آموزش گام به گام کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک یکی از بهترین کیف ها از میان کیف پول های رایج در ارز دیجیتال برای ذخیره و خرید فروش ارز می باشد. این نوع کیف پول از نوع نرم افزاری بوده که قابلیت پشتیبانی انواع مختلف رمز ارز همچون بیت کوین، لایت کوین، تتر، کاردانو، ترون،نئو، بت و انواع مختلف دیگر را دارد. همچنین این نوع کیف پول توانایی اتصال به کیف پول سخت افزاری را ندارد ولی از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

کیف پول اتمیک:

امروزه ارز دیجیتال یکی از مباحث داغ و پرطرفدار روز است. ارز دیجیتال بر بستر بلاک چین پیاده سازی شده و روز به روز در حال گسترش است. افرادی که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت دارند برای خرید و فروش رمز ارزهای خود به کیف پول نیاز دارند. کیف پول ها در انواع مختلف طراحی و ارائه می شوند که پول اتمیک یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال است که قابلیت ذخیره و پشتیبانی بیش از 500 توکن و کوین را دارد.

از جمله مهمترین ارزهایی که توسط این نوع کیف پول پشتیبانی می شود اتریوم، بیت کوین، لایت کوین، تتر، کاردانو، ترون،نئو، بت و انواع مختلف دیگر را نام برد. کیف پول اتمیک از نوع نرم افزاری بوده و باید اپلیکیشن آن را دانلود کنید، این برنامه انواع سیستم عامل و اندروید را پشتیبانی می کند. کیف پول اتمیک در عین سادگی و راحتی در استفاده از آن دارای ویژگی و کاربرد های مفید و پرکاربرد برای کاربران خود دارد.

کیف پول اتمیک

بیشتر بخوانید: کیف پول HD چیست؟

ویژگی کیف پول اتمیک و مراحل نصب آن:

کیف پول اتمیک از نوع کیف پول نرم افزاری بوده و نیاز است تا شما برنامه آن را دانلود و نصب کنید. از مهمترین ویژگی هایی که این نوع کیف پول را پرطرفدار کرده قابلیت اتمیک بودن آن می باشد به طوری که شما می توانید به راحتی ارز خرید و فروش کنید. بدون هیچ واسطه ای همچنان می توانید در این نوع کیف پول تبدیل ارز نیز داشته باشید.

از دیگر ویژگی های این کیف پول می توان به امنیت بالای آن، رمزنگاری کلیدهای خصوصی و سازگاری با انواع سیستم عامل ها اشاره کرد. برای نصب این نوع کیف پول باید به سایت مراجعه کرده و آخرین نسخه موجود آن را دانلود و نصب کنید. پس از نصب، آن را اجرا کنید. حال اگر حساب کاربری ندارید باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید، گزینه CREATE NEW WALLET برای ایجاد حساب کاربری و گزینه Restore from backup برای بازیابی اکانت تان می باشد.

در مرحله بعد یک رمز قوی انتخاب کرده و SET PASSWORD را انتخاب کنید، در این مرحله 12 کلمه در اختیارتان قرار می گیرد که نیاز است آن را حتما در جایی ذخیره کنید زیرا برای بازیابی اکانت تان نیاز خواهید داشت، سپس روی گزینه Next کلیک کنید، حال اکانت شما با موفقیت ساخته شده است برای شروع کار و ورود به محیط برنامه کافی است Start Using Atomic را انتخاب کنید.

ویژگی کیف پول اتمیک و مراحل نصب آن

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

آشنایی با منو و نحوه کارکرد کیف پول:

پس از نصب کیف پول اتمیک وارد محیط برنامه شده و می توانید استارت خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را بزنید. تمامی قابلیت های این برنامه در نوار سمت چپ برایتان قرار داده شده است. قسمت Your Address برای اطلاع از کلید عمومی هر توکن و برای ارسال هر کوین یا توکن مورد نظر کافی است بر روی آن کلیک کنید. یکی از مهمترین ویژگی های کیف پول اتمیک قابلیت تبدیل ارز به یکدیگر می باشد که به راحتی می توانید از قسمت Exchange تبدیل را انجام دهید. منوی History نیز برای ایمپورت کیف پول و مشاهده معاملات تان می باشد. منوی Staking نیز به شما این امکان را می دهد که به ازای خرید و ذخیره ارزهای خود پاداش دریافت کنید. برای خرید ارزهای خود به وسیله کارت اعتباری می توانید از قسمت Buy اقدام کنید.

آشنایی با منو و نحوه کارکرد کیف پول

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول تراست والت

نحوه ارسال و دریافت رمز ارز:

کیف پول اتمیک از نوع نرم افزاری بوده و باید اپلیکیشن آن را دانلود کنید، این برنامه انواع سیستم عامل و اندروید را پشتیبانی می کند. کیف پول اتمیک از امنیت بالایی برخوردار بوده و کار با آن حتی برای افراد مبتدی بسیار آسان می باشد. برای ارسال ارز کافی است ارز مورد نظر را انتخاب کرده و سپس گزینه send را بزنید. برای دریافت ارز دیجیتال نیز کافی است نوع ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید سپس در صفحه باز شده بر روی گزینه Receive کلیک کنید، در مرحله بعد زیر تصویر QR Code لینکی نوشته شده که شما باید آن را کپی کرده و به شخصی که قصد ارسال ارز برای شما را دارد بفرستید.

نحوه ارسال و دریافت رمز ارز

بیشتر بخوانید: تفاوت کیف پول سرد و کیف پول گرم

نحوه برقراری امنیت در این نوع کیف پول:

کیف پول اتمیک بهترین کیف پول نرم افزاری است که از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد. رم عبور تعیین شده هنگام نصب این نسخه بسیار مهم بوده و برای انجام تراکنش ها و مشاهده کلید خصوصی ضروری است. رمز عبور به تنهایی می تواند تا میزانی امنیت کیف پولتان را تامین کند. همچنین برای بازیابی اکانت تان تنها راه عبارت 12 کلمه ای هنگام نصب است که می تواند از ورود افراد به اکانت شما جلوگیری کند. همچنین رمز ارزهای شما روی هیچ گونه سروری ذخیره نمی شود و هیچ شرکتی به کلید خصوصی شما دسترسی ندارد از این رو امنیت ارزهای شما تامین بوده همچنین این نوع کیف پول همه ی داده های ارسالی شما را رمز گذاری میکند و موجب برقراری امنیت می شود.

خرید ارز دیجیتال از جمله خرید و فروش تتر را میتوانید با بهترین قیمت در صرافی ارز دیجیتال بیت مهر انجام دهید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

کیف پول Houbi Wallet یک کیف پول با توانایی کنترل و مدیریت دارایی های چند …