معرفی ارز دیجیتال گالا

ارز دیجیتال گالا برای حمایت از بازی های پلتفرم خود به وجود آمده است، گالا یک پلتفرمی است مانند پلی استیشن، مانند ایکس باکس چرا که هر کدام از این ها یک پلتفرم بازی های ویدیویی با بازی های مخصوص به خود می باشند، گالا هم یک پلتفرم بازی های ویدیویی با نام گالا گیمز می باشد و بازی های مختص به خود را دارد، با این تفاوت که گالا با هدف حمایت از تولید کنندگان بازی گالا و هم چنین حمایت از کاربران گالا که بازی های این پلتفرم را انجام می دهند. حال این حمایت چگونه است؟ کاربران می توانند با انجام دادن بازی های گالا به این توکن دست پیدا کنند و هم چنین درآمد توسعه دهندگان گالا گیمز نیز از طریق ارز دیجیتال گالا تامین می شود، در ادامه ی مقاله در مورد اهداف گالا گیمز و اطلاعات کامل تری راجب این رمز ارز صحبت خواهیم نمود.

معرفی ارز دیجیتال گالا

بیشتر بخوانید: خرید بایننس کوین

اهداف کلی ارز دیجیتال گالا

رمز ارز گالا نیز همانند همه رمز ارز های دیگر دارای اهداف و یا به اصطلاح دارای یک وایت پیپری می باشد که تیم سازنده سعی می کند توسط رمز ارز خود به آن اهداف دست پیدا کند، گالا نیز دارای یک سری اهداف بسیار جالبی می باشد که اگر بتواند آن ها را به طور کامل به تحقق برساند می توانیم بگوییم تحولی عظیم در صنعت بازی های ویدیویی رخ خواهد داد، گالا از همان ابتدا اعلام کرد که قصد دارد پلتفرم بازی راه اندازی کند که کنترل آن دست خود کاربران و بازی تماما توسط بازیکنان آن اداره شود که می توانیم بگوییم نسبتا در این کار نیز موفق شده، هم چنین بازیکنان گالا قادر هستند که در بازی های گالا توکن های غیر قابل تعویض یا معاوضه داشته باشند و یا آن ها را در داخل بازی قرار دهند و یا از طریق فروش آن بتوانند آیتم های داخل بازی را تهیه نمایند. رمز ارز گالا و پلتفرم آن تاکنون یک بازی با نام سیتی استار(city star)تولید کرده اند که ما در این بازی شاهد هستیم اکثرا این بازیکنان هستند که اداره بازی را در دست دارند، هم چنین هر تغییری در این بازی بخواهد انجام شود ابتدا باید به طور کامل توسط بازیکنان آن بررسی و تایید شود در غیر این صورت اجازه انجام هیچ گونه تغییر در روند و نوع بازی را نخواهند داشت.

اهداف کلی ارز دیجیتال گالا

بیشتر بخوانید: خرید بیت کوین

قیمت ارز دیجیتال گالا

قیمت ارز دیجیتال گالا از زمان پیدایش آن تا به این لحظه که این مقاله نگارش می شود دارای رشد بسیار عظیم و چشم گیری بوده است به صورتی که وقتی این کوین برای اولین بار به بازار آمد با قیمت 0.0014دلار به بازار عرضه شد ولی در تاریخ 27 شهریور امسال اولین رشد و صعود خود را انجام داد و به حدود قیمتی 0.093 دلار دست پیدا کرد و تا تاریخ 22 آبان در همین بازه قیمتی در حال نوسان بود که یک باره دو روز بعد آن یعنی در تاریخ 26 آبان رشد چشمگیر آن شروع شد و در 5 آذر به بیشترین ارزش خود یعنی عدد 0.73 دلار دست پیدا کرد که به همین خاطر باعث شد در سطح شبکه های اجتماعی نیز بر سر زبان ها بیوفتد، قیمت لحظه ای این رمز ارز در تاریخ نگارش این مقاله نیز 0.68 دلار برابر با بیست هزار و چهارصد تومان می باشد. ارز دیجیتال گالا در طی 30 روز گذشته خود حدود 652 درصد رشد داشته که یک رشد بسیار عجیب و بسیار چشم گیری می باشد.

قیمت رمز ارز گالا

بیشتر بخوانید: خرید تتر

آینده ارز دیجیتال گالا

بدیهی است که هیچ کس نمی تواند آینده دقیق هیچ کدام از ارز های دیجیتال را بداند و فقط می توان با توجه به اهداف و وایت پیپر رمز ارز مورد نظر آینده آن را تا حدی پیش بینی کرد، رمز ارز گالا از ابتدا تاکنون دارای رشد بسیار بالایی بوده و این رشد بخاطر دارا بودن یک حمایت و تیم قوی می باشد. همان گونه که گفته شد گالا قصد دارد تحولی عظیم در صنعت بازی های گیمینگ انجام دهد و می خواهد قدرت را تماما به دست بازیکنان این پلتفرم ارائه دهد. اگر تیم توسعه دهنده گالا همان گونه که تا اینجا پیشرفت کرده ادامه دهند و به همین منوال بازی های مثل سیتی استار را که کاملا کاربر محور می باشد و در دست بازیکنان می چرخد را ارائه دهد می تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد چرا که گالا دارای یک تیم توسعه قوی و با همکاری متخصصان بلاک چین و صنعت گیم اداره می شود.

آینده ارز دیجیتال گالا

جمع بندی

در این مقاله به طور کلی در مورد رمز ارز گالا و اهداف پیش روی آن صحبت کردیم و اعلام کردیم که ارز دیجیتال گالا یک پلتفرم بازی های ویدیویی می باشد که هدف آن کاربر محور کردن بازی های این پلتفرم می باشد. هم چنین گفته شد که ارز دیجیتال گالا از ابتدای ایجاد شدن تاکنون رشد های بسیار فضایی و بزرگی داشته است و اگر با همین قدرت و به همین منوال ادامه دهد می تواند به کل تحولی بسیار عظیم و بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی ایجاد نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …