آموزش ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده

آیا تا به حال نام پرفکت مانی را شنیده اید!؟ این، نام یکی از مشهورترین و محبوب ترین حساب های اینترنتی جهان است. امروزه با افزایش تعاملات و خرید و فروش ها در بازارهای اینترنتی، این بازارها رونق زیادی گرفته است و افراد زیادی نسبت به سرمایه گزاری در آن ها اقدام کرده اند. شما نیز اگر می خواهید در یکی از معتبر ترین این بازارها برای خود حسابی داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مقاله اطلاعاتی را درباره انواع حساب پرفکت مانی و همچنین آموزش ساخت حساب وریفای شده در آن خدمت شما ارائه کرده ایم.

پرفکت مانی و نکات مربوط به آن

پرفکت مانی یک بانک اینترنتی است که در سال ۲۰۰۹ در کشور پاناما افتتاح شده است. افرادی که در این بانک اینترنتی حساب دارند، می توانند موجودی خود را با تبدیل به دلار، بیت کوین، یورو و طلا سرمایه گزاری نمایند. موجودی خود را می توانید به صورت دلار برداشت کنید یا از فروشگاه های اینترنتی که قابلیت پرداخت وجه از طریق پرفکت مانی را دارند، خرید کنید و هزینه آن را از حساب خود از این بانک اینترنتی بپردازید. کارت هایی مانند کارت هدیه هستند که با استفاده از آن می توان خرید کرد. این کارت ها را ووچر می نامند. شما می توانید خرید پرفکت مانی را از سایت ما انجام دهید و از مشاوران ما در این زمینه مشورت بگیرید.
کارمزد انتقال موجودی برای فرد فرستنده، بسته به نوع حساب شخص از نیم درصد تا دو درصد می باشد. نکته دیگری که درباره پرفکت مانی وجود دارد و سبب تمایز آن نسبت به دیگر بانک های اینترنتی شده است این است که این بانک کشور عزیزمان ایران را تحریم نکرده است و هموطنان می توانند با خیال راحت نسبت به ایجاد حساب در آن اقدام کنند. لازم به ذکر است که سایت مخصوص به این بانک دارای زبان فارسی است و همین قضیه کار را برای استفاده کسانی که به زبان دیگر تسلطی ندارند راحت کرده است.

پرفکت مانی و نکات مربوط به آن

حساب وریفای شده

در بانک اینترنتی پرفکت مانی ۳ نوع حساب وجود دارد، که هر کس با در نظر گرفتن نیاز خود می تواند برای ایجاد حساب اقدام کند. دسته اول حساب ها را حساب های معمولی تشکیل می دهند. این حساب ها دارای ۱.۵ درصد کارمزد می باشد و ثبت نام آن بسیار ساده است. دسته دوم حساب ها حساب وریفای شده است، که فرد با داشتن یک حساب عادی در طول یک سال و انجام تعداد مشخصی از تراکنش ها می تواند برای حساب وریفای شده اقدام کند. دسته سوم حساب همکاری است که برای فروشگاه ها و شرکت هایی که با پرفکت مانی قرارداد دارند و توسط آن تایید شده اند کاربرد دارد.
یکی از نکات و مزایایی که حساب وریفای شده برای شخص دارد، کارمزد ۰.۵ درصد آن است که نسبت به یک حساب عادی کارمزد آن یک سوم است. در ادامه مراحل ایجاد این نوع حساب را به صورت گام به گام خدمت شما ارائه کرده ایم.

حساب وریفای شده پرفکت مانی

آموزش ایجاد حساب در پرفکت مانی

در ابتدا باید یک حساب عادی برای خود درست کنید و آن هم با وارد کردن اطلاعات صورت میگیرد. در ادامه مرحله به مرحله این فرآیند را توضیح داده ایم.

1- ابتدا وارد سایت رسمی بانک پرفکت مانی شوید و به قسمت افتتاح حساب بروید.

2- در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود. ابتدا نام موردنظر را برای حساب تان انتخاب و درج کنید.

3- سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی در پنجره مربوط به آن قسمت های مربوط به نام و نام خانوادگی و شهر و آدرس را پر کنید. نکته ای که وجود دارد این است که می توانید این اطلاعات را هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی وارد نمایید و محدودیتی برای این قضیه وجود ندارد.

4- کشور خود را از پنجره مربوطه انتخاب کنید. لازم نیست نگران باشید و کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید. زیرا همانطور که گفتیم بانک اینترنتی پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده است.

5- کد پستی و ایمیل خود را وارد کنید. پس از آن آیدی مربوط به حساب شما به ایمیل تان ارسال خواهد شد.

6- پس از اینکه شماره تلفن و شماره تصادفی داخل عکس را وارد کردید. باید رمز عبوری برای خودتان انتخاب کنید و آن را ۲ بار وارد نمایید.

7- در مرحله آخر برای انتخاب نوع حساب، آن را روی personal قرار دهید و سپس بر روی دکمه register کلیک نمایید.

8- با موفقیت حساب شما ساخته شد. حال به ایمیل خود بروید و نام کاربری خود را یادداشت کنید. از این پس باید با همان نام کاربری وارد حساب خود شوید. پس حتما آن را روی یک برگه بنویسید.

آموزش ایجاد حساب در پرفکت مانی

تبدیل حساب عادی به حساب وریفای شده

همانطور که گفتیم یکی از مزایای حساب وریفای شده نسبت به حساب عادی این است که تنها ۰.۵ درصد کارمزد آن است و همین مردم را به ساخت حساب وریفای شده ترغیب می سازد.
ابتدا بر روی دکمه modifi setting و سپس verification کلیک نمایید. صفحه ای برای شما باز خواهد شد که با استفاده از آن حساب شما وریفای می شود.

تبدیل حساب عادی به حساب وریفای شده پرفکت مانی

مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای حساب وریفای شده

در این مرحله در صفحه ای که برای شما باز شده است باید یکی از مدارک هویتی خود را اسکن نمایید. البته دقت کنید که اطلاعات این مدارک باید با اطلاعاتی که قبلا در سیستم ثبت کرده اید، یکسان باشد.
مدارک دیگری که باید آن را اسکن و ارسال نمایید، مدرکی است که نشان می دهد محل سکونت شما دقیق و درست تعریف شده است. در این قسمت می توانید از قبض برق، قبض آب و… استفاده نمایید.
مرحله آخر هم که بعد از اسکن مدارک مربوط به نشانی صورت می گیرد، برقراری تماس با شماره ای است که هنگام ایجاد حساب وارد کرده اید.

مدارک مورد نیاز برای حساب وریفای شده پرفکت مانی

معرفی قسمت های مختلف حساب وریفای شده

حال که اطلاعات مربوط به حساب وریفای شده شما ثبت شده و حساب مخصوص شما ایجاد شده است. بخش های مختلف آن را شرح داده ایم، تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.
در قسمت موجودی حساب شما چهار قسمت وجود دارد که نشان دهنده دارایی شما در حساب های بیت کوین، طلا، دلار و یورو می باشد. در مقابل آن ارزش موجودی شما به قیمت دلار نشان داده می شود.
با مراجعه به قسمت انتقال پول هم می توانید دارایی خود را از حسابی به حساب دیگر منتقل نمایید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، اگر حساب شما عادی باشد یک و نیم درصد برای شما کارمزد خواهد داشت و اگر وریفای شده باشد تنها نیم درصد کارمزد دارد و از حساب شما کسر می شود.
اگر می خواهید تراکنش های گذشته خود را مشاهده کنید باید به قسمت تاریخچه بروید، که با کلیک کردن بر روی دکمه history صفحه مربوط به آن برای شما باز خواهد شد. برای خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی میتوانید در سایت ثبت نام کنید و بعد از انجام احراز هویت خرید و فروش انجام دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

بیت کوین، پرکاربردترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان، به هرکسی اجازه می دهد بدون واسطه …