معرفی استخرهای استخراج بیت کوین

برای استخراج بیت کوین استخرهای متفاوتی وجود دارد. ولی انتخاب یکی از بهترین استخرها به چندین عامل بستگی دارد. شاید با خود تصور کنید هرچه استخری که به آن می پیوندید بزرگتر باشد پاداشی که شما دریافت می کنید هم بزرگتر است، ولی اینطور نیست. اگر به یک استخر بزرگ بپیوندید، احتمال استخراج موفقیت آمیز یک بلوک به عنوان بخشی از استخر افزایش می یابد، اما اندازه استخر به این معنی است که میزان پرداخت شما کمتر خواهد بود. پرداخت روزانه قابل پیش بینی تر خواهد بود. استخر استخراج یک روش عالی برای شروع کار در بیت کوین است زیرا در آن هزینه های پایین تر و امکان پرداخت های مداوم کمتر است. برعکس، اگر بخشی از یک استخر کوچک باشید، با موفقیت کمتر بلوک می گیرید. ولی شاید با این انتخاب، پاداش شما بالاتر باشد. بنابراین، ممکن است مدتی درآمد زیادی کسب نکنید ولی پاداش زیادی دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین استخرهای استخراج ارز بیت کوین آشنا کنیم.

بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین

بزرگترین و مهم ترین استخرهای استخراج بیت کوین در چین قرار گرفته است و شامل نام هایی مانندPool In ، F2Pool و Antpool هستند. با هم، این استخرها از سال 2020 حدود 43٪ از کل بلوک های جدید را استخراج می کنند.
در ادامه با بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین را بشناسید.

بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین

 

1- استخر استخراج بیت کوین F2pool

F2Pool در چین مستقر است. حدود 16٪ از کل بلوک ها را استخراج می کند. F2Pool یکی از مهم ترین استخرهای استخراج بیت کوین از نظر جغرافیایی است و به ماینرها در سراسر جهان کمک می کند تا از سال 2013 امنیت بیت کوین و 40+ شبکه اثبات کار را حفظ کنند.

استخر استخراج بیت کوین F2pool

2- Antpool

Antpool استخر استخراج بیت کوین در کشور چین است و متعلق به BitMain است. Antpool قابلیت استخراج نزدیک به 14٪ از تمامی بلوک ها را دارد. Antpool، از برجسته ترین و مهم ترین استخرهای استخراج در سراسر دنیا می باشد که از ده ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می کند و به ماینرها به دلیل داشتن هش قدرت، روزانه پاداش می دهد.

بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین

3- ViaBTC

ViaBTC یک استخر استخراج تقریبا جدید است که کار خود را تقریبا از یک سال پیش شروع کرده است. ماینرهای چینی حدود 11٪ از کل بلوک ها را مورد هدف قرار داده اند. ViaBTC یکی از بانفوذترین و بزرگترین استخرهای استخراج معدن در جهان است. این فقط بخش قابل توجهی از بزرگترین نرخ هش ارزهای رمزپایه را فراهم نمی کند – تصمیمات مدیریت ViaBTC تا حدود زیادی تعیین کننده حال و آینده بازار ارزهای رمزپایه است.

استخراج بیت کوین

4- پولین

پولین یکی از استخرهای عمومی می باشد که قابلیت استخراج 13 درصد از تمامی بلوک ها را دارد. این استخر در کشور چین قرار دارد، ولی با داشتن یک وب سایت به زبان انگلیسی همیشه در دسترس می باشد.

5- استخر باینانس

استخر باینانس (Binance ) یک استخر با رشد سریع است که توسط صرافی باینانس مستقر در مالت اداره می شود. باینانس در حال حاضر یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری بر روی زمین است و آن ها با تهاجم در حال حرکت هستند تا توانایی خود را در استخراج معادن نیز گسترش دهند. باینانس حدود 9٪ از کل بلوک ها را استخراج می کند.

6- BTC.com

BTC.com یک استخر استخراج عمومی است که ماینرها به آن متصل می شوند و 10٪ از کل بلوک ها را استخراج می کنند.

7- Huobi.pool

Huobi.pol یک استخر استخراج مستقر در چین است که 4٪ از کل استخراج را تشکیل می دهد.
بر اساس BTC.com، استخر Huobi اولین بار در 30 مارس 2018 راه اندازی شد. در زمان نوشتن مقاله، استخر Huobi به شماره 12 سقوط کرده است. نقطه 1.47٪ از کل استخر را در اختیار دارد.

استخر استخراج بیت کوین

8- Foundry USA

Foundry USA استخر مستقر در ایالات متحده متعلق به شرکت بلاک چین Foundry Digital است. آن ها 4٪ از کل قدرت هش کردن را تشکیل می دهند.

9- Slush

استخر Slush به عنوان اولین استخر استخراج در جهان است. این استخر می تواند 3 درصد از تمامی بلوک ها را استخراج کند. استخر Slush با وجود اینکه از بزرگترین استخر های استخراج نمی باشد ولی به عنوان بهترین و محبوب ترین استخرها از طرف ماینرها شناخته می شود. استخر Slush توسط Brains اداره می شود و اولین استخر استخراج Bitcoin در جهان بود. این پیشرفته است، در عین حال یک استخر عالی برای مبتدیان است.

10- 1THash

این استخر چینی است که از دو استخر ساخته شده است: 1THash و 58 Bitcoin. آنها حدود 4٪ بلوک ها را استخراج می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش تتر وارد صفحه bitmehr.com/tether  شوید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …