میکسر بیت کوین چیست؟

امروزه روش های متفاوت و بدون دردسری برای درآمد وجود دارد. مثلا بورس، خرید، طلا و سکه و امثال آن که با توجه به نبودن ثبات در بازار کشور سرمایه گذاران را با مشکل مواجه کرده است. تا به حال اسم بیت کوین و میکسر بیت کوین را شنیده‌ اید که به صورت ناگهانی استفاده از آن رواج پیدا کرد. در این مقاله به توضیح میکسر بیت کوین و مزایا و معایب استفاده از آن می پردازیم با ما همراه باشید.

بیت کوین چیست؟

بیت‌ کوین در واقع همان ارز دیجیتال بوده که در سال ۲۰۰۹ توسط شخص یا اشخاصی ناشناس به بازار عرضه شد که می توان با آن خرید و سرمایه‌ گذاری انجام داد. اما به دلیل غیرمتمرکز بودن آن در شبکه بلاک چین مالک خاصی ندارد و تحت نظارت هیچ دولت یا سازمان و بخش خصوصی نیست. بنابراین برای استفاده از آن به هیچ واسطه ای نیاز نیست. بیت کوین امروزه به یکی از بزرگ ترین و مورد قبول ترین پول دیجیتال تبدیل شده است. ارزهای حاصل از آن با استفاده از ریاضیات پیچیده ای، به صورت رمز شکل می گیرند. قیمت بیت کوین ثابت نیست و با نوساناتی که در بازار دارد ممکن است سرمایه‌ گذاران را به هدف خود برساند و سود زیادی برای آنها دربر داشته باشد و یا حتی ممکن است تمام سرمایه آنها را بگیرد.

بیت کوین چیست؟

آشنایی با میکسر بیت کوین

در فعالیت میکسر بیت کوین ها در واقع اشخاصی به نام کوین میکسر هستند که با دلایل متفاوتی و با دریافت هزینه رمز های مختلفی را ترکیب می‌ کنند.
میکسر بیت کوین رمز ارز های دیجیتال را ترکیب کرده که در مقابل، کوین رمزهای وارد شده را با بسیاری از رمزهای دیگر ترکیب می‌ کند و ارز به قسمت های کمتری تبدیل شده و ارزش خود را پیدا کرده و در نهایت به حسابتان انتقال می یابد. اما این روش مورد قبول بسیاری از کشورها نیست زیرا معتقد هستند که زمینه کارهای خلاف و پولشویی را ایجاد کرده. در واقع در بلاک چین شما یک حساب خصوصی دارید که ارز ها به آن ارسال می شوند و با استفاده از میکسر بیت کوین سطح امنیت آدرس ها و حسابتان را افزایش داده اید که ردیابی آن را سخت و دسترسی را دشوار می کند.

آشنایی با میکسر بیت کوین

مزایا استفاده از میکسر بیت کوین

به دلیل نبودن هیچ ناظر و قوانین سخت دولتی و نداشتن مالک خاصی معامله در آن آسان بوده و به دست آوردن پول و سرمایه راحت تر از سایر بازارها است.
از مزایای استفاده از میکسر بیت کوین ناشناس بودن صاحبان حساب می باشد که در نتیجه احتمال پیگیری و دسترسی به آنها را کم می کند.
یکی دیگر از مزیت ها، ایجاد امنیت بالا و جلوگیری از هک اطلاعات افرادی که از بیت کوین استفاده می کنند. همچنین تابع دولت نبودن و شفافیت بازار و بدون واسطه گری دولت و نهادهای آن از دیگر مزیت ها می باشد.
هیچ دولت و کشوری هنوز این بیت کوین ها را به رسمیت نشناخته است و نمی دانند چگونه برخورد کنند. آیا مزیت های آن را در نظر بگیرند یا معایب آن را. بنابراین استفاده از بیت کوین مالیات نداشته و بستری برای معاملات بزرگ را فراهم می کند.

مزایا استفاده از میکسر بیت کوین

معایب استفاده از میکسر بیت کوین

بزرگترین اشکالی که این دستگاه‌ ها می‌ توانند داشته باشند این است که به دلیل استفاده از میکسر ها و افزایش امنیت می‌ توانند فعالیت‌ های پنهانی و خلافی مثل پولشویی و اقدامات مشابه آن را انجام دهند در حالی که دسترسی نهادهای ناظر و مربوط به این اقدامات به آنها سخت می شود.
برای استفاده از کوین میکسرها قدم اول داشتن اعتماد است. اعتماد کردن کار دشواری بوده چرا که اخیرا یکی از محبوب ترین شرکت های کوین میکسر تعطیل شده و افراد سرمایه‌ گذار در آن سرمایه خود را از دست دادند بنابراین افراد کمتری نسبت به میکس کوین اعتماد می‌ کنند.
همچنین مصرف انرژی بالای این بیت کوین ها نیز می تواند از دیگر معایب آن باشد. برخی از کشورها مصرف بیش از حد برق این دستگاه‌ها را به سود آن ترجیح نمی دهند و استفاده از آن را به صرفه نمی دانند. همینطور با مصرف برق دمای زمین زیاد شده که بر اساس پیش بینی های انجام شده تاثیر استفاده از این دستگاه ها بر دمای زمین 2 درصد می باشد.
شرکت های کوین میکسر کارمزدی معادل یک تا سه درصد دارند که برای معاملات کوچک با تراکنش‌ های کم زیاد نیست اما تراکنش‌ های با ارقام بالا کارمزد زیادی دریافت می‌ کنند و همین دلیل است که شرکت‌ های کوین میکسر هنوز به فعالیت خود ادامه می‌ دهند و روزانه مبلغ زیادی دریافت می کنند.

معایب استفاده از میکسر بیت کوین

چه کسانی از بیت کوین استفاده می کنند؟

افراد ثروتمند که معاملات با ارقام بسیار بالایی انجام می‌ دهند به این دستگاه نیازمند هستند چرا که رقم معاملات آنها مخفی می‌ ماند و همچنین از مالیات معاف هستند. همچنین مجرمان و کسانی که تمایل به پولشویی دارند نیز می توان با استفاده از بیت کوین به طور ناشناس به کار خود ادامه دهند.
خلاصه همه این نکات و توضیحات ارائه شده می توانیم نتیجه بگیریم که استفاده از بیت کوین در واقع یک عمل خنثی است و این اقدامات کاربران می باشد که به آن جهت می دهد. استفاده از میکسر بیت کوین در اکثر کشورهای دنیا عملی کاملا قانونی می باشد که افراد می‌توانند از آن سود زیادی ببرند البته محدود بودن آن ویژگی ارزشمندی است که این دستگاه دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …