معرفی کیف پول لجر و نحوه نگهداری تتر بر روی آن

در دنیای امروز، کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری اهمیت بسیاری پیدا کرده است. کیف پول لجر یکی از کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شماست که به دلیل سیستم امنیتی قوی کاربران زیادی ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهداری می کنند. برای آشنایی بیشتر با کیف پول سخت افزاری لجر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال:

1- کیف پول سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری وسیله ای بسیار مهم برای نگهداری ارز دیجیتال است. این کیف پول در واقع کلید خصوصی برای شخص کاربر است تا بتواند در هر زمان از بیت کوین یا ارزهای دیجیتال موجود در این کیف پول استفاده کند. مزیت خاصی که این کیف پول برای محافظت از ارز دیجیتال دارد در این است کلید خصوصی در جایگاه خاصی از این نرم افزار به صورت کاملا حفاظت شده ذخیره می شوند و شخص دیگری قادر نخواهد بود آن را به راحتی از دستگاه جدا کند. کیف پول لجر نوعی از کیف پول های سخت افزاری است که محل ایمنی برای نگهداری ارز های دیجیتال شماست. علاوه بر این وسیله بسیار مناسبی برای تتر است که این روزها کاربران زیادی از این ارز خریداری کرده و یا روی آن سرمایه گذاری می کنند.
این وسیله قادر است تا کلید خصوصی شما را حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید ذخیره کند و برای استفاده از بیت کوین های آن لازم است که حتما از کلید خصوصی تان استفاده کنید که کیف پول لجر این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

انواع کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال

2- کیف پول نرم افزاری

کیف پول نرم افزاری به شکل های متنوعی وجود دارد که مشخصات هر یک متفاوت با دیگری است. معمولا اکثر کیف پول های نرم افزاری می بایست به اینترنت متصل باشند. علت تفاوتی که کیف پول های نرم افزاری با یکدیگر دارد در این است که معمولا هر یک از ارز دیجیتال خاصی پشتیبانی می کنند و علاوه بر این به دلیل قابلیت نصب بر روی ویندوز، اندروید وسایر سیستم عامل ها، از یکدیگر متمایز هستند.
شما می توانید کیف پول نرم افزاری خود را یا به شکل اپلیکیشن روی دسکتاپ خود داشته باشید، یا از طریق تلفن همراه به شکل آنلاین و آفلاین به آن دسترسی داشته باشید.

کیف پول نرم افزاری تتر

معرفی کیف لجر و نحوه نگهداری تتر بر روی آن

می توان تمامی دارایی های خود را از ارز دیجیتال تتر، بر روی کیف پول سخت افزاری لجر نگهداری کرد. کاربران می توانند تمامی ارز های دیجیتال، به خصوص تتر را روی کیف پول آفلاین لجر نگهداری کنند و اطمینان خاطر داشته باشند. زیرا این کیف پول به صورت رمز نگاری شده از ارزهای دیجیتال شما به درستی محافظت می کند.
این کیف پول به گونه ای طراحی شده که با داشتن تراشه امنیتی معتبری، از دارایی شما به درستی محافظت می کند و با در اختیار گذاشتن کلید خصوصی برای کاربران، ایمنی و امنیت ارز دیجیتال را بالا برده است.
تتر نوعی ارز دیجیتال است که خود انواع مختلفی دارد. بدون شک برای نگهداری انواع آن نیاز به کیف پول سخت افزاری معتبری دارید. علاوه بر این توجه داشته باشید که تتر را از صرافی های معتبر آنلاین خریداری کنید و به افراد سودجو در زمینه خرید ارز دیجیتال تتر، به هیچ وجه اعتماد نکنید.

معرفی کیف لجر و نحوه نگهداری تتر بر روی آن

چرا به کیف پول لجر نیاز داریم؟

روزانه تعداد زیادی از مردم به خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال می پردازند و تمایل دارند که این ارز را در جایی نگهداری کنند تا به درستی حفظ شود. بسیاری از مردم از نرم افزار های خاص و یا کیف های پول ارز دیجیتال استفاده می کنند. اما در صورتی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهید قاعدتا به دنبال کیف پول امن تری برای آنها خواهید بود. کیف پول لجر می تواند این نیاز شما را بر طرف کند.
با استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر این امکان را خواهید داشت تا هر تراکنشی را که انجام می دهید در کیف پول لجر امضا شود و علاوه بر این کلید خصوصی شما در دستگاه محفوظ بماند که به سادگی قابل جدا شدن نیست.

چرا به کیف پول لجر نیاز داریم؟

چگونه می توان از کیف پول لجر استفاده کرد؟

همانطور که می دانید کیف پول لجر یک کیف پول سخت افزاری برای محافظت از ارز دیجیتال است. از کیف پول لجر تا بحال گزارشی مبنی بر از دست رفتن و یا سرقت شدن بیت کوین ها دریافت نشده است. کیف پول لجر یا دارای کارت شبکه است که به صورت امنیتی اطلاعات شما را از ارزهای دیجیتال محفوظ نگه می دارد و یا صفحه نمایش کوچکی دارد که معاملات صورت گرفته ارز دیجیتال را به شما نشان می دهد.
لازم است بدانید که تا زمان آفلاین بودن شما، امکان دستبرد به اطلاعات شما به هیچ وجه وجود نخواهد داشت به این دلیل که کلید های خصوصی شما قابل دسترسی نخواهد بود. حتی در صورتی که کیف پول لجر دچار خدشه و آسیب شود نگران از بین رفتن اطلاعات و ارزهای دیجیتال خود نباشید. کافی است که با عبارت بازیابی، تمامی اطلاعات شما به سیستم برگردد اما به خاطر داشته باشید که این عبارت بازیابی را چندین جا بنویسید و محفوظ نگه دارید تا در صورت بروز اتفاقاتی از آن قبیل، نگران از بین رفتن ارزهای دیجیتال خود نباشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …