روش های استخراج دوج کوین

برخی از کاربران دوج را یک ارز دیجیتال بی اهمیت می دانند که فقط برای سرگرمی ایجاد شده است. اگرچه به دلایلی در بازار محبوبیت پیدا کرد، اما بسیاری دوج کوین و روش های استخراج دوج کوین را چندان امیدوار کننده نمی دانند. در این مقاله، ما نشان خواهیم داد که استخراج دوج امکان پذیر و سودآور است.

دوج کوین چیست؟

دوج کوین یک پلت فرم منبع باز و غیر متمرکز و همچنین منحصر به فرد است که برای سرگرمی طراحی شده است و به کاربر امکان می دهد به راحتی پول را به صورت آنلاین انتقال دهند. ارزش دوج به آرامی رشد کرده است و در بین هزاران کاربر محبوب شده است و در جوامع آنلاین به عنوان ارز استفاده می شود.

دوج کوین چیست؟

بیشتر بخوانید: میم کوین چیست؟

آشنایی با روش های استخراج دوج کوین

برای استخراج دوج کوین، ابتدا باید آدرس کیف پول محل ارسال سکه ها را دریافت کنید. شما باید کیف پول دوج را روی رایانه خود نصب کنید. فرآیند استخراج دوج کوین، محاسبه هش بلوک های سربرگ با استفاده از ظرفیت منابع خود تجهیزات است. بر این اساس، یک کامپیوتر یا ASIC در استخراج پول مشغول است. اگر کلید ابتدا برداشته شود، کل پاداش حل بلوک به کیف پول منتقل می شود.

دوج کوین چیست؟

اصلی ترین روش های استخراج دوج کوین

در بین روش های استخراج بیت کوین چند روش اصلی وجود دارد که به واسطه آنها می توان سکه های دوج را استخراج کرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش های اصلی استخراج این نوع از ارز دیجیتال آشنا کنیم که عبارتند از : استفاده از رایانه، استخراج ابر دوج کوین و استخر

اصلی ترین روش های استخراج دوج کوین

بیشتر بخوانید: کیف پول HD چیست؟

1- استفاده از رایانه

یکی از روش های استخراج دوج کوین استفاده از رایانه است. در این روش، استخراج سکه توسط خود شما صورت می گیرد، یعنی فرایند جستجوی بلوک ها فقط در رایانه خود شما می باشد. برای چنین استخراج، به یک ابر رایانه قوی نیاز دارید که برق زیادی مصرف کند. معایب این روش این است که برای پیدا کردن یک بلوک زمان زیادی لازم است. و اگر یک بلوک حل نشد، هیچ پاداشی دریافت نمی شود.

اصلی ترین روش های استخراج دوج کوین

2- استخراج ابر دوج کوین

از جمله روش های استخراج دوج کوین روش استخراج ابر دوج کوین است. در استخراج ابر دوج کوین در اینترنت به عنوان اجاره تجهیزات تخصصی ارائه می شود. سودآوری استخراج ابری بستگی به ظرفیت و تعداد سکه های استخراج شده با هزینه جاری دارد، یعنی با اتمام قرارداد خرید، سرمایه گذاری سهم معینی از سود را به همراه خواهد داشت.
این نوع استخراج بسیار محبوب است زیرا بسیاری از کاربران نمی خواهند ASIC های گران قیمت بخرند، در این روش به اندازه کافی سیستم عامل وجود دارد که این نوع خدمات را ارائه می دهد، فقط باید یک سرویس آزمایش شده و قابل اعتماد را پیدا کنید.

3) استخر دوج کوین

1) Aikapool

Aikapool یکی از روش های استخراج دوج کوین است. این استخریکی از محبوب ترین، ساده ترین و همچنین سر راست ترین نوع از استخر استخراج است. مزایای آن اندازه متوسط ​​استخر و دستورالعمل های داخلی برای راه اندازی معدنچی است.

2) Prohashing

Prohashing یک استخر چندگانه است. سکه های زیر را می توان در استخر Pro Hashing استخراج کرد: BTC ، ETH ، LTC ، DASH ، XMR ، VTC ، ZEC ، FTC ، BTG ، MONA. استخر دارای الگوریتمی است که می توانید از آن استفاده کنید و به طور خودکار قدرت هش شما را به سودآورترین سکه تبدیل می کند.

3) Ghash

Ghash که یکی از روش های استخراج دوج است از سال 2013 فعالیت می کند. این پروژه دارای پلتفرم مبادله مجاور با نرخ های سود آور است. امکان تولید Cloud Mining در ASIC ها وجود دارد. علاوه بر دوج طیف گسترده ای از سکه ها مانند BTC ، ETH ، LTC وجود دارد که می توان توسط این استخر استخراج کرد.

استخر دوج کوین

4) multipool.us

یکی از قدیمی ترین استخرها برای استخراج مشترک، multipool.us است. این یک پلتفرم چند شکل با 20 سکه مختلف است.
از جمله مزایای مهم، حالت multipool.us است که به شما امکان می دهد چندین توکن مختلف را با حفظ قدرت استخراج کنید.

5) Litecoinpool

LitecoinPool از الگوریتم Scrypt استفاده می کند و امکان بررسی هش های جدید در ارتباط با Litecoin را ممکن می سازد. بنابراین، امکان استخراج دوج کوین در آن وجود دارد. این قدیمی ترین استخر ماینینگ Litecoin است که مدت کوتاهی پس از ارائه بیشترین ارز دیجیتال در نوامبر 2011 راه اندازی شد. سهولت استفاده و قابلیت اطمینان این استخر به سرعت محبوبیت خود را در بین کاربران به دست آورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …