ووچر چیست و چه کاربردی دارد؟

به کمک پرفکت مانی می توان تراکنش های زیادی را در سطح بین المللی انجام داد و فرآیند انتقال پول با سرعت زیادی انجام می‌شود. یکی از امکانات پرفکت مانی ووچر میباشد که با عنوان کارت شارژ نیز شناخته میشود و در این مقاله به صورت کامل به این کارت شارژ می پردازیم. پس تا انتها همراه ما بمانید.

در ابتدا باید بگویم برای جابجایی پول ها به صورت بین المللی برای ایران مشکلات زیادی وجود دارد. چرا که ایران تحریم می باشد و جابجا کردن پول ها به صورت بین المللی عملا امری غیر ممکن است. در نظر بگیرید فردی می خواهد از ایران به کشورهای دیگر پول جابجا کند، وجود مشکلات تحریمی که ایران دارد این امر امکان پذیر نمیباشد ولی با وجود وجود کارت شارژ ووچر پرفکت مانی این مشکل برطرف شده است که در ادامه به تمامی مواردی که به این کارت شارژ الکترونیکی مربوط می باشد می پردازیم.

ووچر چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشتر بخوانید: وب مانی

دلیل استفاده از ووچر

با کمک قوانین بانکی می توان اقدام به انتقال پول و افزایش اعتبار خود کرد. دسته چک ها یکی از ابزار های بانکی میباشند که برای انتقال پول مورد استفاده قرار می گیرند و برای افزایش اعتبار فرد سند بسیار موثری است.
ووچر نیز چنین کاربردی دارد و شما با افزایش اعتبار خود در پرفکت مانی می توانید اقدام به تهیه ووچر کنید که یک کارت ۱۶ رقمی است و با دریافت کد فعالسازی می توانید از این ابزار پرفکت مانی برای انتقال پول کمک بگیرید.
اصلی ترین دلیلی که میتوانید از این کارت شارژ الکترونیکی استفاده کنید این است که نیاز به دادن اطلاعات هویتی به اشخاص نخواهید داشت. به همین منظور شما فردی ناشناس برای انتقال پول خواهید بود و فقط اطلاعات ووچر نیاز است که آنها نیز تنها اعداد هستند و در نهایت حساب شما ایمن خواهد بود و در برابر هک شدن کاملاً در امان هستید.

دلیل استفاده از ووچر

بیشتر بخوانید: مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

انتقال پول به صورت بین المللی

اگر به صورت فیزیکی بخواهید فرآیند انتقال پول را دنبال کنید و از طریق بانکهای فیزیکی بخواهید این کار را انجام دهید، مطمئنا پروسه ی طولانی مدتی سر راه شما ایجاد میشود که گاهی ممکن است بدلیل تحریم ها سیستم بانکی این فرآیند را انجام ندهد. اما با کمک پرفکت مانی و کارت شارژ ووچر به راحتی می توانید این انتقال را انجام دهد. همچنین در سراسر جهان این حساب بانکی معتبر است و همچنین با وجود تحریم نبودن ایران از سمت پرفکت مانی شاهد مسدودیت حساب خود نیز نخواهید بود. تنها کافیست شماره و کد فعال سازی ووچر را دریافت کنید و اقدام به انتقال پول کنید.

یکی دیگر از خدمات ووچر پرفکت مانی این است که اگر شما بخواهید یک خرید اینترنتی انجام دهید و نخواهید اطلاعات پرفکت مانی خود را به شخص خریدار بدهید می‌توانید استفاده کنید. همچنین اگر حساب پرفکت مانی ندارید و نگران خرید اینترنتی هستید می توانید تنها ووچر پرفکت مانی را دریافت کنید و نیاز به فعال سازی حساب پرفکت مانی نخواهید داشت.

جالب ترین کاربرد حساب ووچر پرفکت مانی این است که اگر شما قصد رفتن به کشورهای دیگر را دارید و نمی‌خواهید پول نقد همراه خود حمل کنید، کارت شارژ پرفکت مانی بهترین گزینه می باشد. چرا که در سراسر دنیا اعتبار دارد و تنها حسابی است که ایران را تحریم نکرده و همین امر باعث شده این حساب آنلاین از محبوب ترین های ابزارهای دیجیتال نزد ایرانی ها باشد.
همچنین با امنیت بالایی که این کارت شارژ الکترونیکی دارد نگران هک شدن حساب خود نخواهید بود و در هر لحظه می توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

انتقال پول به صورت بین المللی

بیشتر بخوانید: آموزش تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال تتر

کارمزد ووچر

تراکنش های بین بانکی نیز دارای کارمزد هستند و تمامی خریدهای آنلاین که در داخل ایران نیز انجام می دهید با کارمزد همراه هستند. فرآیند انتقال پول و درخواست پول الکترونیکی ووچر نیز به همین صورت است و با کارمزد محاسبه میشود.
فرض کنید شما ۵ دلار می خواهد به حساب ووچر خود واریز کنید: شما می بایست 5 و 15 سنت به عنوان کارمزد می بایست به پرفکت مانی پرداخت کنید. اما در زمان نقد کردن تنها ۵ دلار برای شما در نظر گرفته می شود و آن ۱۵ سانت به عنوان کارمزد محاسبه خواهد شد. پس در زمان خرید می بایست به این نکته توجه کنید.
توجه داشته باشید که این تنها مثال بود و کارمزدهای ووچر پرفکت مانی مطمئناً متفاوت خواهند بود.

کارمزد ووچر

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده

1- خرید از سایتهای بین المللی

قبل از اینکه پول های دیجیتال وارد عرصه شوند خرید از سایت های خارجی و آنلاین شاپ ها عملا امری غیر ممکن بود. اما با کمک پرفکت مانی به راحتی می توانید از هر وب سایت خارجی، آنلاین شاپ یا فروشگاه هایی نظیر آمازون خرید کنید و فرآیند انتقال را بدون مشکل انجام دهید.

2- ماندگاری پول در حساب

راههای تهیه ووچر پرفکت مانی

افراد سودجو همواره در کمین هستند که از اعتماد شما سوء استفاده کنند. برای دریافت ووچر پرفکت مانی حتماً از صرافی های آنلاین که دارای اعتبار و رزومه می باشند کمک بگیرید. این صرافی ها دارای نماد الکترونیک هستند و کاملا تایید شده هستند. همچنین در صورتی که از این صرافی‌ها کمک بگیرید ووچر را با قیمت روز در اختیار شما قرار میدهند. اما وب سایت هایی که اعتبار و اعتماد مناسبی ندارند میتوانند از اعتماد شما سوء استفاده کرده و از قیمت های نامعتبر و غیر واقعی برای فروش ووچر استفاده کنند.

راههای تهیه ووچر پرفکت مانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارزهای دیجیتال از قبیل: وب مانی، بیت کوین، تتر، اتریوم و … می توانید از طریق وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را از شرایط خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

ارزهای دیجیتال وب 3.0 ممکن است از نسل جدیدی از سرمایه گذاران در بازار ارز …