بهترین کیف پول های تتر (USDT)

تتر، یک نوع ارز دیجیتال می باشد و ارز های دیجیتال به کیف پول نیاز دارند تا در آنها ذخیره شوند. در متن های زیر، بهترین کیف پول های تتر معرفی شده است و شما می توانید با توجه به نیاز های خود کیف پول مناسب را برای خود تهیه کنید. البته لازم به ذکر می باشد که داشتن کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتال کاملاً ضروری نیست و شما می توانید آنها را به صورت آزاد در صرافی های مختلف ذخیره کنید. اما باید خطرات هک و از دست رفتن آن را نیز به جان بخرید.

کیف پول چیست؟

فرض کنید شما کمی پول در دست خود دارید. به طور حتم، شما این پول ها را برای همیشه در دست خود نگه نمی دارید و حتماً آنها را در کیف پول فیزیکی خود و یا حساب بانکی ایمن نگهداری می کنید. پول های اینترنتی نیز به همین چیز ها نیاز دارند. ارزهای دیجیتال یک کیف پول برای نگهداری نیاز دارند تا در آنجا ذخیره شوند. کیف پول ها انواع مختلفی دارند. برای مثال برخی کیف پول ها به صورت سخت افزاری می باشد. یعنی به صورت یک فلش مموری (USB) هستند که با وصل کردن به کامپیوتر ها و دستگاه های مختلف می توان از آنها استفاده کرد. از جمله یکی دیگر از انواع کیف پول ها می توان به کیف پول های دیجیتالی اشاره کرد. این کیف پول ها به صورت فیزیکی موجود نمی باشند و به صورت یک نرم افزار در گوشی موبایل یا لپ تاپ شما نصب می شوند.

کیف پول چیست؟

تتر (USDT) چیست؟

حتما نام ارزهای دیجیتال تا الان به گوشتان خورده است. ارزهای دیجیتال، پول های اینترنتی هستند که بعضی از آنها ارز بالا و بعضی ارزش پایین دارند. تتر یک نوع ارز دیجیتال می باشد. همانطور که قابل انتظار است، تتر نیز مزایا و معایب خود را دارد.

یکی از مزایای تتر که می توان به آن اشاره کرد قیمت ثابت آن می باشد. یعنی ارزش این ارز دیجیتال تغییر نمی کند و همیشه در یک ارزش ثابت است. حالا شاید از خودتان بپرسید که چرا این قابلیت جزو مزایا حساب می شود! لازم است بدانید که ارزش ارز های دیجیتال همواره در حال تغییر است و اکثر اوقات این تغییر غیر منتظره می باشد. به همین دلیل، ممکن است که این ارزش افت داشته باشد. برای اینکه هنگام افت ارزش ارز های دیجیتال دچار ضرر نشوید، می توانید ارز دیجیتال خود را از طریق صرافی های مختلف به ارز دیجیتال تتر تبدیل کنید. زیرا قیمت تتر همواره یک دلار آمریکا می باشد و تغییری در آن ایجاد نمی شود.

تتر (USDT) چیست؟

بهترین کیف پول های تتر

کیف پول های مختلفی برای ذخیره تتر وجود دارند که هرکدام دارای مزایا و معایبی می باشند. اما از بهترین کیف پول های تتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S
  • کیف پول نرم افزاری Atomic
  • کیف پول موبایل و دسکتاپ Exodus
  • کیف پول موبایل Coinomi
  • کیف پول تحت وب Myetherwallet
  • کیف پول تحت وب Guarda

هر کدام از این بهترین کیف پول های تتر را می توانید به راحتی از سایت های مختلف کیف پول خریداری و تهیه کنید تا ارز دیجیتال تتر خود را در آن ذخیره مایید.

بهترین کیف پول های تتر

انواع کیف پول های تتر

از دیدگاه کلی، می توان کیف پول های تتر را به سه نوع تقسیم بندی کرد. این نوع ها عبارت اند از:

1- کیف پول های داغ

این نوع کیف پول ها همیشه به اینترنت متصل می باشند به همین دلیل خطر هک شدن آنها بیشتر است. از مزایای اصلی این کیف پول ها می توان به آسان بودن استفاده از آن اشاره کرد.

2- کیف پول های سرد

این نوع کیف پول ها به صورت فیزیکی می باشند. به همین دلیل ارز های دیجیتال را دور از اینترنت نگه می دارند و امنیت بالایی نسبت به کیف پول های دیجیتالی دارند.

3- کیف پول های گرم

این کیف پول ها بهترین قابلیت ها را به ارث برده اند. زیرا مانند کیف پول های داغ همواره به اینترنت متصل اند. اما مانند کیف پول های سرد ارزهای دیجیتال را دور از اینترنت نگه می دارند.

انواع کیف پول های تتر

نکات مهم برای انتخاب بهترین کیف پول های تتر

انتخاب بهترین کیف پول های تتر، نیازمند فاکتور های مختلفی می باشد. به همین دلیل نمی توان صد درصد گفت که کدام کیف پول بهترین کیف پول های تتر می باشد. پس شما باید با توجه به نیاز ها و معیار های خود کیف پول مناسب را انتخاب کنید. یکی از نکاتی که هنگام انتخاب کیف پول باید در نظر بگیریم، این است که کیف پول مورد نظر امنیت بالایی داشته باشد و به راحتی قابل هک و نفوذ نباشد. دومین نکته که باید با توجه به نیاز خود با آن توجه کنید، این است که کیف پول مورد نظر از کدام پلتفرم برای ذخیره تتر ها استفاده می کند. همچنین شما می توانید با توجه به نیاز های خود بهترین کیف پول های تتر را انتخاب و تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید و فروش تتر می توانید با صرافی ما (بیت مهر) در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …