آموزش کار با بایننس اسمارت چین

امروزه با گسترش بازارهای خرید و فروش رمز ارز دیجیتال افراد زیادی هستند که در آنها فعالیت می کنند و به دنبال سود از طریق خرید و فروش این رمز ارز ها هستند. بایننس اسمارت چین یکی از این سایت ها و بازارهایی است که در این زمینه فعالیت دارد، اما بسیار مهم است که کدام یک از آنها قابل اطمینان است و می شود در آن سرمایه گذاری کرد. ما در این مقاله اطلاعاتی را درباره بایننس اسمارت چین و روش گام به گام کار با آن را خدمت شما ارائه کرده ایم.

بایننس اسمارت چین چیست؟

صرافی بایننس در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ بایننس چین را راه اندازی کرد. که به توکن بایننس، بایننس کوین یا bnb گفته می شود. بایننس اسمارت چین هم چند ماه پس از این اتفاق شروع به کار کرد. که هدف اصلی آن جایگزینی برای بلاک چین اتریوم بود. بایننس اسمارت چین کاملا مستقل است. به طوری که حتی در صورت آنلاین نبودن بایننس چین، می تواند به کار خود ادامه بدهد. با استفاده از این دو بلاک چین به راحتی می توان دارایی های دیجیتال را به وجود آورد و همچنین معامله های پر سرعتی را صورت داد.
یکی از مزایای بایننس اسمارت چین که می تواند بسیاری از افراد را به استفاده از خود جذب کند، قابلیت انتقال پروژه های خود از اتریوم به بایننس است. اما بایننس چین این ویژگی را ندارد و افراد برای انتقالات دچار مشکل می شوند.
در ادامه به صورت گام به گام نحوه استفاده و کار با بایننس اسمارت چین را با توضیحات کامل خدمت شما ارائه می دهیم. مراحل آن هم عبارتند از: ایجاد کیف پول, واریز دارایی ها, انتقال موجودی بین حساب های مختلف, افزایش موجودی و برداشت از حساب.

آموزش کار با بایننس اسمارت چین

مراحل گام به گام نحوه استفاده و کار با بایننس اسمارت چین

1- ایجاد کیف پول

اولین مرحله ایجاد یک کیف پول است. اگر قبلا حساب کاربری داشته اید می توانید از قسمت wallet direct به کیف پول خود آن را متصل کنید. اما اگر به آن دسترسی نداشتید می توانید با صفحه بایننس اسمارت چین، کیف پول آن را دانلود کنید. توجه داشته باشید در همین مرحله مرور گری که می خواهید در آن افزونه را اضافه کنید باید انتخاب کنید.
بعد از نصب افزونه، صفحه مربوط به ثبت نام برای شما نمایان خواهد شد. اگر قبلا حساب کاربری داشتید با وارد کردن اطلاعات قبلی می توانید وارد حساب خود شوید. اما اگر حسابی نداشته اید بر روی دکمه ساختن کیف پول کلیک کنید و بعد از آن بر روی دکمه مربوط به جیمیل کلیک کنید.
در مرحله آخر باید جیمیل و رمز عبور مد نظر خود را وارد کنید. همچنین وارد کردن عبارت بازیابی در این مرحله برای شما ممکن است. پس از وارد کردن این عبارات دکمه continuo را انتخاب کنید. پس از گذراندن این مرحله کیف پول شما ساخته خواهد شد. نکته امنیتی که باید به آن دقت کنید این است که، این اطلاعات را به هیچ وجه نباید در اختیار فرد نامطمئنی قرار دهید. زیرا کسانی هستند که بتوانند با استفاده از این اطلاعات از حساب کاربری شما سوء استفاده کنند.

بایننس اسمارت چین

2- چگونگی واریز

در کل bnb ها دو مدل هستند. برای استفاده از کیف پول بایننس اسمارت چین باید مقداری bep-20 در آن وجود داشته باشد. باید بدانید که پرداخت هزینه معامله ها و تراکنش ها به صورت خود به خودی صورت می گیرد.
در ابتدا وارد صفحه اصلی کیف پول خود شوید و بر روی آیکون سمت راست صفحه، کلیک کنید. در این هنگام پنلی برای شما باز خواهد شد که باید دکمه connect to binance و سپس دکمه verify را کلیک نمایید.
در این مرحله صفحه ای برای شما باز خواهد شد که باید والت خود را وصل کنید و آن هم بدین شکل صورت می گیرد که ابتدا باید دکمه ( اتصال والت ) و سپس دکمه connect را انتخاب کنید.
حال به مرحله آخر اتصال حساب تان به کیف پول بایننس اسمارت تان رسیده اید. این مرحله کاملاً کارهای امنیتی است. مالک کیف پول باید با اجازه به والت خود توانایی امضای بایننس را برای آن محقق کند. بعد باید مراحل مربوط به ورود دو مرحله را بگذرانید، که کاملا اختیاری است. اما پیشنهاد ما به شما این است با کامل کردن این مرحله امنیت حساب بایننس اسمارت چین خود را افزایش دهید.
حال حساب کاربری شما به کیف پول تان وصل شده است. تنها کاری که باید انجام دهید انتقال دارایی تان از حسابتان است که آن هم با کلیک بر روی دکمه receive و wallet direct صورت می گیرد. حال موجودی شما بر روی صفحه قابل رویت خواهد بود.

چگونگی واریز ارز دیجیتال

3- انتقال بین کیف پول ها

اگر می خواهید از والت دیگری مقداری از دارایی تان را به این کیف پول تان انتقال دهید. فرقی نمی کند که bnb ها مربوط به حساب شما باشد یا کس دیگری؛ فقط باید چند مرحله را طی کنید تا این کار با موفقیت صورت گیرد.
ابتدا وارد صفحه ای شوید که مربوط به برداشت حساب بایننس اسمارت است. سپس حساب مدنظر تان را انتخاب کنید (حسابی که می خواهید دارایی را از آن برداشت کنید ) و بر روی دکمه receive کلیک نمایید.
در این قسمت از دو طریق می توانید کار را به پایان برسانید. راه اول: کد نمایش داده شده را اسکن نمایید. راه دوم: آدرس نمایش داده شده را در قسمت دریافت کننده کپی کنید.

انتقال بین کیف پول ها

روش افزایش دارایی ها و بایننس کوین ها

اگر بخواهید رمز ارز های مختلفی را خریداری کنید، باید ابتدا بر روی دکمه + کلیک کنید. در آن هنگام صفحه ای برای شما باز خواهد شد، که باید رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است حتما قبل از خریداری هرگونه رمز ارز نسبت به آن تحقیق کنید، تا اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. این موضوع سبب خواهد شد تا از خرید رمز ارز دچار ضرر نشوید.
انتخاب رمز ارز مورد نظرتان بدین شکل است که، باید جعبه مقابل آن را کلیک کنید. پس از آن هم می توانید در قسمت موجودی ها نسبت به موجودی خود اطلاع یابید.

روش افزایش دارایی ها و بایننس کوین ها

برداشت از حساب بایننس اسمارت چین

همانطور که روش افزایش موجودی را خدمت شما گفتیم. باید به روش برداشت از حساب نیز بپردازیم. ساده ترین کاری که می توان انجام داد این است که با متصل کردن حساب بایننس خود به یک کیف پول bsc این کار را صورت داد. فقط نسبت به انتخاب بایننس اسمارت چین دقت کنید زیرا باید bep-20 را انتخاب کنید.
راه دیگری که برای انجام این کار وجود دارد استفاده از یک پل دو طرفه است. آن پل هم پل بایننس می باشد .به طوری که با انتخاب یک بلاک چینی مانند اتریوم، توکن های موردنظر خود را به بایننس اسمارت چین تبدیل کنید و سپس آنها را خارج ‌نمایید. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد و کار با بایننس اسمارت چین را به خوبی یاد گرفته باشید … برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ارز دیجیتال از قبیل: بیت کوین، تتر، بایننس کوین می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

بیت کوین، پرکاربردترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان، به هرکسی اجازه می دهد بدون واسطه …