معرفی صرافی کوین بیس

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با صرافی کوین بیس بپردازیم در صورتی که می خواهید در مورد صرافی کوین بیس اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. صرافی کوین بیس در سال 2012 در کشور آمریکا تاسیس شد و به تدریج فعالیت های خود را در زمینه اوراق بهادار دیجیتالی و ارز دیجیتال گسترش داد.

صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس که به صورت صرافی آنلاین است و قابل استفاده در اسمارت فون ها نیز می باشد به عنوان یک واسطه به منظور تبادلات ارزهای دیجیتال محسوب می شود. در واقع با استفاده از این صرافی آنلاین می توان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام داد علاوه براین با استفاده از آن می توان تراکنش های شبکه بلاک چین را پیگیری کرد. همچنین این صرافی را می توان یک کیف پول نیز در نظر گرفت که با استفاده از آن امکان ذخیره سازی ارزهای دیجیتال وجود دارد.

صرافی کوین بیس

مزیت های صرافی کوین بیس

– با استفاده از نرم افزار صرافی کوین بیس در پلتفرم های مختلف می توان معاملات رمز ارزهایی مانند بیت کوین، تتر ، لایت کوین و ارزهای فیات را در سی و دو کشور دنیا انجام داد.
– با استفاده از آن امکان انجام تراکنش های بیت کوین در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد.
– به بیش از ده میلیون مشتری در کشورهای مختلف خدمات انجام می دهد.
– به دلیل این که در این نرم افزار نیمه ناشناس هستید و مشخصات شما در صرافی وجود دارد پیگیری و رهگیری تاریخچه تراکنش ها آسان است.

مزیت های صرافی کوین بیس

خرید و فروش رمز ارزها در صرافی کوین بیس چگونه است؟

برای این که بتوانید از این صرافی جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنید اتصال به یک حساب بانکی، کارت اعتباری و یا حساب در این سایت ضروری است.
هر چند در صرافی کوین بیس از طریق حساب های مجاز بانکی امکان انجام معامله در سطح وسیع تری وجود دارد.: صد دلار/ تراکنش ، دو هزار و پانصد/ دلار هفته) اما به منظور تایید تراکنش ها به زمان بیشتری نیز است و پس از انجام معاملات خرید با توجه به بانکی که حساب دارید دو الی چهار روز در کیف پول موجودی دیده نمی شود.
در مورد فروش نیز این مسئله وجود دارد و پس از این که شما از طریق این صرافی آنلاین فروش انجام دادید دو الی چهار روز بعد می توان در حساب بانکی فرآیند را مشاهده کرد.
در صورتی که برای انجام معاملات بخواهید از کارت اعتباری استفاده کنید دامنه معاملاتی شما محدودتر می شود و چیزی در حدود دویست دلار در هفته خواهد شد. با استفاده از کارت های اعتباری امکان انتقال وجه به حساب بانکی و خرید ارز دیجیتال  از جمله خرید تتر وجود دارد.
اگر از کارت اعتباری استفاده می‌کنید،‌ محدوده معاملاتی شما کوچک‌تر (200 دلار/هفته) خواهد بود ولی به سادگی و از طریق انتقال وجه از حساب آن به بانک به سایت می‌توانید به خرید رمز ارزها بپردازید. مزیت این گونه تراکنش این است که بیت کوین آنی در کیف پول، قابل رویت خواهد.
دارندگان حساب پی پال نیز می توانند از آن برای فروش بیت کوین استفاده کنند که از جمله تراکنش های آنی محسوب می شود.

معرفی صرافی کوین بیس

امنیت در صرافی کوین بیس

امنیت در صرافی در سطح بالایی قرار دارد و شما حتی از طریق بخش تنظیمات خود می توانید امنیت را ارتقا ببخشید. برای این که سرمایه رمزرازهای خریداری شده از امنیت لازم برخوردار باشد در حدود نود و هشت درصد وجوه آفلاین ذخیره می شود.
در سایت صرافی، داده های حساس به اینترنت قطع می شود. همچنین در این صرافی اطلاعات رمزگذاری می شود و به یو اس بی و یا پشتیبان گیری کاغذی انتقال داده می شود پس از آن اطلاعات در صندوق های امنی قرار داده شده و در کل دنیا توزیع می شود.
همچنین این صرافی دارایی های شما را بیمه می کند که می تواند موجب اطمینان شما در حفظ دارایی شود.

 امنیت در صرافی بیس کوین

مشخصه‌های صرافی کوین بیس

از مهم ترین مشخصه های این صرافی می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:
– با استفاده از خدمات GDAX امکان تبادل ارز بیشتری وجود دارد.
– با این صرافی آنلاین می توان به آسانی کار کرد و برای استفاده افراد مبتدی مناسب است.
– این صرافی در مقابل ارزهایی که مبادله می کند پول هایی مانند یورو، دلار و پوند را می پذیرد که امکان پرداخت به روش های مختلف وجود دارد.
– صرافی کوین بیس از جمله تبادل های فوری و سریع محسوب می شود.

– آدرس صرافی کوین بیس : www.coinbase.com

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …