معرفی صرافی کوکوین

در این مقاله قصد داریم پیرامون معرفی صرافی کوکوین اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. با توجه به این که ایرانیان برای انجام معاملاتشان نمی توانند به هر صرافی مراجعه نمایند و برای خرید و فروش ارز دیجیتال خود دچار محدودیت هایی هستند، احتمالا شما نیز از جمله افرادی هستید که مایلید درباره صرافی کوکوین اطلاعاتی را به دست آورید. پس در ادامه همراه ما باشید تا پیرامون این موضوع اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم.

معرفی کوکوین

صرافی کوکوین یکی از صرافی های فعال حال حاضر می باشد که می توان گفت اکثر ارز های دیجیتال در این صرافی خرید و فروش می‌ شوند و می توان به آن اعتماد نمود. امروزه صرافی پیدا نمی شود که بتوان آن را مورد اعتماد تلقی نمود و در آن شروع به فعالیت کرد اما این صرافی قابلیت خرید و فروش را برای ارز های دیجیتال فراهم کرده و اعتماد مشتریان و معامله گران را به خود جلب نموده است.
این صرافی از جمله صرافی های آنلاین است که در ایران قابلیت فعالیت و عضویت در آن وجود دارد و شما می توانید به راحتی در این پلتفرم بسیار پیشرفته فعالیت نمایید. این صرافی بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال موجود در دنیا را در خود جای داده و مهم نیست که شما کدام یک از این ارز دیجیتال را خرید و فروش می کنید، شما می توانید یکی از معامله گران این صرافی باشید.
با همه این تفاسیر شما نیز می توانید به این صرافی اعتماد نمایید و با بهره گیری و استفاده از کاربری آسان در این صرافی به معامله و فعالیت بپردازید. پس در ادامه همراه ما باشید تا درباره این صرافی اطلاعات لازم را کسب نمایید و با ویژگی های کوکوین آشنا شوید تا در صورت تمایل در این صرافی آموزش های لازم را به دست آورید و دوره های آموزشی را دریافت نمایید.

معرفی کوکوین

آموزش صرافی کوکوین

تا به این جا معرفی صرافی کوکوین را برایتان به انجام رساندیم و در ادامه توضیح مختصری درباره آموزش فعالیت در این صرافی را برایتان ارائه خواهیم نمود. شما برای معامله و خرید و فروش آسان ارز های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و کاردانو می توانید به آدرس سایت این صرافی مراجعه نمایید و بعد از آن که احراز هویت خود را انجام دادید و مدارک خود را ارائه نمودید، با بیش از ۶ میلیون کاربرانی که در این صرافی فعالیت می کنند به معامله بپردازید‌.

آموزش صرافی کوکوین

ثبت نام در صرافی کوکوین

سایت صرافی کوکوین از طریق جستجو در گوگل در دسترس می باشد. شما از طریق ورود به این سایت و ارائه تمامی اطلاعات و مدارکتتان به این سایت می توانید در این صرافی فعالیت نمایید و ثبت نام خود را به اتمام برسانید. البته صرافی کوکوین ممکن است برای کاربران ایرانی در مرحله احراز هویت مشکلاتی را به وجود اورد که شما می توانید از این مرحله نیز با موفقیت بیرون آیید و حساب کاربری خود را بسازید و به عنوان کاربر ایرانی در این صرافی به معامله بپردازید.

ثبت نام در صرافی کوکوین

بیشتر بخوانید : خرید و فروش پرفکت مانی

ویژگی های کوکوین

در این قسمت تمام ویژگی های این صرافی را برایتان عنوان خواهیم نمود و شما را با این صرافی بیشتر آشنا خواهیم کرد. این صرافی از پیشرفته ترین صرافی های سطح جهان می باشد که شما می توانید بعد از آن که احراز هویت خود را به انجام رساندید فعالیت های خود را در این صرافی شروع نمایید. به هر حال باید بگوییم که شما با بهره گیری از کمک معامله گران حرفه ای می توانید نحوه کار با این صرافی را آموزش ببینید و از جمله تریدر های این صرافی شناخته شوید.
نحوه کار با این صرافی بسیار آسان می باشد و قابلیت خرید و فروش ارز فیات با این اپلیکیشن صرافی وجود دارد و شما می توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته این صرافی در سراسر طول هفته استفاده نمایید. این صرافی رمز ارز مخصوص خودش را دارد و این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی تمامی پلتفرم ها را دارد. و بیش از ۱۰۰ کشور و ۶ میلیون کاربر در این صرافی در حال فعالیت می باشند.

ویژگی های کوکوین

بیشتر بخوانید : آموزش خرید تتر از صرافی بایننس

 

چرا کوکوین برای ایرانیان مناسب است؟

بعد از آن که بسیاری از کشورها ایران را تحریم نمودند، صرافی های بسیاری نیز کاربران ایرانی را مسدود کردند و حساب کاربران را از بین بردند. به همین دلیل بسیاری از کاربران ایرانی نمی توانند در صرافی های خارجی فعالیت نمایند. اما صرافی کوکوین دست از تحریم ایرانی ها برداشته است و به ایرانی ها اجازه می دهد تا با خرید و فروش تتر  و سایت ارز های دیجیتال در این صرافی این صرافی را جایگزین صرافی بایننس نمایند. به همین دلیل است که می گوییم صرافی کوکوین برای ایرانی ها بسیار مفید است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …