیت های آن کاربران به شما پورسانت می دهد.
  3.  عمده ترین مشکلی که سیستم‌های بانکی فیزیکی دارند این است که انتقال وجه در بین شماره حساب ها محدود می باشد. اما در حساب کیف پول پرفکت مانی شما هر اندازه که بخواهید میتوانید وجه را انتقال دهید و هیچ محدودیتی ندارید.
  4.  جالب ترین مزیت پرفکت مانی مخفی بودن هویت شما است. برای انتقال وجه نیازی نیست و هویت خود را به فردی که قرار است انتقال وجه را انجام دهید فاش کنید و این یکی از محبوب ترین مزیت های پرفکت مالی است که به خاطر همین مزیت کاربران زیادی به سمت این کیف پول دیجیتال هدایت شده اند.
  5.  با وجود این که پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده و مشکلی از نظر کار کردن با این حساب الکترونیکی نخواهید داشت، صرافی های اینترنتی زیادی به صورت بین المللی در ایران فعالیت می کنند و می توانند پول پرفکت مانی شما را به پول های فیزیکی تبدیل کند.

مزایای پرفکت مانی

بیشتر بخوانید: مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

معایب پرفکت مانی

  • در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کنید فرایند بازیابی رمز عبور هزینه بسیار زیادی دارد، پس در حفظ رمز عبور و اطلاعات هویتی خود باید دقت بسیار زیادی داشته باشد.
  • ویزاکارت و مسترکارت پول پرفکت مانی را پشتیبانی نمی کند و شما نمی توانید با این کارت ها فرآیند انتقال پول را انجام دهید.

انواع حساب های پرفکت مانی

1- معمولی

زمانی که به عنوان یک کاربر تازه وارد حساب پرفکت مانی خود را فعال می کنید کاربر معمولی شناخته می شوید. البته در این شرایط هم شما محدودیت انتقال تراکنش ندارید. همچنین در این شرایط برای تراکنش های شما یک و نیم درصد کارمزد محاسبه می شود.

2- پیشرفته

در صورتی شما کاربر پیشرفته شناخته می شوید که یکسال در پرفکت مانی انتقال وجه و تراکنش انجام دهید. پرفکت مانی در چنین شرایطی شما را از کاربر معمولی به کاربر حرفه ای تبدیل می کند. در این حالت کارمزدهای شما نیز کاهش پیدا می‌کند و شما می توانید با نیم درصد کارمزد فرآیند تراکنش های خود را انجام دهید.

3- شریکی

عموما افرادی که قصد بهینه سازی وبسایت خود را دارند میتوانند از حساب شریکی پرفکت مانی استفاده کنند، البته شرکت پرفکت مانی ابتدا باید شما را تایید کند و پس از تایید استفاده از این ابزار برای شما فراهم میشود.

انواع حساب های پرفکت مانی

بیشتر بخوانید: آموزش تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال تتر

برخی از خدمات پرفکت مانی

  1.  شما میتوانید با قرار دادن یک درگاه پرداخت پرفکت مانی د وبسایت خود با کشورهای خارج ارتباط برقرار کرده و مراوده مالی انجام دهید و محصولات خود را به سراسر دنیا به فروش برسانید.
  2.  شما می توانید از هر وب سایت و شرکت خدماتی که با پول پرفکت مانی کار می کند مراوده مالی انجام دهید و خدمات آنها را در ازای پرداخت پول پرفکت مانی دریافت کنید.
  3. پرفکت مانی به کاربران فعال خود وام اعطا می کند. پس برای اینکه از وام های معتبر این حساب الکترونیکی برخوردار باشید می بایست تراکنش‌ها و مراودات مالی زیادی انجام دهید. فرایند درخواست وام نیز به این صورت می باشد که شما با تیم پشتیبانی ارتباط گرفته و درخواست وام خود را اعلام کنید. تیم مالی پرفکت مانی پس از بررسی درخواست شما در صورت موافقت مبلغ مورد نیاز را برای شما پرداخت می کند.

برخی از خدمات پرفکت مانی

بیشتر بخوانید: ووچر چیست و چه کاربردی دارد؟

شماره حساب برای انتقال هزینه

برای اینکه حساب الکترونیکی پرفکت مانی خود را شارژ کنید می بایست شماره حساب خود را به شخصی که می خواهید از پرفکت مانی دریافت کنید بدهید. یا این که از صرافی های معتبر داخل ایران کمک بگیرید و هزینه مورد نیاز را به آنها بدهید تا پرفکت مانی را به حساب شما واریز کنند. توجه داشته باشید که افراد سودجو در این حوزه بسیار زیاد هستند، پس باید از شرکت‌ هایی کمک بگیرید که در لیست سایت پرفکت مانی قرار دارند و پرفکت مانی آنها را تایید کرده است. همچنین اگر در ایران می‌خواهید فرایند انتقال پول پرفکت مانی را انجام دهید، حتما از شرکت‌هایی که دارای نماد الکترونیکی هستند و دولت آنها را تایید کرده است کمک بگیرید.

فرآیند ثبت نام در کیف پول پرفکت مانی

  • در قدم اول می بایست مدارک شناسایی معتبر که پرفکت مانی آنها را تایید کند را اسکن کنید و برای سایت پرفکت مانی ارسال کنید. مدارکی همچون پاسپورت، گواهینامه، کارت شناسایی از جمله مدارک معتبری هستند که پرفکت مانی آنها را تایید میکند.
  • فرستادن تصویر یکی از قبض های محل سکونت شما بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که پرفکت مانی باید بداند شما از چه کشوری هستید.
  • در نهایت شماره تلفن شما همراه با یک کد تایید باید فعال سازی شود. شماره تلفن و ایمیل شما راه های ارتباطی با شرکت پرفکت مانی هستند و در صورتیکه این شماره یا ایمیل تغییر کند، حتماً به پرفکت مانی اعلام کنید تا در صورت نیاز به پشتیبانی دچار مشکل نشوید.

فرآیند ثبت نام در کیف پول پرفکت مانی

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی کیف پول پرفکت مانی پرداختیم و تمام نکاتی که مربوط به افتتاح حساب، انواع شماره حساب ها و مراحل ورود به پرفکت مانی را برای شما به صورت کامل توضیح دادیم. همچنین فرایند ثبت نام در وب سایت پرفکت مانی به صورت کامل توضیح داده شد. شما میتوانید با مطالعه ی مقالات دیگر ما در همین وب سایت اطلاعات خود را در مورد هر کدام از ارزهای دیجیتال گسترش دهید پس همچنان ما را دنبال کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

ارزهای دیجیتال وب 3.0 ممکن است از نسل جدیدی از سرمایه گذاران در بازار ارز …