میم کوین چیست؟

حوزه ارز ها و واحد های دیجیتال، حوزه پولساز و بسیار پر مخاطبی می باشد که برای وارد شدن و موفق شدن در آن، باید با برنامه و علم نسبت به چیستی و چگونگی حرکات بازار حرکت کرد. خیلی از افراد هنوز میم کوین ها را جدی نگرفته اند و یا ارز دیجیتالی را به عنوان منبع پولساز نمی بینند. اما بسیاری نیز با ورود به این بازار و یا سرمایه گذاری در آن زندگی خود را دگرگون کرده اند.

آشنایی با میم کوین

میم کوین در واقع یک نوع از انواع رمز ارزها می باشد که بازار بسیار پر تلاطمی را امروزه در پیش روی خود می بیند. به طور کلی حوزه ارز های دیجیتالی یکی از حوزه هایی می باشد که می توانید در آن پول خوبی بدست آورید و مسیر خود را به طور کلی تغییر دهید.
ایده بوجود آورنده این میم های دیجیتال با یک تبلیغ متولد شد و به منظور شوخی با ارزش و ساختار ارز های دیجیتال ساخته شد و شکل گرفت. به مرور این میم کوین ها سر زبان ها افتادند و همین محبوبیت به ارزش آنها اضافه کرد، میم کوین های جدیدی به وجود آمد و پس از مدتی زیاد شده و وارد بازار ها و صرافی های مهم شدند و همین امر باعث رشد این کوین ها و بالا رفتن ارزش آنها شد.

آشنایی با میم کوین

دلیل پرطرفدار بودن میم کوین

به طور کلی این کوین ها رمز ارزهایی می باشند که بر اثر یک شوخی و یا با یک نوع مزاح ساخته شده اند و به دلیل محبوبیت و سر زبان افتادن به ارزش آنها اضافه شده است. بازار این میم کوین هایی که درباره آنها صحبت شد در حال حاضر آنچنان داغ است که سرمایه گذاران بزرگی همچون ایلان ماسک نیز بارها و بارها درباره آنها صحبت کرده اند و آنها را توصیه کرده اند. هرچند که برخی بر این عقیده هستند که وجود این رمز ارز، اعتبار کلی این بازار را از بین می برد. اما طرفداران این ارز معتقد هستند که وجود این نوع از ارز دیجیتال نه تنها آگاهی افراد را بالا برده، بلکه دست افراد مختلف را در این سرمایه گذاری باز تر کرده است.

دلیل پرطرفدار بودن میم کوین

 

میم کوین های برتر در جهان

دوج کوین، شیبا اینو، سیف مون، هوج فاینن و مونا کوین از معروف ترین و محبوب ترین کوین هایی می باشند که در حال حاضر رد و بدل شده و دارای ارزش بیشتری نسبت به همنوعان خود هستند. برای مثال دوج کوین که معروف ترین میم کوینی می باشد که در حال حاضر وجود دارد، توسط شوخی و به قول معروف ترول کردن کوین هایی که در بازار برای پهنا و دامیننس با یکدیگر رقابت می کردند به وجود آمد و پس از مدت بسیار کوتاهی به معروفیت مورد نیاز خود رسید.
در این نوع، از فناوری اسکریپت استفاده می شود. سرعت بالایی که در ابتدا در استخراج کردن این کوین وجود داشت به تمامی کسانی که ماینر داشتند و ماین این کوین را انجام می دادند اجازه ماین بسیار سریع دوج کوین را داد. این ارز بار ها و بارها توسط سرمایه گذاران و بزرگان این بازار مانند ایلان ماسک توصیه شده و درباره آن صحبت شده است. به علت ماین سریع و راحت دوج کوین این ارز قیمت بالایی ندارد و در پروژه های بزرگ رمز ارز ها موفق نیست. این ارز در چند وقت گذشته، وارد دوران حبابی خود شد و ارزش خود را از دست داد و تا 70 درصد ارزش نازل داشت.

میم کوین های برتر در جهان

چگونگی تعیین قیمت در این ارز دیجیتال

به طور کلی پیش بینی و دیدن مسیر تغییر قیمت رمز ارز ها و ارز دیجیتال راحت نیست و مخصوصا در میم کوین ها که دارای قیمت بالایی نیستند و ارز در حرکت می باشد این امر سخت تر نیز می باشد. در بحث این کوین ها، به علت کم بودن قیمت و بالا بودن تقاضا برای مشخص کردن مسیر قیمتی این کوین ها باید فاکتور های زیادی را در نظر گرفت. برای فهمیدن میزان تاثیر و ارزیابی بازار این رمز ارز ها می توان افراد مشهوری که این ارز ها را دنبال و حمایت می کنند را پیگیری کرد زیرا می توانند تاثیرات بسیار زیادی بر روی بازار یک کوین بگذارند. به جز نشانه ها و پیگیری های افراد مشهور اگر این رمز ارز ها پذیرفته شده و معروف شوند، می توانند در فروشگاه های آنلاین بزرگ بین المللی پذیرفته شده و یا در بازی های ویدیویی به صورت ان اف تی استفاده شوند زیرا ارزش حقیقی و قابل لمس پیدا می کنند.

چگونگی تعیین قیمت در این ارز دیجیتال

در زمان معامله این ارز دیجیتال، باید به چه نکاتی توجه داشت؟

اگر می خواهید میم کوین هایی را پیدا کنید که دارای ارزش های بیشتری هستند و ارزش صعودی دارند، باید رمز ارزی را انتخاب کنید که طرفداران و افراد قابل اعتماد و درستی از آنها حمایت می کنند.
امروزه تعداد زیادی از این نوع از ارز ها وجود دارد و هر روزه به تعداد آنها نیز اضافه می شود. هر کدام از این ارز ها می توانند ارزش بالایی در مدت زمان معلوم پیدا کرده و بسیار ارزشمند شوند و به نوعی می توان گفت که سخت ترین بخش از این کار و کار تریدینگ، همین انتخاب و داشتن آینده نگری می باشد تا بتوانید کوین هایی که قرار به افزایش قیمت و گران شدن دارند را پیدا و خریداری کنید.
بازار این ارز ها، بازار بسیار پول سازی می باشد اما در زمان ورود به این بازار ها و سرمایه گذاری در آنها باید به طور بسیار جدی به آن فکر کرد و با برنامه پیش رفت تا حداکثر سود ممکن را در این بازار ها بتوان بدست آورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …