چگونه کیف پول بیت کوین بسازیم؟

بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که در بستر شبکه بلاک چین قابل خرید و فروش می باشد. برای نگهداری از این ارز وجود کیف پول بیت کوین امری ضروری است. برای ساختن کیف پول بیت کوین به سایت بیت کوین مراجعه کرده و اقدام به ساخت آن کنید. کیف پول بیت کوین برای خرید و فروش مهم و ضروری می باشد.

بیت کوین و انواع کیف پول بیت کوین

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که اخیرا بسیار طرفدار پیدا کرده و انتظار می رود با پیشرفت تکنولوژی این ارز جایگاه دلار و پول های دیگر را تسخیر کند. امکان استخراج بیت کوین برای همه وجود داشته و شما می توانید به راحتی با پول نقد آن را خریداری کرده و یا خودتان استخراج کنید که به آن MINE می گویند. برای نگه داری این ارز کیف پول نیاز است همانند پول که کارت بانکی حکم کیف پول را برای آن دارد. کیف پول انواع مختلفی دارد که در دو دسته کلی سرد و گرم با توجه به نحوه نگهداری کلید خصوصی دسته بندی می شوند. در کل کیف پول ها در دسته های کیف پول سخت افزاری، کیف پول بیت کوین نرم افزاری، کیف پول کاغذی، کیف پول گرم، کیف پول سرد، کیف پول موبایل، کیف پول تحت وب و کیف پول دسکتاپ قرار دارند که کیف پول لجر یکی از بهترین انواع کیف پول های سخت افزاری است و حجم بالایی برای نگهداری داده ها داشته و بیشتر انواع ارز های دیجیتال را پشتیبانی می کند.

بیت کوین و انواع کیف پول بیت کوین

بیشتر بخوانید: کیف پول HD چیست؟

بهترین کیف پول بیت کوین

برای حضور در دنیای بلاک چین و ارز دیجیتال داشتن کیف پول بیت کوین با امنیت قوی یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید انجام دهید. وجود کیف پول بیت کوین ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتالی را راحت و اسان کرده و برای خرید و فروش می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. کیف پول دیجیتالی از اجزای کلید خصوصی و عمومی همچنین آدرس کیف ول و عبارت های بازیابی تشکیل شده است. کیف پول ها به طور کلی در سه دسته سخت افزاری، نرم افزاری و کاغذی قرار می گیرد که از بهترین انواع آنها در سال 2021 میتوان به کیف پول نرم‌افزاری Trust Wallet، کیف پول سخت‌افزاری Ledger، کیف پول سخت‌افزاری Trezor که در سه رتبه اول جای دارند اشاره کرد. از دیگر انواع کیف پول ها میتوان کیف پول نرم‌افزاری Blue Wallet، کیف پول نرم‌افزاری Mycelium، کیف پول نرم‌افزاری Blockchain.com، کیف پول نرم‌افزاری Exodus اشاره کرد.

بهترین کیف پول بیت کوین

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

ساخت کیف پول در بلاک چین چگونه انجام می شود؟

بلاک چین به زنجیره ای گفته می شود که اطلاعاتی را در بردارد. این تکنیک در سال 1997 به منظور ثبت زمان اطلاعات ایجاد شد تا امکان دست بردن در اطلاعات و تغییر زمان انها وجود نداشته باشد. امروزه بلاک چین گسترش یافته و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از عناوین مهم در بلاک چین و رمز ارزها کیف پول می باشد. برای ساختن کیف پول ابتدا باید به سایت Blockchain مراجعه کرده و در ان Get a Free Wallet ویا Sign UP کنید. سپس با وارد نمودن یک ایمیل معتبر و پسورد قوی برای ایجاد امنیت بیشتر روی Create My Wallet کلیک کنید. اکنون اکانت کیف پول شما ایجاد شده و برای تبادل انواع بیت کوین با استفاده از گزینه Request می توانید اقدام به انجام این کار کنید. همچنین باید به ایمیلی که موقع ثبت نام وارد کردید مراجعه کنید و ایمیلی که از طرف بلاک چین برایتان آمده است را تایید کنید.

ساخت کیف پول در بلاک چین چگونه انجام می شود؟

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول تراست والت

بلاک چین چیست؟

بلاک چین نوعی شبکه بهم پیوسته برای ذخیره سازی اطلاعات می باشد. در بلاک چین امکان دسترسی هکر ها یا افراد حقیقی و حقوقی به اطلاعات یکدیگر را نداشته و این شبکه از امنیت بسیار قوی و بالا برخوردار است. بلاک چین بسیار قدرتمند بوده و روز به روز در حال گسترش است که در این شبکه وسیع ارز های بیت کوین و تتر نسبت به سایز ارزها شناخته شده و پرطرفدار تر است. همه افراد می توانند به بلاک چین دسترسی داشته و در این حوزه فعالیت کنند.

بلاک چین چیست؟

بیشتر بخوانید: خرید تتر

چرا باید از کیف پول بیت کوین استفاده کنیم؟

بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که در بستر شبکه ی بلاک چین خرید و فروش می شود. این ارز شامل مزایایی است که موجب روی آوردن عده ی زیادی از افراد به سوی آن شده که از جمله این ویژگی ها می توان به دیجیتالی بودن آن، امنیت بالا، شفاف بودن، تضمین انجام تراکنش، غیر متمرکز بودن و سرعت بالا اشاره کرد. این ارز دیجیتالی بوده و به صورت فیزیکی در جایی ذخیره نمی شود. برای انجام تراکنش و نگهداری از ارز خود به کیف پول بیت کوین احتیاج دارید که شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت بیت کوین اقدام به ساخت آن کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …