معرفی کامل Decentraland و ارز مانا

پلتفرم Decentraland را می توان یک برنامه مجازی برای معرفی ارز مانا ، ایجاد محتوا و برنامه های کسب و کار در زمینه بلاک چین اتریوم معرفی کرد، قابل ذکر است که پلتفرم Decentraland در سال 2017 توانست 24 میلیون دلار سرمایه جذب کند و اولین کوین را در سال 2019 به بازار ارائه کند، در ادامه برای آشنایی بیشتر با پلتفرم Decentraland و ارز مانا با ما همراه باشید.

آشنایی با پلتفرم Decentraland و ارز مانا:

این پلتفرم می تواند محتوای خاصی برای شما ایجاد کند تا به صورت غیر متمرکز به همراه واقعیت مجازی توانایی ایجاد LAND را داشته باشید، هر LAND برای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از آن زمین های دیجیتال را نگهداری کنید.

به صورت ساده تر می توان گفت پلتفرم Decentraland تولید یک محتوای مجازی را مانند ماین کرافت انجام می دهد، سپس شما می توانید از این تولید محتوا برای کسب درآمد استفاده کنید و یک آواتار کاملا منحصربه فرد بسازید که دیگران برای به دست آوردن آن به شما هزینه پرداخت کنند.

آشنایی با پلتفرم Decentraland و ارز مانا

LAND چیست؟

از نظر مالکیت، پس از ایجاد هر LAND شما مالکیت دائم دارید و می توانید آن را برای خود رمزگذاری کنید تا زمین شما را کنترل کند، البته برای افرادی که نسبت به LAND آگاهی کامل پیدا نکرده اند، هر LAND یک قرارداد هوشمند برای صاحب های صحنه ها، بازی ها، تصاویر، برنامه ها و… می باشد .

ارز مانا چیست؟

بسیاری از افراد نمی دانند رمز ارز مانا چیست ؟ این ارز یک واقعیت مجازی به همراه پرداخت هزینه کالا و خدمات با یکدیگر به صورت اتوماتیک می باشد، در صرافی ارز دیجیتال، ارز دیجیتال مانا هر روز طرفدار های بیشتر و متقاضی های بیشتری را به خود جذب می کند و این افزایش تقاضا باعث کاهش عرضه با افزایش قیمت نسبت به قبل می شود.

پس از اینکه خرید مانا به سقف خود برسد، صف خرید این ارز بسته می شود و قیمت ارز افزایش پیدا می کند و وارد land می شود، کاهش عرضه هر روز بیشتر باعث افزایش قیمت می شود و سود کاربران بیشتر خواهد شد.

ارز مانا چیست؟

میزان عرضه ارزهای مانا:

ارز مانا در سال 2017 2.8 میلیارد سرمایه جذب کرده است اما در سال آینده این عرض در زمان عرضه اولین کوین 600 میلیون سرمایه خود را از دست می دهد و به همین دلیل حدود 40% ارز مانا در این سال فروخته می شود، از باقی این ارز حدود 20% برای افراد جامعه در نظر گرفته می شود تا توانایی خرید کوین ها را داشته باشند، 20% برای تیم های توسعه دهنده در نظر گرفته می شود و 20% نگهبانی می شود.

چگونه می توان از توکن های مانا نگهداری کرد؟

مسلما نگهداری توکن های مانا در کیف پول های اتریوم انجام می شود، مانا یک رمز ارز استاندارد می باشد و از میزان نقدینگی بالا بهره مند است، شما در 100 صرافی می توانید خرید و فروش و معامله این توکن را انجام دهید. تا به امروز میزان حجم معامله های ارز مانا به 93 میلیون دلار رسیده است و رتبه 119 را در بین کوین دریافت کرده است.

نقش توکن در پلتفرم Decentraland و ارز های مانا:

توکن ها و ارزها را می توان توسعه دهنده تولید محتوا در زمینه این پلتفرم معرفی کرد، زیرا زمین های دیجیتال در برقراری ارتباط با کاربران خود محدود هستند، به همین دلیل مقدار زیادی از هر توکن ایجاد نمی شود و هر چه محدودتر باشد با ارزش تر می شود، به هر میزان که خرید یک توکن بیشتر باشد، رشد مبلغی او نیز بیشتر خواهد بود.

برای مثال زمانی که یک نهنگ بیشتر از 200 هزار دلار را در یک توکن سرمایه گذاری می کند، هزینه توکن افزایش پیدا کرده و هر روز بیشتر از دیروز می شود. تنها تفاوت روند افزایش قیمت این زمین ها با دنیای واقعی، مجازی بودن آنها است.

نقش توکن در پلتفرم Decentraland و ارز های مانا

ارزهای مانا در بین توکن های ارز دیجیتال:

ارز های مانا یکی از توکن های ارز دیجیتال نامیده می شود، که سازندگان محتوا با خرید این قطعه زمین تا حد بالایی به هدف خود برای سود بیشتر در هر روز دست پیدا کرده اند، ارز مانا تا به امروز صاحبی داشته است و 1000 توکن در ارز دیجیتال دارد که قیمت آنها هر روز نسبت به دیروز بیشتر می شود.

ارز های مانا به گونه ای طراحی شده است که امروزه نمی توان قیمتی برای آن مشخص کرد و تعیین قیمت به صاحبان آینده آن بستگی دارد، برای مثال اگر فرد معروف مانند یک فوتبالیست، ارز های مانا را خریداری کند مسلما رشد ارز مانا چندین برابر ارز های دیگر می شود و ارزش زمین های دیجیتال مانا بسیار بالا می رود.

ارزهای مانا در بین توکن های ارز دیجیتال

نقش ارز های مانا در دیسنترالند:

ارز های مانا از دارایی های اصلی به همراه قرارداد هوشمند می باشد که سازمان غیر متمرکز دیسترالند بر او نظارت دارد، بودجه اصلی این ارز نسبت به ارز های دیگر خود مختار است و با توجه به بازده فروش افزایش پیدا می کند، اگر طرح های منتخب ارز مانا کاربران و بازیکن های اصلی سرمایه گذاری باشند، مسلما کنترل ارزمانا به کاربران با بودجه بسیار بالا اما به صورت غیر متمرکز داده می شود و تعیین نحوه عملکرد این دنیای مجازی در دست های کاربران قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارزهای دیجیتالی از جمله: بیت کوین، تتر، اتریوم، پرفکت مانی و … می توانید با ما از طریق وب سایت در ارتباط باشید تا شما را با ارزهای دیجیتال و شرایط خرید و فروش آنها راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …