آموزش بازیابی اکانت مسدود شده بایننس

یکی از مشکلاتی که امروزه برای افرادی که در بانک های اینترنتی حساب دارند پیش می آید؛ مسدود شدن حساب آن ها است. یکی از این موارد اکانت مسدود شده بایننس کوین است، که اگر اقدامی صورت ندهید دارایی تان غیرقابل برگشت خواهد بود. ما در این مقاله به مبحث آموزش بازیابی اکانت مسدود شده بایننس می پردازیم:

بازیابی اکانت مسدود شده بایننس

حساب بایننس به دلایل مختلفی می تواند مسدود شود. یکی از مهمترین دلایل مسدود شدن آن تحریم بودن کشورمان در لیست این بانک اینترنتی است.
کسانی که در بایننس کوین حساب دارند، حتما هنگام ثبت نام با استفاده از فیلترشکن برای خود اکانت ساخته اند. اما اگر در هنگام استفاده از آن دچار اشتباهاتی از قبیل متصل شدن به آی پی متفاوت و یا وارد کردن اطلاعات متناقض شوید؛ پشتیبانی های بایننس به شما شک می کنند و ممکن است حساب شما مسدود شود. در ادامه به صورت گام به گام مراحل بازیابی اکانت مسدود شده بایننس را توضیح داده ایم.

بازیابی اکانت مسدود شده بایننس

اولین مرحله برای برگرداندن اکانت مسدود شده بایننس چیست؟

پیشنهاد ما به شما این است هنگام استفاده از بایننس با متصل شدن به یک آی پی خاص از مسدود شدن اکانت تان جلوگیری کنید. اما اگر به هر دلیلی اکانت شما مسدود شد باید آن را بازیابی کنید. نکته دیگری که وجود دارد این است که باید مدتی از مسدود شدن حساب تان بگذرد تا بتوانید مسدودیت آن را رفع کنید.
ابتدا وارد سایت بایننس شوید و بر روی دکمه Log in کلیک کنید. اطلاعات دقیق اکانت خود را وارد کنید. سپس کد ورود برای شما ارسال خواهد شد. با وارد کردن آن، وارد اکانت مسدود شده بایننس خود خواهید شد.

صرافی ارز دیجیتال بایننس

بازیابی از طریق ایمیل

با کلیک کردن بر روی دکمه reactive account وارد مرحله بعدی بازیابی شوید. حال سه راه برای بازیابی اکانت دارید و آن ها عبارتند از: تایید از طریق ایمیل، شماره تلفن همراه یا تایید گوگل.
همانطور که گفتیم ایران توسط این بانک اینترنتی تحریم است، پس نمی توان از روش تایید از طریق شماره تلفن همراه استفاده کرد. پیشنهاد ما به شما این است از روش تایید با ایمیل استفاده کنید. پس از طی کردن این مراحل روی دکمه Submit کلیک کنید تا وارد مراحل امنیتی شوید.

بازیابی اکانت بایننس از طریق ایمیل

طی کردن مراحل امنیتی و ارسال مدارک

در این قسمت ابتدا قوانین مربوط به بایننس را مطالعه کنید و پس از تایید و قبول کردن این قوانین با گذراندن و پاسخ دادن به سوالات مربوطه هویت شما احراز خواهد شد.
حال به یکی از مشکل ترین مراحل بازیابی رسیدیم و آن هم ارسال مدارک شناسایی(شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه و… ) است. اگر کسی از اقوام تان و دوستان تان در کشورهایی زندگی می کند که بایننس آن را تحریم نکرده است؛ می توانید با ارسال مدارک شناسایی آن ها، این مرحله را با موفقیت طی کنید.
اما اگر نمی توانید مدارک یک فرد خارجی را تهیه کنید؛ ناچار خواهید بود مدارک شناسایی خود را ارسال کنید. در این مرحله دو امکان وجود دارد. ممکن است بایننس اجازه برداشت دارایی هایتان را بدهد اما بازیابی اکانت تان حاصل نشود. شاید حتی اجازه دسترسی به دارایی هایتان را هم ندهد و در آن صورت باید پس از مدتی دوباره این کار را امتحان کنید.

طی کردن مراحل امنیتی و ارسال مدارک بایننس

شناسایی چهره و تایید نهایی

اگر مرحله ارسال مدارک شناسایی را با موفقیت گذراندید، به مرحله آخر بازیابی اکانت مسدود شده بایننس می رسید و آن هم شناسایی چهره تان است. به این نکته حتما توجه کنید که هنگام انجام این مرحله از عینک، کلاه و ویرایشگرهای عکس به هیچ وجه نباید استفاده کنید و صورت شما باید کاملا مشخص باشد در غیر اینصورت شناسایی چهره شما انجام نخواهد شد.
حال که چهره شما به درستی توسط سایت شناسایی و تایید شد؛ پیغامی با عنوان Reactive برای شما نمایان خواهد شد. حال بر روی گزینه Got it کلیک کنید تا مراحل بازیابی اکانت به پایان برسد. اگر اطلاعات و مدارک شما تایید شوند، پس از مدتی خبر بازگردانده شدن اکانت تان به شما داده خواهد شد.
امیدواریم آموزش های داده شده برای شما مفید واقع شده باشد و بازیابی اکانت بایننس شما با موفقیت صورت گرفته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ارز دیجیتال می توانید در سایت بیت مهر ثبت نام کنید و  خرید بیت کوین، پرفکت مانی، تتر و … را انجام دهید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

بیت کوین، پرکاربردترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان، به هرکسی اجازه می دهد بدون واسطه …