ایردراپ (Airdrops) چیست؟

ایردراپ (Airdrops) ارز رمزنگاری شده ابتکاری است که توسط یک پروژه با رمز بومی برای توزیع ارز رمزنگاری شده آن به کاربران فعلی یا بالقوه – معمولاً رایگان – در یک فهرست دارایی دیجیتال انجام می شود. بازاریابی ، ایجاد نقدینگی و کمک به ایجاد سازوکارهای حاکمیت عادلانه با تمرکززدایی از منابع یک سیستم عامل. گیرندگان airdrop معمولاً براساس مشارکت قبلی یا فعلی در شبکه موجود دیگری مانند بیت کوین یا Ethereum یا با استفاده از کالای مبادله ای یا کیف پول تعیین می شوند.
دریافت توکن از طریق airdrop یک فرآیند نسبتاً ساده است. غالباً ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک آدرس کیف پول دریافت معتبر به پروژه توزیع توکن ارائه دهید. برخی از ابتکارات مستلزم آن است که شما با به اشتراک گذاشتن یک پست تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی ، تکمیل نظرسنجی یا مشترک شدن در یک لیست پستی ، با طرفی که مرکز پرواز را انجام می دهد درگیر شوید. همچنین می توان به سادگی با استفاده از مبادله شرکت کننده در یک طرح مبتنی بر رمزنگاری airdrop ، منفعلانه توکن دریافت کرد.
رمزنگاری ایردراپ (Airdrops) عملی است که به موجب آن دارندگان موجود یک ارز رمزنگاری شده خاص مانند بیت کوین ، رمزهای رایگان به عنوان پاداش دریافت می کنند. در اصطلاح ، این یک هدایا است که هدف آن ترویج یک بلاکچین خاص است. این همچنین به مشتریان وفادار در یک پیشنهاد پاداش می دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها همچنان به اشتراک در یک سیستم عامل بلاکچین خاص ادامه می دهند.

ایردراپ (Airdrops) چیست؟

چرا ایردراپ (Airdrops)؟

دلیل اصلی این عمل ایجاد آگاهی ، به ویژه برای یک ارز مجازی جدید است. دنیای ارز مجازی به شدت متکی است. مردم دائماً به دنبال چیزهای هیجان انگیز بعدی هستند و به همین ترتیب ، نشانه های رایگان انگیزه ای برای جذب افراد بیشتر به یک پروژه هستند. اعلام یک Airdrop در آینده ، هم در رسانه های اجتماعی و هم در دنیای ارزهای مجازی سروصدای بسیار ایجاد می کند.
ایردراپ (Airdrops) همچنین به پروژه ها کمک می کند پایگاه داده ارزشمندی را بدست آورند که هنگام شناسایی مشتریان بالقوه ضروری است. مشتریان همیشه باید مراقب سایت های کلاهبرداری باشند و اطمینان حاصل کنند که فقط اطلاعات را به وب سایت های رسمی ارائه می دهند. همچنین هرگز نباید اطلاعات ورود به سیستم شخصی آنها را برای هر سازمان هوایی اعلام کرد.

ایردراپ (Airdrops) چگونه کار می کند؟

این عمل در بازار رمزنگاری نسبتاً جدید است. در نتیجه ، قوانین مشخصی در مورد عملیات هنوز ایجاد نشده است. شاید این پروژه در آستانه توسعه قرار داشته باشد ، زیرا پروژه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چند وب سایت رمزنگاری قوانین را نمایش می دهند ، با این وجود در بیشتر موارد ، برای جزئیات بیشتر باید با توسعه دهنده تماس بگیرید.

ایردراپ (Airdrops) چیست؟

انواع ایردراپ (Airdrops)

چند نوع مختلف قطره هوایی وجود دارد که هرکدام به مجموعه فعالیتهای مختلف یا انطباق با مجموعه ای از نیازها نیاز دارند. دسته های قطرات هوایی شامل:

1- Standard Airdrops:

معمولاً فقط از شما می خواهد که برای به روزرسانی ها یا خبرنامه ها در وب سایت پروژه ثبت نام کنید. فقط باید نام و آدرس ایمیل خود را ثبت کنید.

2- Bounty airdrops:

شما را ملزم به انجام نوعی کنش اجتماعی مانند توییت کردن لینک وب سایت پروژه یا مراجعه سایر کاربران برای شرکت در airdrop می کند. برای هر عملی که با موفقیت انجام می دهید به شما سکه می دهد.

3- Holder Airdrop:

این نوع airdrop شما را ملزم به داشتن سکه خاصی می کند که در کیف پول ارز رمزنگاری شده شما ذخیره شده است ، مانند بیت کوین (Bitcoin) یا اتریوم (Ethereum). سکه های ریخته شده را با توجه به نسبت تعیین شده توسط پروژه دریافت خواهید کرد.

4- Exclusive Airdrops :

انحصاری معمولاً توسط وب سایت ها و حساب های شبکه های اجتماعی با پیروان زیاد مدیریت و میزبانی می شود. شما به عنوان عضوی از سایت یا دنبال کننده یک حساب رسانه اجتماعی ، حق شرکت در ایردراپ (Airdrops) را دارید که مختص آن جامعه خاص است که عضو آن هستید.

ایردراپ (Airdrops) چیست؟

چگونه می توان در رمزگذاری airdrop شرکت کرد؟

– کیف پول Ethereum:

کسی نیست که در بورس باشد. این باید یک آدرس شخصی باشد که با ERC20 سازگار باشد زیرا بیشتر توکن هایی که ریشه کن می شوند ، نشانه های ERC20 هستند که در اصل ICO های مبتنی بر Ethereum بوده یا بودند.
کیف پول Ethereum باید فعال باشد. منظور ما از فعال بودن این است که شما باید حداقل استفاده انسانی از آن را نشان دهید. بسیاری از ایردراپ (Airdrops) دارای چک هستند تا اطمینان حاصل کنید که فقط به طور تصادفی یک دسته آدرس تولید نمی کنید و همه آنها را امضا می کنید تا ناعادلانه سکه بیشتری بدست آورید. این به این معنی است که اگر کیف پول شما فعالیتی نشان ندهد ، ممکن است ایردراپ (Airdrops) را دریافت نکند. بعضی اوقات ، سکه ها در آنچه جستجو می کنند صریح خواهند بود ، از جمله نوعی موجودی در حساب.

– حساب تلگرام:

من مطمئن هستم که دلایل شگفت انگیزی وجود دارد که Telegram ابزار چت انتخابی بسیاری از این ICO ها است. سکه ها می خواهند تعداد مخاطبان را افزایش دهند. معمولاً این سکه های airdrop نیز نیاز به ثبت نام در حساب های تلگرامی آنها دارند. تا زمانی که سکه را در کیف پول Ethereum خود دریافت نکنید ، از حساب های Telegram خارج نشوید و یا اینکه خطر رد صلاحیت برای ایردراپ (Airdrops) را دارید.

– حساب توییتر:

مشابه دلایل موجود در حساب تلگرام ، بسیاری از سکه های ایردراپ (Airdrops) نیز شما را ملزم به دنبال کردن آنها در توییتر می کنند. برخی از آنها حتی از شما می خواهند که برخی از توییت ها را بازتوییت کنید.

– آدرس ایمیل:

گاهی اوقات قطرات هوایی نیز از شما درخواست ایمیل می کنند. اگر با دادن ایمیل واقعی خود به آنها احساس راحتی نمی کنید ، فقط یک نامه ناخواسته ایجاد کنید. رمز ورود را به خاطر بسپارید برخی از آنها در واقع از شما می خواهند ایمیل خود را تأیید کنید.

ایردراپ (Airdrops) چیست؟

چگونه از ایردراپ (Airdrops) استفاده می کنید؟

برای استفاده از ایردراپ (Airdrops) ، باید مطمئن شوید Wi-Fi و بلوتوث شما روشن است و هر نقطه اتصال شخصی خاموش است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تنظیمات ایردراپ (Airdrops) شما هنگام دریافت پرونده به جای دریافت خاموش ، فقط روی مخاطبین یا همه تنظیم شده است و این مورد در مورد دستگاهی که محتوا را با آن به اشتراک می گذارید نیز صادق است.
فقط برای مخاطبین ، دستگاه Apple که با آن محتوا به اشتراک می گذارید باید آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه شما را در کارت مخاطب خود داشته باشد تا ایردراپ (Airdrops) کار کند. اگر شما یا آنها این اطلاعات را ندارند ، مطمئن شوید که تنظیمات ایردراپ (Airdrops) هر دو دستگاه روی همه تنظیم شده باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تتر، خرید و فروش تتر، خرید پرفکت مانی و اطلاع از ایردراپ (Airdrops) می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان صرافی بیت مهر در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …