اصطلاح نهنگ در ارز دیجیتال

یکی از بزرگترین عوامل بازار در سال 2021 نهنگ در ارز دیجیتال شناخته شده است، این اصلاح به افراد یا بازیگر هایی گفته می شود که در بازار نقش دارند و باعث تغییرات آن می شوند، درصد بالایی از افراد نسبت به اصطلاحات مختلفی همچون نهنگ ها اطلاعات کافی را ندارند.

اصطلاح نهنگ در ارز دیجیتال

نهنگ در ارز دیجیتال :

نهنگ ها در ارز دیجیتال در واقع نمونه ای از شکارچیان بسیار باهوش و مکار هستند که تنهایی شکار خود را انجام نمی دهند بلکه به صورت دسته جمعی شکارهای خود را انجام می دهند، البته قابل ذکر است که نهنگ ها نه تنها باهوش هستند که بلکه برای شکار خود از تکنیک های بسیار خاصی بهره می گیرند که به برخی از آنها در ادامه خواهیم پرداخت.
اگر تعریف بالا برای شما قابل درک نیست می توانم به صورت واضح تر بیان کنم که اصطلاح نهنگ در ارز دیجیتال برای افراد یا درواقع سازمان های گسترده یا کوچکی مورد استفاده قرار می گیرد که در ارز دیجیتال دارای یک رمز ارز خاص هستند، این رمز ارز دارای آستانه خاصی نیست به اما به صورت تقریبی می توان آن را در حدود 1000 بیت کوین تصور کرد، به همین دلیل نهنگ ها می توانند با همکاری هم و خرید و فروش بیت کوین تاثیرات بسیار زیادی روی بیت کوین داشته باشند.

نهنگ در ارز دیجیتال

نقش نهنگ در ارز دیجیتال

نهنگ ها می توانند تاثیرات بسیار زیادی روی بازار داشته باشند، اینکه قیمت ها در بازار چگونه تغییر می کنند و بالا و پایین میشوند، همیشه تاثیر پذیر از وقایع عادی نیست بلکه می تواند به تصمیمات نهنگ ها مربوط باشد.
برای مثال اگر چند نهنگ با همدیگر فعالیت داشته باشند و در یک ساعت قصد به فروش تمامی کوین های خود بگیرند، مسلما در بازار رمز ارز یک فاجعه صورت می گیرد و تمامی ارزش بیت کوین تغییر پیدا می کند.
یا برای مثال نهنگ ها می توانند با همکاری همدیگر از یک نوع بیت کوین به مقدار بسیار زیاد خریداری کنند تا قیمت آن را به چند برابر ممکن افزایش دهند و سپس به صورت ناگهانی تمامی سهم خود را بفروشند.

چگونه باید با نهنگ ها روبرو شد ؟

در برخی از موارد اینکه نوستالژی های قیمتی در ارز دیجیتال یا خیر بسیار دشوار است، اما نهنگ ها را نباید دست کم گرفت، به شما پیشنهاد می شود به تمامی هشدار های موجود برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال توجه داشته باشید و آنها در حرکت کلی و روزانه خود قرار دهید و همچنین تمامی خبر های و رخداد های جهانی از رمز ارز خاص را دنبال و کنترل کنید.

چگونه باید با نهنگ ها روبرو شد ؟

تکنیک های نهنگ در ارز دیجیتال :

1 ــ تکنیک پامپ و دامپ :

این تکنیک یکی از بهترین تکنیک ها برای نهنگ ها محاسبه می شود، در این تکنیک نهنگ می تواند سرمایه خود را به صورت تصاعدی افزایش دهد، در این تکنیک نهنگ ها با همدیگر خرید های بزرگ انجام می دهند و این باعث می شود تا قیمت افزایش صعودی داشته باشد و هر چقدر قیمت بالاتر برود، نهنگ ها پول بیشتری جذب می کنند.
در واقع نهنگ ها در این تکنیک یک موج بسیار بزرگ از تغییر ایجاد می کنند که باعث می شود تا افراد دیگر تصور کننده که افت قیمت ها تا حد بالایی موقتی است و روند ارز دیجیتال با روند صعودی برابر است و سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند، در نهایت سود بیشتری برای نهنگ ها به وجود خواهد آمد.

2 ــ استراتژی دیوار فروش :

این نمونه استراتژی یک تدبیر در صورت داشتن سرمایه بسیار زیاد است و داشتن اطلاعات بالا درباره بازار است، در این استراتژی نهنگ ها بر ارز هایی سرمایه گذاری انجام می دهند که اطمینان دارند در ماه ها یا سال های آینده می تواند ارزش چند برابر داشته باشد، البته قابل ذکر است، افرادی که نسبت به اطلاعات ارز دیجیتال، دسترسی داخلی دارند به راحتی می توانند از این تکنیک استفاده کنند.

تکنیک های نهنگ ها در ارز دیجیتال

آیا می توان تبدیل به یک نهنگ شد:

بسیاری از افراد تصور دارند که برای تبدیل شدن به یک نهنگ باید بسیار پولدار بود، در صورتی که برای تبدیل شدن به یک نهنگ تنها کافی است تصمیمات درست و خرید از ارز های قیمت پایین تر را انجام داد تا به راحتی تبدیل به یک نهنگ شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …