معرفی صرافی بیت مارت

یافتن یک صرافی جهانی ارزهای رمزنگاری شده که کاربر پسند، امن و دارای یک برنامه معاملات موبایلی باشد، می تواند یک کار وقت گیر و پر از چالش باشد. یکی از صرافی های پیشرو در جهان برای مبادله دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم، صرافی بیت مارت است. مانند بسیاری از مبادلات رمزنگاری معتبر موجود، بیت مارت نیز پلتفرم خود را به عنوان یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد. بنابراین اگرiPhone ، iPad یا تلفن Android دارید، حتی نیازی به دسکتاپ ندارید تا بتوانید در صرافی بیت مارت معامله رمزنگاری کنید. فقط برنامه را از App Store یا Google Play بارگیری کنید!

صرافی بیت مارت

صرافی بیت مارت یک پلتفرم پیشرو در مبادله دارایی های دیجیتال است که به کاربران امکان خرید، تجارت و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم را می دهد. این صرافی در سال 2017 تاسیس شد و از زمان راه اندازی آن با بیش از 2 میلیون مشتری در سراسر جهان، محبوبیت آن افزایش یافته است. بیت مارت محصولات و خدمات خود را گسترش داده و شامل معاملات آتی، سهام و خدمات وام دهی برای کسب پاداش است.

صرافی بیت مارت دارای سطح قابل توجهی از نقدینگی است. در سال 2020، حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین نزدیک به 1.8 میلیارد دلار بود. در آن زمان، بیت مارت در فهرست صرافی های Coinmarketcap در رتبه 24 قرار داشت. در 20 سپتامبر 2021، حجم معاملات تقریباً در همان سطح (1.5 میلیارد دلار) بود. اگر بخواهیم این موضوع را در چشم انداز قرار دهیم، در همان روز حجم معاملات Binance نزدیک به 30 میلیارد دلار بود.

صرافی بیت مارت

نمای تجاری صرافی بیت مارت

صرافی های مختلف دیدگاه های تجاری متفاوتی دارند و هیچ دیدگاه بهترین صرافی وجود ندارد. شما باید خودتان تعیین کنید که کدام معامله تجاری مناسب شماست. وجه تشابه مشترک بین همه آنها این است که همه آنها دفترچه سفارش یا حداقل بخشی از کتاب سفارش، نمودار قیمت ارز رمزنگاری شده انتخاب شده و سابقه سفارش را نشان می دهند. آنها معمولاً جعبه های خرید و فروش دارند. قبل از انتخاب صرافی، سعی کنید نگاهی به نمای معاملاتی بیندازید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است.

نمای تجاری صرافی بیت مارت

آینده بیت مارت

در سال 2020، صرافی بیت مارت به طور رسمی فعالیت معاملات آتی این پلت فرم را راه اندازی کرد. در میان ویژگی های دیگر، این صرافی “مبادله دائمی” را در پلت فرم خود ارائه داد. مبادله دائمی به نوعی مشتق اشاره دارد که مشابه قرارداد آتی سنتی است و می تواند اهرم بالایی را ارائه دهد. این قرارداد از جنبه های زیر با قرارداد آتی سنتی متفاوت است:

تاریخ تحویل ندارد: قراردادهای دائمی زمان انقضا ندارند، بنابراین هیچ محدودیتی برای مدت زمان تصدی موقعیت ایجاد نمی کند.

دارای بازار نقطه ای: به منظور تضمین ردیابی شاخص قیمت پایه، قراردادهای دائمی اطمینان می دهند که قیمت آنها از طریق دارایی هزینه تامین مالی، قیمت دارایی های زیر را دنبال می کند.

دارای علامت گذاری قیمت مناسب است: در قراردادهای دائمی از روش های مناسب قیمت گذاری استفاده می شود. این امر برای جلوگیری از انحلال اجباری به دلیل عدم نقدینگی یا دستکاری بازار است.

دارای مکانیزم تخلیه خودکار (ADL) است: قرارداد دائمی به جای مکانیزم اشتراک حساب از مکانیسم ADL استفاده می کند. این به منظور مقابله با ضررهای ناشی از انحلال اجباری موقعیت های بزرگ است.

آینده بیت مارت

آیا بیت مارت امن است؟

به نظر می رسد صرافی بیت مارت مبادله تجاری امن برای ارزهای رمزنگاری شده است که از تعدادی اقدامات امنیتی برای محافظت از اطلاعات پرسنل مشتری و تامین وجوه ذخیره شده در پلت فرم استفاده می کند. بر اساس تحقیقات ما، هیچ گونه هک یا نقض امنیتی از زمان تاسیس بیت مارت در سال 2017 گزارش نشده است.

آیا بیت مارت امن است؟

ویژگی های کلیدی بیت مارت:

– مبادله مبتدیانه با برنامه معاملات تلفن همراه

– بیش از 90 جفت برای خرید و فروش

– تجارت پیشرفته با استفاده از TradingView

– 0.25٪ هزینه معاملات که با حجم کاهش می یابد

– 25٪ تخفیف در هزینه با استفاده از رمز (Bitmart BMX)

– بستر تجاری بصری و آسان برای استفاده مناسب برای معامله گران مبتدی و متوسط

– بازار نقطه با بیش از 90 جفت ارز رمزنگاری شده در برابر توکن های BTC ، ETH ، USDT و BMX

– بازار آتی برای مبادله رمزنگاری با اهرم حداکثر تا 100 برابر

– داده های بازار در زمان واقعی و نمودار برای تجارت آلت کوین های محبوب

– با استفاده از یک بازار آتی شبیه سازی شده ، رمز ارز را با پول مجازی معامله کنید

– برنامه بیت مارت برای نظارت بر نمونه کارها و تجارت از هر نقطه

– یک کیف پول امن که بیش از 99 درصد وجوه را در کیف پول های سرد آفلاین ذخیره می کند تا از وجوه کاربران محافظت کند

– وام دادن به ارزهای رمزنگاری شده مانند USDC برای به دست آوردن سود رمزنگاری تا 6.25 درصد سالانه

– راهنمای جامع آموزش و آموزش برای کمک به معامله گران مشتاق ارزهای رمزنگاری شده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …