10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3)

ارزهای دیجیتال وب 3.0 ممکن است از نسل جدیدی از سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال استقبال کنند. فناوری بلاک چین چیزهای زیادی را تغییر می دهد. یکی از ویژه ترین حوزه هایی که گمانه زنی ها برای نشان دادن پیشرفت در آن وجود دارد، اینترنت است. در حالی که اکثریت مردم جهان در تلاشند تا راه‌ های جدیدی برای سرمایه‌گذاری در بلاک چین و رمز ارز ابداع کنند، وب 3.0 به عنوان بزرگ‌تر از آنچه صنعت فناوری تا به حال تصور می‌کرده است ظاهر می‌شود. وب 3.0 نسل جدید اینترنت است که قصد دارد به نسخه غیرمتمرکز دنیای مجازی تبدیل شود. با استفاده از این شبکه، کاربران می توانند بدون نگرانی در مورد مخازن مرکزی و اختصاصی داده، تعامل و همکاری هوشمندانه داشته باشند. وب 3.0 برای شفافیت تلاش می‌کند و کاربران منابع، محتوا و توافق‌ نامه‌های بی‌پایانی را خواهند دید که برای همه قابل دسترسی است. توکن‌ های وب 3.0 پروژه‌های غیرمتمرکز هستند که از قراردادهای هوشمند و خودکار کردن تراکنش‌ها از طریق اینترنت استفاده می‌کنند. بنابراین، در اینجا لیستی از برترین ارزهای رمزنگاری شده وب 3.0 وجود دارد که قصد توسعه فناوری جدید را دارند و باید قبل از فرا رسیدن سال 2022 خریداری شوند. در ادامه به مبحث 10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3) نیز می پردازیم:

ارزهای برتر در وب 3.0

وب 3.0 در حال ایجاد یک انقلاب بی نظیر در فضای فناوری است. اینترنت به آرامی به سمت بلاک چین پیش می رود و بر سرمایه گذارانی که قدرت و آزادی ارز غیرمتمرکز را احساس می کردند، تأثیر گذاشته است. از نظر تئوری، وب 3.0 سومین نسخه اینترنت است و هدف آن بازپس گیری انرژی از شرکت های بزرگ فناوری است. انقلاب وب 3.0 در چند سال آینده رخ خواهد داد و اعتبار آن به فناوری بلاک چین تعلق می گیرد. بنابراین، اگر می‌خواهید در عصر وب 3.0 سرمایه‌گذاری کنید:

ارزهای برتر در وب 3.0

بیشتر بخوانید: وب 3 (Web 3) چیست؟

1- ارز دیجیتال هلیوم Helium (HNT)

هلیوم یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده وب 3.0 است و مسئول دسترسی به اینترنت برای همه است. هلیوم یک شبکه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین برای دستگاه‌های IoT است که از شبکه جهانی نقاط اتصال بی‌سیم کم‌انرژی برای پخش داده‌ها از طریق امواج رادیویی برای ضبط در بلاک چین استفاده می‌کند. این شبکه از الگوریتم جدیدی به نام اجماع اثبات پوشش استفاده می کند تا تأیید کند که هات اسپات ها پوشش بی سیم قانونی را ارائه می دهند.

ارز دیجیتال هلیوم

2- ارز دیجیتال پولکادات Polkadot (DOT)

پولکادات یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار جهانی است و یک پروژه شاخص توسط بنیاد وب 3 است، این شبکه به دلیل جستجوی مقیاس‌پذیری شناخته شده است و در مقایسه با اتریوم، رتبه‌ی بالاتری در دریافت هزینه‌ های پایین و ارائه سرعت‌های بالا دارد. DOT به دلیل موقعیت بالای خود و افزایش تدریجی ارزش بازار، می تواند به عنوان رهبر بازار و ریاست بخش اینترنت غیرمتمرکز باشد.

ارز دیجیتال پولکادات

3- ارز دیجیتال کوزاما یا کوساما Kusama (KSM)

سرمایه گذاری در کوزاما مانند انحراف از طریق پولکادوت است. کوزاما به دلیل رکوردهای اثبات شده اش در موفقیت پاراچین ها تنظیم و اجرا شد. توسعه دهندگان می توانند از این رمز ارز برای حل مشکلات مختلف مربوط به پروژه های خود استفاده کنند. درست مانند DOT، توسعه دهندگان برای به دست آوردن جایگاهی در شبکه Kusama از طریق مزایده پاراچین با یکدیگر رقابت می کنند. کارشناسان معتقدند کوزاما یک سرمایه گذاری کوتاه مدت سودآور است زیرا شبکه قدیمی تر و قوی تر است.

ارز دیجیتال کوزاما یا کوساما

4- ارز دیجیتال اوشن Ocean:

اوشن رمزنگاری دیگری است که تمام ابزارهای مورد نیاز برای ساخت راه حل Web 3.0 را ارائه می دهد. این توکن یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها را برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در توکن Web 3.0 با پتانسیل بسیار هستند، می‌کند. این پروتکل چندین ابزار مورد نیاز برای توسعه برنامه های Web 3.0 را توسعه داده است. اوشن همچنین به عنوان یک توکن ابزاری عمل می کند، این پروتکل همچنین بر تمرکززدایی از مفهوم اشتراک گذاری داده در اینترنت متمرکز است که دسترسی و شفافیت را هنگام مدیریت داده ها ارائه می دهد.

ارز دیجیتال اوشن

5- ارز دیجیتال فایل کوین Filecoin (FIL):

فایل کوین مانند کابینت بایگانی وب 3.0 است. این یک شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز است که به عنوان یک جایگزین امن برای ذخیره سازی ابری متمرکز و یک روش غیرفعال برای کسب درآمد عمل می کند. از فایل کوین می توان برای ذخیره تقریباً هر نوع داده ای، اعم از فایل های صوتی، فیلم، تصاویر ثابت یا متن استفاده کرد. همچنین ادعا می کند که برای ذخیره اطلاعات حساس تر مانند اطلاعات و سوابق شرکت خصوصی به اندازه کافی ایمن است.

ارز دیجیتال فایل کوین

6- ارز دیجیتال فلاکس FLUX

هدف Flux فراهم کردن زمینه ای برای توسعه دهندگان برای ایجاد این تکرار جدید از وب است. با کمک Flux، کاربران می توانند برنامه های Web 3.0 و پروژه های غیرمتمرکز را توسعه دهند و سپس آنها را در شبکه های مختلف مستقر کنند. این امر به ویژه با کمک FluxOS کارآمد می شود – یک سیستم عامل غیرمتمرکز که فقط برای کاربران Flux ساخته شده است. همچنین بلاک چین به عنوان یک سرویس (BaaS) را ارائه می دهد که بسیار شبیه به SaaS است.

ارز دیجیتال فلاکس

7- ارز دیجیتال لایوپیر Livepeer (LPT)

Livepeer یک شبکه پخش ویدئو غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این پروتکل خدمات پخش و استریم مقرون به صرفه را مستقیماً در لایه پشته ویدیویی Web 3.0 ارائه می دهد. پروتکل Livepeer ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین مشارکت مختلف در اکوسیستم جریان را تعریف می کند. این عمدتاً به دو هدف می پردازد: توزیع ویدیوی بلادرنگ و تشویق شرکت کنندگان در شبکه.

ارز دیجیتال لایوپیر

8- ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) Bittorrent

بیت تورنت اولین ردیاب تورنت و قوی ترین شبکه همتا در جهان است. فایل‌های بزرگ به قطعات تقسیم می‌شوند و به صورت تکه تکه از طریق وب منتقل می‌شوند و در رایانه گیرنده در یک کل ادغام می‌شوند. هر کسی که فایل را از شبکه دانلود می کند به طور خودکار بخشی از توزیع می شود.

ارز دیجیتال بیت تورنت

9- ارز دیجیتال کادنا (KDA) Kadena

Kadena یک پروتکل بلاک چین لایه یک مقیاس پذیر PoW است که ادعا می کند به لطف استفاده از زنجیره های بافته شده، می تواند تا 480000 تراکنش در ثانیه (TPS) را پردازش کند. برخلاف ارز دیجیتال برتر بیت‌کوین، کادنا قابلیت‌های قرارداد هوشمندی مشابه آنچه در اتریوم دارد ارائه می‌کند.

ارز دیجیتال کادنا

10- ارز دیجیتال زی کش ZCash (ZEC)

ZCash یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده برای حفظ حریم خصوصی است که توسط گروهی از دانشمندان جان هاپکینز، MIT و سایر موسسات برجسته دانشگاهی و علمی توسعه یافته است. جالب اینجاست که این سکه حریم خصوصی در اصل بر روی پایگاه کد بیت کوین ساخته شده بود و تنها تفاوت آن یکی از ویژگی های حریم خصوصی است.

ارز دیجیتال زی کش

در مقاله بالا به مبحث 10 ارز دیجیتال برتر وب 3.0 (web3) نیز اشاره کردیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وب 3 و خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله: اتریوم، بیت کوین، تتر، پرفکت مانی، بایننس کوین و … می توانید از طریق وب سایت با مراجعه به صفحه ی تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …