معرفی بازی های برتر مبتنی بر بلاک چین

بلاک چین ها یکی از مواردی هستند که در دنیای ارز دیجیتال مطرح می شوند. دنیای گیم ها و بازی های مختلف، لحظه به لحظه بزرگتر می شود و افراد بیشتری را جذب خود می کند. پلیر ها و بازیکن های مختلف از سراسر دنیا و با توجه به علایق شخصی خود، بازی های مختلفی را انجام می دهند و در سبک مورد نظر خود بازی می کنند. در زمینه رمز ارزها و ارزهای دیجیتالی نیز بازی هایی وجود دارد که می توانید با بازی کردن آنها کلکسیون جمع کنید. توسعه دهندگان و سازندگان اصلی بازی ها از سیستم هایی در این بازی ها استفاده می کنند به طوری که آیتم های کمیاب بازی را با ارز های دیجیتالی می توانید خریداری نمایید. توسعه دهندگان چند سالی است به فکر استفاده از بلاک چین افتاده اند و نمونه های بسیار با کیفیت و زیادی را به بازار این عرصه وارد نموده اند. در ادامه به معرفی چند مورد از بازی های بلک چین می پردازیم.

انواع بازی های مبتنی بر بلاک چین

1- بازی Gods Unchained

شرکت بازی سازی (Blizzard) در اقدامی عجیب حساب کاربری یک گیمر و کاربر خود را که اعتراضاتی داشت و در کشور هنگ کنگ بود را بست. پس از این اتفاق سازندگان این بازی برای حمایت از این گیمر، این بازی را ساخته و روانه بازار نمودند. این گیمر اکانت خود را در بازی Hearthstone از دست داد اما بازی مشابه Gods Unchained به نوعی برای حمایت نمودن از وی ساخته و روانه بازار شد. این کار و ساخت این بازی به نوعی یک بازاریابی برای یک استارتاپ به حساب می آید و مبتنی بر سیستم های بلاک چین می باشد. در این بازی و بازی های مشابه آن گیمر ها و کاربران مختلف از کارت هایی با قابلیت های متفاوت در بازی استفاده می نمایند و با این کار حریف خود را شکست می دهند. این بازی برای پی سی و رایانه و مک ساخته شده است.

ویژگی اصلی این بازی این است که گیمر ها می توانند در طول بازی کارت های خود را فروخته و یا کارت های مورد نیاز خود را خریداری نمایند و سیستم کاملا مشابهی با بلاک چین دارد. این بازی از سیستم بلاک چین استفاده می کند و همین امر موجب کمیاب شدن بعضی از این کارت ها می شود. این کمیابی و افزایش قیمت تا حدی پیش می رود که به تازگی یکی از کارت های این بازی با قیمت 146.3 اتریوم که برابر با 26000 اتریوم کارت را به فروش رسانید.

بازی Gods Unchained

2- بازی Beyond the Void

این بازی ساخته و توسعه یافته شده توسط شرکت B2Expand می باشد و مبتنی بر بلاک چین است. این بازی شامل یک محیط که فضای موجود در بازی های آنلاین مختلف را ترکیب می کند و نیاز به استراتژی زیادی برای بازی کردن دارد. این بازی برعکس عنوان پرافتخار و بسیار پرطرفداری که به نوعی بازار را برای خود کرده است، در فضا انجام می شود و برعکس League of Legends و dota 2 نبرد های تن به تنی در آنها اتفاق نمی افتد.

این بازی نیز از سیستم بلاک چین پیروی می کند و آیتم های درون بازی را در بخش های مختلف می توان بکار برد. در این بازی افراد در سیارات و سفینه های مخصوص به خود هستند و در مراحل و روند کلی بازی تلاش می کنند تا حریف و سیارات دیگر را غارت کرده و با مانور ها و حملات نظامی، سیارات دیگر را از آن خود کنند. کمپانی سازنده این بازی یعنی کمپانی B2Expand یک سال است که آپدیتی برای این بازی نداده است و در حال کار بر روی بازی دیگری با سیستم مشابه و امکانات بیشتر می باشد.

بازی Beyond the Void

3- بازی اسکای ویور

تیم Horizon Blockchain Games سازنده اصلی این بازی می باشد و این بازی کارتی بوده و در واقع با سرمایه گذاری های بنیانگذار و مدیر اصلی سیستم پرطرفدار رویت ساخته، توسعه یافته و پیشرفت کرده است. این بازی بر مبنای اتریوم می باشد و بازیکنان با جمع نمودن دسته های مختلفی از کارت به مبارزه با یکدیگر می پردازند. بازیکنان می توانند کارت هایی را که به دست می آورند و یا به غنیمت می برند را به فروش رسانده و یا کارت های مد نظر خود را خریداری نمایند. این بازی در حال حاضر نسخه بتا می باشد و به نوعی به صورت آزمایشی عرضه شده است و می توان آن را بر روی وب و یا موبایل و کامپیوتر تجربه نمود و به بازی پرداخت.

بازی اسکای ویور

4- بازی My Crypto

قهرمان های خیالی و برگرفته از داستان ها و یا وقایع و فیلم های مختلف بسیار زیادی در این بازی وجود دارند و وظیفه اصلی آنها افزایش مهارت های خود و قوی تر شدن می باشد. کاراکتر های مختلفی در این بازی ساخته شده و نقش آفرینی می کنند و با گذشت زمان و با نبرد های زیاد، قوی تر شده و به کاراکتر های قدرتمند تری تبدیل می شوند. کاربران این بازی می توانند با خرج کردن و با استفاده از ارز دیجیتالی و رمز ارز تتر پول بازی و ارز gum را خریداری نموده و کاراکتر و قهرمانان خود را قوی تر و یا به فروش بگذارند. این بازی با خلاقیت بسیار بالایی ساخته شده است و بسیار خاص می باشد و به عنوان سرگرمی بسیار خاص شناخته می شود.

بازی My Crypto

5- بازی سورِر

بازی سورر یکی دیگر از بازی های بلاک چین است. نسخه جدید شده همان کارت بازی های قدیمی فوتبالی می باشد و در آن شما با استفاده از 5 کارت اصلی، کارت های جدید به دست آورده و یا کارت های خود را می فروشید. برنده شدن و بازی زیاد راحت ترین راه برای دریافت نمودن اتر در این بازی می باشد. سیستم بلاک چین باعث می شود تا بعضی از کارت های موجود در این بازی قیمت بسیار زیادی پیدا کنند، برای مثال کارت کیلیان امباپه و یا رونالدو با قیمت های بسیار زیادی نزدیک به 55000 یورو خریداری و یا به فروش می رسند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …