معرفی صرافی کراکن

صرافی کراکن جر صرافی های معتبر بوده و کاربران زیادی را نیز دارد. این صرافی تعداد زیادی از ارزهای دیجیتالی را پشتیبانی می کند. استفاده از این صرافی برای کاربانو افراد حرفه ای مناسب تر می باشد. این صرافی محدودیت هایی را برای یک سری از کشورها داشته و به همین علت بهتر است تا کاربارن قبل از ثبت نام اطلاعات کافی را از شبکه های اجتماعی یا وبلاگ صرافی مورد نظر کسب کنند تا در آینده به مشکل برخورد نکنند.

درک بیت کوین و ارز دیجیتال:

به عبارت ساده تر رمز ارز دیجیتال، همان پول و یا دلار معمولی ولی به صورت کاملا دیجیتالی می باشد. ارزهای دیجیتالی را نمی توانید به صورت فیزیکی در اختیار داشته باشید و می توانید برای نگهداری آنها از کیف پول های مخصوص ارزهای دیجیتالی استفاده کنی. بیت کوین نوعی ارز دیجیتالی می باشد که قدیمی بوده و محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. این ارز غیر متمرکز را میتوانید به صورت مستقیم مبادله و خرید و فروش کنید. ارزهای دیجیتالی برای مبادله نیاز به شخص ثالث نداشته و به دلیل اینکه به طور کامل در جامعه تثبیت نشده اند معمولا تبدیل آنها به پول های رایج مانند دلار و ریال کمی دشوار است. فناوری بلاک چین نوظهور بوده و به همین دلیل برخی افراد از سرمایه گذاری بر روی آن زیاد مطمئن نیستند ولی باید این مساله را در نظر گرفت که روز ب روز دنیای دیجیتال و رمز ارزها در حال گسترش بوده و می توان گفت ارزش سرمایه گذاری دارد.

درک بیت کوین و ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: معرفی صرافی بیت مارت

آشنایی با صرافی کراکن:

حوزه ارزهای دیجیتال بسیار گسترده بوده و روز به روز در حال گسترش می باشد. امروزه کاربران زیادی در حال فعالیت در این حوزه می باشند. کاربران برای مبادله ارزهای دیجیتال می توانند به صورت مستقیم اقدام به خرید و فروش کرده و یا از طریق واسطه هایی به نام صرافی مبادله های خود را انجام دهند. صرافی ها در سه نوع متمرکز، غیر متمرکز و همتا به همتا در حال فعالیت می باشند. صرافی کراکن جز صرافی های متمرکز در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد که در سال 2011 در کشور آمریکا شروع به فعالیت کرد. موسس این صرافی جس پاول می باشد که امروزه نیز به عنوان مدیر عامل این صرافی مشغول به کار می باشد. صرافی کراکن جز صرافی های برتر جهان بوده و از لحاظ امنیت، سرعت تراکنش، میزان حجم معاملاتی و نیز کارمزد پایین برای تراکنش ها در رتبه بالایی قرار داشته و به همین علت تعداد کاربران زیادی در حال استفاده از این صرافی می باشند.

آشنایی با صرافی کراکن

بیشتر بخوانید: معرفی صرافی کوکوین

علت متمایز شدن کراکن:

صرافی کراکن جز صرافی های برتر و بزرگ جهان میباشد که به دلیل برخورداری از امنیت بسیار بالا و همچنین پایین بودن رقم کارمزد معاملات نسبت به سایر صرافی ها موجب شده تا کاربران زیادی را به خود جذب کند. در انتخاب صرافی خود دقت داشته باشید که صرافی مد نظر از رابط کاربری ساده برخوردار باشد زیرا کار با آن راحت تر و ساده تر خواهد بود. همچنین احراز هویت دو عاملی موجب می شود تا امنیت اطلاعات کاربران تضمین شود. این صرافی همانند واسط بین فروشنده و خریدار عمل کرده و معاملات بیت آنها را مطابقت می دهد. این صرافی علاوه بر مزیت هایی که دارد برخی محدودیت هایی را برای کشور هایی ماند ایران، کره شمالی، ژاپن، عراق، افغانستان، کوبا و تاجیکستان داشته و سکانان این شکور ها هنگام ثبت نام و معامله دچار مشکلاتی خواهند شد.

علت متمایز شدن کراکن

بیشتر بخوانید: معرفی صرافی کوین بیس

مشکلات و معایب صرافی کراکن:

یکی از معایب صرافی کراکن برای کاربران ایرانی عدم توانایی معامله و برداشت ارز از این صرافی می باشد. صرافی کراکن به دلیل تحریم هایی علیه ایران، امکان مبادله و خرید و فروش ارز را به کاربران ایرانی نمی دهد البته کاربران میتوانند از طریق روش هایی اقدام به ثبت نام و معامله بکنند که البته توصیه نمی شود. این صرافی گاهی اوقات دچار کندی شده و مبادلات را با مشکل مواجه می کند. همچنین کاربران ایرانی برای استفاده از این صرافی باید IP خود را تغییر دهند. به دلیل پیچیدگی در نحوه کار و انجام مبادله در این صرافی، استفاده از ان برای کاربران تازه وارد توصیه نمی شود.

مشکلات و معایب صرافی کراکن

بیشتر بخوانید: معرفی صرافی Bitstamp

مزایای کراکن:

صرافی کراکن حجم مبادلات بالایی داشته و در عین حال کارمزد انجام مبادلات در این نوع صرافی بسیار کم می باشد. صرافی کراکن تاکنون مورد حمله و فیشینگ قرار نگرفته و هک نشده است و این امر نشان دهنده امنیت بالای این صرافی می باشد. این صرافی بیش از 70 نوع ارزهای دیجیتالی و همچنین ارز فیات را نیز پشتیبانی می کند. تعداد کاربران صرافی کراکن بسیار بالا و در حدود 6 میلیون کاربر بوده و همچنین این صرافی اماکن استیکینگ را به کاربران خود می دهد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …