آموزش کار با کیف پول متامسک

کیف پول متامسک یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه است که برای اتریوم طراحی شده است. کیف پول متامسک ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد. در این نوع کیف پول کاربر می تواند اتر و سایر توکن ها را ذخیره کند.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی ارز می باشد که فقط به صورت الکترونیکی و یا ارز دیجیتال قابل دسترسی است. این نوع ارزها فقط از طریق رایانه و گوشی قابل دسترسی هستند و نیازی به واسطه ندارند. ارزهای دیجیتال خاصیت فیزیکی ندارند زیرا فقط به صورت الکترونیکی قابل دسترسی هستند. معاملات این ارزها از طریق کیف پول الکترونیکی متصل به شبکه های تعیین شده و یا اینترنت انجام می شود. ارزهای دیجیتال دارای انواع مختلفی بوده و می توانند به صورت متمرکز و یا غیر متمرکز باشند. این ارزها نیازی به تولید فیزیکی نداشته و در نتیجه کثیف نمی شوند. از مزایای این ارزها می توان به تسریع در معاملات، تسهیل سیاست های پولی و مالی اشاره کرد همچنین این ارزها می توانند هزینه معاملات را ارزان تر کنند.

ارز دیجیتال چیست؟

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول اینترنت کامپیوتر (ICP)

ویژگی کیف پول متامسک

کیف پول ها محلی برای ذخیره سکه های دیجیتالی است. کیف پول ها کلید های خصوصی و عمومی را که به عنوان ادرس شما عمل می کنند و در شبکه بلاکچین قابل مشاهده برای همه هستند را، ذخیره و نگهداری می کند. با استفاده از این کیف پول می توانید از طریق مرورگر خود ارز دیجیتال اتریوم را مبادله و خرید و فروش کنید. کیف پول متامسک به عنوان یک کیف پول سبک و آسان و منحصر به فرد ظاهر شده که به کاربران خود اجازه دسترسی از طریق مرورگر را به ارزهای بلاکچین و اتریوم را می دهد. این کیف پول در عین پرطرفدار بودن و سادگی در نصب و کار با ان ولی امکان هک شدن دارد.

ویژگی کیف پول متامسک

بیشتر بخوانید: کیف پول HD چیست؟

نحوه نصب کیف پول متامسک

کیف پول متامسک نوعی افزونه است که بر روی اندروید، ios و مرورگرهایی نظیر کروم، فایرفاکس و اپرا قابل نصب می باشد. برای نصب کافی است به سایت اصلی متامسک مراجعه کرده و بر روی دانلود کلیک کنید، با توجه به دستگاهی که می خواهید روی آن کیف پول متامسک را نصب کنید آن را انتخاب کرده و روی گزینه نصب کلیک کنید. در پنجره باز شده گزینه ADD TO CHROME را انتخاب کنید، کیف پول متامسک در حال دانلود و نصب می باشد. برای شروع کار لازم است ابتدا حساب کاربری ایجاد کنید.

نحوه ساخت حساب در متامسک

متامسک نوعی کیف پول محبوب اتریوم است که به صورت افزونه بر روی انواع دستگاه ها و مرورگر ها نصب می شود. برای نصب کیف پول متامسک نیاز است ابتدا به سایت رسمی ارائه کننده این کیف پول مراجعه کرده و آن را دانلود و نصب کنید. اگر قبلا در این کیف پول حساب داشته اید به راحتی می توانید آن را بازگردانی کرده و به کار خود ادامه دهید در غیر اینصورت باید ابتدا یک حساب برای خودتان ایجاد کنید. برای ایجاد حساب افزونه نصب شده را اجرا کنید سپس بر روی ایجاد یک کیف پول کلیک کنید. برای ادامه در مرحله اشتراک بازخورد بر روی موافق کلیک کرده و مراحل نصب را ادامه دهید، حال برای کیف پول خود یک رمز عبور ایجاد کرده و سپس بر روی ناحیه خاکستری کلیک کنید در نهایت برای اتمام کار تایید را بزنید. از متامسک برای ذخیره و مبادله ارز دیجیتال اتریوم استفاده می شود.

نحوه ساخت حساب در متامسک

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

نحوه کار و مبادله ارز اتریوم در متامسک:

برای مبادله و خرید و فروش ارز در متامسک ابتدا باید آدرس عمومی خود را داشته باشید برای این کار به راحتی می توانید از گزینه Account Details آن را به دست آورید. برای دریافت ارز ابتدا ارز مورد نظر خود را انتخاب کرده سپس گزینه دریافت را انتخاب کنید در ادامه باید شیوه دریافت را انتخاب نموده و در ادامه آدرس فرستنده را وارد نمایید.

متامسک بر روی چه دستگاه هایی نصب می شود:

یکی از مهمترین ویژِگی که کیف پول متامسک را بسیار محبوب و پرطرفدار کرده قابلیت نصب ان بر روی همه پلتفرم ها می باشد. کیف پول متامسک قابل نصب بر روی انواع مرورگر نظیر کروم، اپرا و سیستم هایی نظیر اندروید و ios می باشد. ادرس اتریوم یک شناسه منحصر به فرد است که به عنوان یک مکان مجازی برای نشانه های اتریوم شما عمل می کند مانند شماره حساب بانکیتان عمل می کند. معاملات این ارزها از طریق کیف پول الکترونیکی متصل به شبکه های تعیین شده و یا اینترنت انجام می شود. ارزهای دیجیتال دارای انواع مختلفی بوده که می توانند به صورت متمرکز و یا غیر متمرکز باشند.

متامسک بر روی چه دستگاه هایی نصب می شود

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

کیف پول Houbi Wallet یک کیف پول با توانایی کنترل و مدیریت دارایی های چند …