بیبی دوج چیست؟

بیبی دوج با زنجیره هوشمند بایننس کار می کند و در واقع یک ارز رمزپایه است که کاملا جدید می باشد. این موضوع باعث می شود که برخی از افراد به دلیل جا نیفتادن این ارز کمی برای سرمایه گذاری دچار نگرانی و تردید شوند. این ارز با ارزش 0 دلاری در بازار، دارای رتبه 2635 است و در واقع سهم آن از بازار 0 درصد می باشد.

شناخت بیشتر از بیبی دوج

در سال 2021، ایلان ماسک که تا آن لحظه دوج کوین را به بازار ارز دیجیتال معرفی کرده بود، بیبی د.ج را وارد بازار کرد و یا به عبارت دیگر، آن را شیلینگ کرد. در واقع با شیلینگ کردن این ارز بدون آن که تبلیغاتی مستقیم در رابطه با آن شود، به بازار معرفی شده و مورد مبادله قرار می گیرد.
این ارز در دنیای واقعی استفاده و کاربردی ندارد و حتی مزیت خاصی نسبت به سایر ارزهای پایه نیز نمی توان برای این ارز قائل شد. حتی برخی از افراد معتقد هستند که بیبی دوج به نوعی قمار است.
این رمز ارز در زمان کوتاهی سروصدای زیادی به راه انداخته و در واقع شاید بتوان به نوعی اینگونه بیان کرد که فرزند دوج کوین است. سعی شده تا با ورود بیبی دوج به بازار، مشکلات تورمی دوج کوین را برطرف کرد.

شناخت بیشتر از بیبی دوج

آیا می توان با سرمایه گذاری در آن، آینده خوبی داشت؟

در قدم اول باید بدانید که در صورتی که برای سرمایه گذاری به دنبال پروژه هایی هستید که مبتنی بر فناوری باشند، این ارز به طور قطع برای شما مناسب نخواهد بود. زیرا طراحی آن به گونه ای است که می توان آن را به یک طرح هرمی مشابهت داد.
هر زمان که یک کاربر، بیبی کوین را معامله می کند، 10 درصد هزینه معامله از او گرفته می شود و این به میزان بین کل افراد تقسیم می گردد که در نتیجه هر شخصی سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد، قطعا سود بالاترین نیز بدست خواهد آورد.
شاید تنها نقطه مثبت Baby Doge را بتوان شرکت در امور خیریه بیان کرد. باید این مورد را در زمان سرمایه گذاری در این ارز به خاطر داشته باشید که تنها از پولی که اگر آن را از دست بدهید دچار مشکل خاصی نخواهید شد، در این زمینه سرمایه گذاری نمایید زیرا به نظر بسیاری از کارشناسان، این سرمایه گذاری به نوعی مانند قمار خواهد بود.

آیا می توان با سرمایه گذاری در آن، آینده خوبی داشت؟

نحوه خرید بیبی دوج

برای شروع خرید در این زمینه باید اول یک حساب بایننس را افتتاح کنید. شما می توانید بیبی دوج را از طریق صرافی های غیر متمرکز پنکیک سواپ خریداری نمایید. البته قبل از استفاده از پنکیک سواپ باید در کیف پول خود BNB داشته باشید و برای خرید بایننس کوین نیز می توانید از طریق همان کارت های بانکی خود، خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر را انجام دهید. پس از انجام کارهای مربوط به کیف پول، به سایت وارد شده و سپس با ورود به صرافی، بیبی دوج را خریداری نمایید.

نحوه خرید بیبی دوج

سودآوری در این نوع از سرمایه گذاری

واقعا هنوز هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که حمایت های ایلان ماسک تا چه زمانی از این ارز ادامه خواهد داشت و یا ارزش آن چه تغییراتی می کند. اما از دیدگاه منطقی که توسط کارشناسان بیان می شود، این سرمایه گذاری مطمئنی نخواهد بود اما تا زمانی که ماسک به تبلیغ آن می پردازد، قطعا شاهد افزایش قیمت در آن هستیم. در واقع باید این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که خرید بیبی دوج نمی تواند به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب شود.
چند نکته را در زمان سرمایه گذاری بر روی بیبی دوج باید در نظر بگیرید:

  • مورد اول اینکه به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نمی تواند روی آن حساب کنید.
  • نکته مهم دوم اینکه نباید سرمایه زیادی را بر روی این نوع ارز دیجیتال سرمایه گذاری نمایید.

سودآوری در این نوع از سرمایه گذاری

پیش بینی قیمت این رمز ارز

به دلیل غیر قابل پیش بینی میم کوین ها، قیمت و ارزش این رمز ارز را نیز نمی توان پیش بینی کرد. به دلیل آن که مبانی خاصی برای تجزیه و تحلیل این ارز دیجیتال وجود ندارد، تحلیل درستی از قیمت و پیش بینی خوبی از ارزش آن نمی توانیم داشته باشیم. شاید بهتر است بگوییم که رشد بیبی دوج در بازار ارزهای دیجیتال، بر اساس احساسات انجام می گیرد که با این توصیف، قطعا تجزیه و تحلیل و تفسیر رشد آن بسیار دشوار خواهد بود.
در واقع رشد این ارز را باید به دلیل حمایت شبکه های اجتماعی و حمایت های رسانه ای از آن بدانیم. در نهایت اگر تمایل به خرید آن دارید، توصیه کارشناسان بر این است که میزان کمی از بیبی دوج را خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …