آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

کیف پول Houbi Wallet یک کیف پول با توانایی کنترل و مدیریت دارایی های چند زنجیره ای مانند بلاک چین ها می باشد، این کیف پول توانایی کنترل حداقل 7 بلاک چین را دارد و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی و با امنیت کامل به مبادله رمز ارزها بپردازید، در ادامه به آموزش کامل استفاده از این کیف پول خواهیم پرداخت.

آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول تراست والت

کیف پول Houbi Wallet :

کاربران می توانند با استفاده از این کیف پول کلید های شخصی خود را کنترل کنند و یک مدیریت کامل بر روی تمامی دارایی خود داشته باشند، از طرفی علاوه بر این کاربران با استفاده از کیف پول Houbi Wallet مدیریت کامل بر دارایی های خود دارند، این کیف پول رمزنگاری شده و می تواند امنیت کامل را برای دارایی های شما ایجاد کند.
قابل ذکر است که کیف پول Houbi Wallet توانایی پشتیبانی گروهی را نیز دارد، برای مثال شما می توانید با چند کاربر دیگر از یک کیف پول به صورت اشتراکی با امضاهای معتبر استفاده کنید.

آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

طراحی کیف پول Houbi Wallet :

طراحی این کیف پول یکی از حرفه ای ترین طراحی ها با تجربه بسیار بالا به شمار می آید، علاوه بر این پیشنهاد می شود برای استفاده از این نمونه کیف پول از آخرین نسخه آن استفاده کنید زیرا توسعه دهندگان روز به روز در حال پیشرفت و گسترش طراحی این کیف پول می باشند و نسخه های کامل تری را به بازار ارائه می کنند.
شما می توانید با استفاده از کیف پول، دارایی های خود را به صورت مکرر مرور کنید و تسلط کاملی بر آنها داشته باشید، همچنین انتقال و پرداخت امن با سرعت بالا از طریق این کیف پول امکان پذیر می باشد.

طراحی کیف پول Houbi Wallet

امنیت کیف پول هوبی والت :

این کیف پول از یک کلید خصوصی برای ورود به اطلاعات شما بهره می گیرد به همین دلیل توانایی ایجاد یک امنیت کامل بر روی دارایی های شما را دارد، هیچکس بدون اطلاع از کلید خصوصی شما توانایی دسترسی به داده ها و اطلاعات شما را در کیف پول Houbi Wallet ندارد.
علاوه بر این شما می توانید از نسخه های پشتیبان این کیف پول به صورت همزمان برای حفظ کلید خصوصی خود استفاده کنید ، قابل ذکر است که تنظیم تنظیمات شخصی این کیف پول از الزامات می باشد، پیشنهاد شخصی من در این زمینه مسلما مخفی کردن تنظیمات شخصی در کیف پول است.

طراحی کیف پول Houbi Wallet

آموزش کار با کیف پول هوبی والت :

1 ــ اولین قدم :

مسلما اولین قدم را می توان نصب کیف پول Houbi Wallet دانست، شما باید از یک منبع بسیار معتبر این کیف پول را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.
برای نصب در ابتدا قوانین کیف پول برای شما توضیح داده می شود، پس از اینکه قوانین را به صورت کامل مطالعه کردید تایید را بزنید و برای ورود خود به کیف پول یک رمز انتخاب کنید، این رمز در واقع کلید خصوصی شما برای ورود به کیف پول هوبی والت می باشد.
شما می توانید برای تعیین رمز خود از حروف لاتین کوچک و بزرگ به همراه عدد استفاده کنید، این رمز قابلیت 8 تا 32 حرف را دارد، به گونه ای رمز را طراحی کنید که قابل پیشبینی نباشد.

2 ــ گام دوم :

پس از اینکه رمز خود را طراحی کردید باید آن را به صورت مجدد در برنامه وارد کنید تا از صحت آن مطمئن شوید، پس از تایید رمز ورود شما یک کیف پول هوبی والت دارید که می توانید از آن استفاده کنید.

طراحی کیف پول Houbi Wallet

3 ــ گام سوم :

شما می توانید پس از نصب کامل ، ارز های مورد نظر خود را انتخاب کنید و به لیست ولت های خود اضافه کنید تا تمامی دارایی های خود را در کیف پول Houbi Wallet ذخیره کنید، به یاد داشته باشید که در این کیف پول شما حتی می توانید یک ولت را بسازید.

4 ــ گام چهارم :

در حال حاضر شما ولت های متعددی در این کیف پول دارید و می توانید از آنها استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که برای برداشت این ولت ها شما یا اشخاص دیگر نیاز به رمز عبور دارید پس کلید خصوصی خود را به هیچ عنوان برای شخصی فاش نکنید و در مکانی قرار دهید که هیچ کاربری توانایی دسترسی به آن را نداشته باشد.
همچنین در زمانی که شما قصد به جابه جایی دارایی های خود در کیف پول دارید باید به آدرس دارایی خود تا حد بالایی توجه کنید به هیچ عنوان تبادل را با آدرس های نامعتبر انجام ندهید زیرا می تواند تنها یک سرقت از دارایی های شما شناسایی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش ارز دیجیتال از قبیل: تتر، اتریوم، بیت کوین و … میتوانید از طریق وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشی تا شما را راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

بیت کوین، پرکاربردترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان، به هرکسی اجازه می دهد بدون واسطه …