وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال چیست؟

وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال را میتوان مانند یک سند دانست که برای بلاک چین ها ارائه می شود، این فایل توانایی معرفی پروژه مورد نظر را به تمامی خواننده ها دارد و نه تنها برای حوزه ارز دیجیتال بلکه برای تمامی حوزه های فنی مورد استفاده قرار می گیرد تا سرمایه گذار ها و توسعه دهندگان ارز های دیجیتال نسبت به پروژه مورد نظر خود اطلاعات دقیق تری داشته باشند.

وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال چیست؟

وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال چرا نوشته می شود؟

نوشتن وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال می تواند چند هدف متفاوت از یکدیگر داشته باشد :

1 ــ ارائه تمامی نقشه های برنامه ریزی شده برای آینده ارز مورد نظر
2 ــ یک توضیح کامل از فناوری مورد نظر که قصد توسعه و سرمایه گذاری روی آن وجود دارد
3 ــ توضیح کامل درباره مشکلات موجود در ارز دیجیتال
4 ــ ارائه جزئیات کامل در توکن های دیجیتال
5 ــ ارائه اطلاعات دقیق برای تیم توسعه دهنده
6 ــ ارائه نقشه های دقیق برای پروژه مانند نقشه راه برای پیشرفت

وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال

معروف ترین نمونه وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال :

با توجه به تحقیقات انجام شده و اطلاعات ارائه داده شده معروف ترین وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال را می توان ساتوشی ناکاموتو در سال 2008 دانست، این فرد تولید کننده یا در واقع خلق کننده ناشناس برای بیت کوین بوده است و تولد اولین ارز را رقم زد.

چرا باید وایت پیپر را مطالعه کنیم؟

اگر به اهداف تولید وایت پیپر ارزهای دیجیتال دقت داشته باشید، متوجه خواهید شد که وایت پیپر در این حوزه به شما اجازه خواهد داد تا درک بهتر و بالاتری نسبت به پروژه مورد نظر خود داشته باشید و با مشکلاتی که در پروژه موجود می باشد روبرو شوید و برای حل این مشکلات به شما نقشه های متفاوت ارائه خواهد شد.
شما با مطالعه وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال می توانید با دید بسیار گسترده تری سرمایه گذاری مورد نظر خود را انجام دهید و تصمیم های درست تری اتخاذ کنید.

چرا باید وایت پیپر را مطالعه کنیم؟

وایت پیپر از چه بخش هایی تولید شده است؟

وایت پیپر مانند یک مقاله به نظر می رسد اما بسیار گسترده تر و دقیق تر از جزئیات یک مقاله عمل کرده به همین دلیل دارای بخش های بیشتری می باشد که در این قسمت برای شما بیان شده اند .

1 ــ چکیده
2 ــ مقدمه
3 ــ تعریف مشکلات موجود در پروژه
4 ــ توضیح محصولات موجود در پروژه مورد نظر
5 ــ ارائه جزئیات موجود
6 ــ توکن
7 ــ اعلام جریانات اتفاق افتاده و مربوط به عرضه های عمومی و کلی
8 ــ ارائه و معرفی تمامی تیم فنی
9 ــ ارائه جمع بندی

برخی از این بخش ها مانند چکیده، مقدمه، ارائه جمع بندی بخش هایی هستند که تمامی ما نسبت به آنها آشنایی داریم اما برخی از این بخش ها مبهم بوده و ما برای دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به وایت پیپر در ارزهای دیجیتال باید از این بخش ها اطلاعات بیشتری داشته باشیم.

1- چکیده :

این قسمت یک بخش بسیار کوتاه و کامل از اطلاعات مورد نیاز برای وسوسه کردن شما است تا ادامه مطلب را به صورت دقیق مطالعه کنید و به پروژه مورد نظر خود علاقه پیدا کنید.

2- مقدمه :

این بخش را می توان یک مطلب بسیار اساسی از ارز های دیجیتال دانست که چیستی و مزایای ارز های دیجیتال را در 90% مواقع برای شما عزیزان معرفی می کند.

3- تعریف مشکل :

در این قسمت مشکلات به صورت دقیق با جزئیات کامل در اختیار کاربران قرار می گیرد تا نسبت به چالش مورد نظر اطلاعات دقیق داشته باشند و با هدف اصلی پروژه مورد نظر آشنا باشند.

4- توضیح محصول :

این بخش ارائه دهنده محصول و سرویس های مورد نظر پروژه می باشد و می تواند عملکرد کلی و نتایج هدف شما را نمایش دهد.

وایت پیپر از چه بخش هایی تولید شده است؟

5- جزئیات فنی :

در این بخش شما می توانید جزئیات کلی را درباره بلاک چین ها دریافت کنید تا با شیوه های مورد نظر توسعه و عرضه کوین و توکن های دیجیتال به صورت کامل آشنایی پیدا کنید، در واقع هدف اصلی وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال معرفی این موارد به شما می باشد تا با مشخصات فنی آشنایی پیدا کنید و آنها را با سند های موجود مطالعه کنید.

6- توکن :

این بخش یک مقیاس بسیار بزرگ از منفعت های مورد نظر است که می تواند برای شما جامعه ارز های دیجیتال را نمایش دهد تا با پروژه آشنایی بیشتری داشته باشید.

7- جزئیات عرضه عمومی :

زمانی که وایت پیپر مربوط به فروش یک ارز خاص است شما باید با اطلاعات عرضه عمومی به صورت کامل آشنایی داشته باشید به همین دلیل در وایت پیپر ارزهای دیجیتال این بخش اضافه شده است تا شما با اطلاعاتی مانند عرضه بخش های مختلف محصول و زمان راه اندازی و انواع طرح های تشویقی روبرو شوید…

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …