مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی و ارزهای دیجیتال توانسته بهترین کمک را به بازارهای مالی بکند. در این مقاله می خواهیم به معرفی و کاربرد یکی از این ارزهای دیجیتال بپردازیم، نام این ارز دیجیتال پرفکت مانی است و با وجود مزیت‌ های زیادی که دارد باعث شده است تا این مقاله را بنویسیم. پس انتهای مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به مبحث مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی نیز می پردازیم و روش های خرید پرفکت مانی رو بررسی میکنیم :

تبدیل پرفکت مانی به پولهای فیزیکی

مهمترین دغدغه ای که اکثر کاربران پول های دیجیتال دارند، این است که قابلیت نقدشوندگی برخی از این ارزها برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده است. یعنی اگر کسی بخواهد برخی از ارزهای دیجیتال را به یورو، دلار یا سایر ارزها تبدیل کند مشکلاتی را خواهد داشت. اما پرفکت مانی این مشکل کاربران را برطرف کرده و در صورتی که این پول دیجیتال را در اختیار داشته باشد به راحتی می توانید آن را به هر ارزی که مد نظر شما است تبدیل کنید.

تبدیل پرفکت مانی به پولهای فیزیکی

خرید اینترنتی پرفکت مانی

این مشکل بیشتر در کشور ایران مشاهده می شود. ایران با تحریم هایی که روبرو است نمی تواند به راحتی از سایت های خارجی اقدام به خرید های بین المللی کند و نمی تواند با پول فیزیکی خود این فرایند را انجام دهد. اما پول های دیجیتال علی الخصوص پرفکت مانی دقیقا به این موضوع اشاره می کند و شما می توانید با در اختیار داشتن این ارز دیجیتال از هر سایت خارجی که مد نظر شما است فرآیند خرید محصولات را انجام دهید. کاربران ایرانی عموما از وب‌ سایت‌هایی همچون آمازون تمایل به خرید دارند و با در اختیار داشتن پرفکت مانی این مشکل شما برطرف خواهد شد.

خرید اینترنتی پرفکت مانی 

امنیت کیف پول

نکته مهمی که در مورد هر ارز دیجیتال صدق می کند امنیت کیف پول آنها می باشد. با توجه به اینکه پول های سیستم دیجیتالی در حساب های بانکی به صورت آنلاین ذخیره سازی می شوند، اگر این حساب ها امنیت مناسب را نداشته باشند قابلیت هک شدن را دارند و کاربران به سمت آن ارز دیجیتال نمی‌روند. اما با امنیت بالایی که پرفکت مانی دارد، کسی نمی‌تواند به سیستم شما نفوذ کند و حتی هکرها نیز به این موضوع اعتراف کرده اند و در پیامی که به شرکت پرفکت مانی دادند، اعتراف کردند که نمی توانند این سیستم را هک کنند. پس می‌توان پرفکت مانی را یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در بین کاربران را نامید.
یکی دیگر از قابلیت های پرفکت مانی این است که شما می توانید این ارز دیجیتال را از حسابهای پی پال خریداری کنید که نشان دهنده محبوبیت و امنیت بالای آن است. زیرا پی پال به راحتی با ارزهای دیجیتال ارتباط برقرار نمی‌کند و تنها ارز های دیجیتال را قبول میکند که امنیت و اعتبار بالایی داشته باشند.

امنیت کیف پول

اپلیکیشن

پرفکت مانی دارای سیستم سرمایه گذاری و نوسان گیری میباشد و هر کسی که بخواهد با این ارز دیجیتال کسب درآمد کند می تواند آن را در سیستم های مالی سرمایه گذاری کرده و اقدام به کسب درآمد کند. به همین دلیل کاربران می بایست به صورت منظم سهام خود را مورد بررسی قرار دهند. پس پرفکت مانی اپلیکیشن مناسب سرمایه گذاری در این حوزه را در اختیار کاربران قرار داده و کاربران بدون هیچ مشکلی می توانند اقدام به خرید و فروش و سرمایه‌ گذاری کنند که باعث شده پرفکت مانی از جمله ارزهایی باشد که قابلیت نوسان گیری منظم و سوددهی مناسب به کاربران را دارد و همچنین این ارز دیجیتال دارای فرآیند عضوگیری هرمی نیز می باشد و اگر شما زیر مجموعه گیری کنید می توانید درصد مناسبی از کاربرانی که توسط شما به این پول دیجیتال وارد شده اند و در این حوزه فعالیت می کنند را به دست آورید.

اپلیکیشن پرفکت مانی

سود ماهانه

یکی دیگر از منابع مالی و کسب درآمد از پرفکت مانی سود ماهانه می باشد. مطمئنا شما با این اصطلاح آشنا هستید. اصطلاحی که در بانک های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بانک درصد مناسبی از سرمایه ای که در بانک دارید را به شما میدهد. اما پرفکت مانی با ارزش بالایی که دارد درصد بیشتری از بانک های فیزیکی در اختیار شما قرار می‌دهد و در صورتی که شما سهام خود را در این پول دیجیتال سرمایه گذاری کنید، به سود بسیار زیادی می رسید که به صورت ماهانه به حساب شما واریز میشود.

سود ماهانه پرفکت مانی

تحریم

متاسفانه برخی از ارزهای دیجیتال ایران را تحریم کرده اند و شما در صورتی که با این ارزها کار کنید و آن شرکت شما را ایرانی تشخیص دهد حساب شما مسدود می‌شود. به همین دلیل مجبور هستید از وی پی ان برای ورود به چنین حساب هایی استفاده کنید که ریسک بسیار زیادی دارد. اما با پرفکت مانی این مشکل را نخواهید داشت. چرا که این ارز دیجیتال ایران را تحریم نکرده و به راحتی و بدون دغدغه می توانید تمامی فرایندهای سرمایه‌گذاری را انجام دهید.

تحریم پرفکت مانی

سخن پایانی

در انتها باید به امنیت بالای این حساب دیجیتال اشاره کنم. توجه داشته باشید اگر رمز حساب خود را فراموش کنید برای بازیابی رمز هزینه زیادی باید پرداخت کنید و اگر داخل حساب شما مبلغ زیادی باشد شما مجبور هستید که هزینه بازیابی رمز عبور را پرداخت کنید. پس در حفظ و نگهداری رمز عبور خود بسیار دقت کنید و آن را در اختیار افراد سودجو قرار ندهید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

ارزهای دیجیتال وب 3.0 ممکن است از نسل جدیدی از سرمایه گذاران در بازار ارز …