آموزش ترید بیت کوین

ترید بیت کوین یا همان تجارت بیت کوین می تواند برای سرمایه گذاران حرفه ای و همچنین مبتدیان بسیار سودآور باشد. بازار جدید بیت کوین، بسیار پراکنده و گسترده شده است. ترید بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر روز به روز در سراسر دنیا در حال پیشروی است. بنابراین، برای بسیاری از افراد امکان کسب پول در معاملات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد.

بیت کوین چیست؟

ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2009 تاسیس شد. این اولین ارز رمزنگاری شده در جهان بود و هنوز هم محبوب ترین و شناخته شده ترین است. بیت کوین با استفاده از رمزنگاری و سیستم الگوریتم ها یا کدهای پیچیده ریاضی امن، معامله می شود. اولین چیزی که برای ترید بیت کوین به آن احتیاج دارید، اتصال اینترنتی ایمن و خوب است. مرحله بعدی افتتاح حساب در صرافی بیت کوین است. این یک بازار دیجیتالی است که در آن می توانید اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنید.

بیت کوین چیست؟

بررسی معامله در ترید بیت کوین

در حالی که استخراج بیت کوین برای اکثر افراد گزینه مناسبی نیست، معامله و ترید بیت کوین به محض درک اصول اولیه کاملاً ساده است. نوسانات بیت کوین یکی از جذابیت های اصلی برای معامله گران ارز های دیجیتالی است. این بدان معناست که می توانیم تغییرات سریع و سرعتی را در بالا و پایین مشاهده کنیم و اگر معامله گران بیت کوین، بازار را به درستی پیش بینی کنند، می توانند سود قابل توجهی کسب کنند. البته آنها می توانند ضررهای قابل توجهی نیز متحمل شوند.

ترید بیت کوین

مبادلات در بیت کوین

دو نوع مبادله در بیت کوین وجود دارد:

1- فیات به رمزنگاری:

در اینجا می توانید بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه مانند: تتر، ترون و غیره را با استفاده از ارز فیات خریداری یا بفروشید. این نوع مبادله به طور کلی مناسب مبتدیان است.

2- رمزنگاری به رمزنگاری:

اینها برای مبادله ارز رمزنگاری شده با ارز دیگر است و به طور کلی برای معامله گران باتجربه تنظیم شده است.
برای افتتاح حساب با صرافی بیت کوین، باید احراز هویت شوید و مراحل تایید را انجام دهید. پس از باز شدن حساب خود، می توانید برای شروع خرید بیت کوین وجوه منتقل کنید.
قیمتی که برای بیت کوین پرداخت می کنید به صرافی که استفاده می کنید بستگی دارد، هیچ قیمت جهانی واحدی وجود ندارد.

مبادلات در بیت کوین

کیف پول بیت کوین

پس از شروع خرید بیت کوین، به یک کیف پول بیت کوین برای ذخیره آن نیاز خواهید داشت. این شامل یک آدرس عمومی است که در آن بیت کوین شما ارسال می شود و یک کلید خصوصی که برای باز کردن قفل وجوه شما و ارسال بیت کوین برای دیگران استفاده می شود. .بر خلاف حساب بانکی، وقتی وجوه خود را در کیف پول بیت کوین ذخیره می کنید، خود شما مسئول امنیت آنها هستید.

انواع کیف پول بیت کوین

کیف پول بیت کوین انواع مختلفی دارد و نوع انتخاب شما به نحوه استفاده از بیت کوین و سطح امنیتی مورد نظر شما بستگی دارد:

1- موبایل:

این به عنوان یک برنامه در تلفن شما اجرا می شود و می تواند برای پرداخت مستقیم کالا هزینه شود. اگر روزانه از ترید بیت کوین استفاده می کنید و در برابر هکر ها آسیب پذیر هستید این روش بسیار مفیدی برای شما است.

2- وب:

این نوع کیف پول در یک سرور آنلاین ذخیره می شود و توسط شخص ثالث مانند صرافی ارز رمزنگاری شده کنترل می شود. باز هم، دسترسی از طریق هر دستگاهی با اتصال اینترنت به این موارد آسان است .

کیف پول بیت کوین

روش های مختلف ترید بیت کوین

1) تجارت روز

معامله گران روز، در طی یک روز معاملات متعددی را انجام خواهند داد تا از حرکت کوتاه مدت قیمت بهره مند شوند. معامله گران روز ممکن است دارایی های خود را برای چند دقیقه یا چند ساعت نگه دارند اما ایده این گروه این است که همیشه آنها را تا پایان روز بفروشند تا سودهای سریع و ناچیزی کسب کنند.

2) جوش زدن

این همانند معاملات روزانه است اما بسیار افراطی انجام می شود. معامله گران خیلی سریع بیت کوین را خریداری و می فروشند و دارایی های خود را برای چند دقیقه یا حتی چند ثانیه قبل از فروش نگه می دارند.

3)نوسان معاملات

این شامل نگه داشتن موقعیت برای بیش از یک روز است. معامله گران نوسان با بررسی روند بازار و تلاش برای پیش بینی زمان شروع و پایان حرکت قیمت ها، به تصویر بزرگتر نگاه می کنند. هنگامی که آنها وارد بازار شدند، ممکن است روزها، هفته ها یا حتی چند ماه موقعیت خود را حفظ کنند، زیرا قبل از تلاش برای فروش در بهترین زمان برای سود بردن از حرکت قیمت ، بازار را رصد می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

لایتنینگ چیست و آموزش نحوه استفاده از آن

بیت کوین، پرکاربردترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان، به هرکسی اجازه می دهد بدون واسطه …