شت کوین چیست؟

در سال 2021 یکی از پرطرفدار ترین ارز های شناخته شده را می توان شت کوین دانست، قابل توجه است که در سال 2021 حدود 5000 هزار ارز دیجیتال متنوع وجود دارد و حدود 20000 نوع مختلف نیز در بازار وجود دارد اما اینکه ارزش کدام یک از این ارزها شت کوین است، موضوع اصلی متن ما می باشد.

شت کوین چیست؟

آشنایی با شت کوین

این نمونه یک رمز ارز بسیار ارزشمند برای سرمایه گذاران تلقی می شود، در واقع می توان آن را توصیف کننده اصلی برای توکن های مختلفی دانست که هدف خاصی از وجود اصلی خود ندارند اما محبوبیت بسیار بالایی در بیت کوین دارند، اگر شما نیز یکی از سرمایه گذار های بیت کوین باشید به احتمال 100% در گذر زمان با شت کوین روبرو خواهید شد.
قابل ذکر است که در حقیقت مجازی شت کوین توصیف کننده ارزهای دیجیتال، ثروت، فناوری گسترده و کیفیت بالا میباشد اما ارزش واقعی ندارد و برای کوین هایی مانند دوج کوین مورد استفاده اصلی قرار می گیرد.

آشنایی با شت کوین

چرا بسیاری از افراد تمایل بالا نسبت به خرید شت کوین دارند ؟

این نمونه ارز را بر خلاف تصور بسیاری از افراد می توان جز ارزشمندترین و بهترین نمونه ارز دانست زیرا آلتکوین هایی که حجم کوچکی از بازار را در بر می گیرند بسیار پر سود تر هستند و می توانند ریسک بالایی را در بر داشته باشند، توجه کنید در این تعریف منظور از ریسک یک ریسک 50 به 50 نیست بلکه به احتمال بسیار زیاد شما ممکن است تمامی دارایی خود را از دست بدهید، اما اگر در این سرمایه گذاری برنده باشید سود چندین برابر دیگر ارزها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چرا بسیاری از افراد تمایل بالا نسبت به خرید شت کوین دارند ؟

آیا سرمایه گذاری درست را انجام داده ام ؟

اگر شما نمی دانید که سرمایه گذاری انجام داده شده روی هدف درست و پر سود است یا خیر باید از چندین منبع کمک بگیرید تا نسبت به ارز ها اطلاعات بیشتری دریافت کنید، توجه داشته باشید در برخی از موارد بسیاری از مردم بر روی پروژه هایی سرمایه گذاری کردند که دارای هیچ ارزشی نبوده و مردم تنها به عنوان هدف بیت کوین برای جذب سرمایه گذار شناخته شده اند.
شما در تحقیقات خود می توانید از منابع ردیت برای سرمایه گذاری یا منابع موجود در تلگرام استفاده کنید اما این نکته را برای تعیین هدف درست سرمایه گذاری در نظر بگیرید که تنها جوانب مثبت مهم نیست بلکه شما باید به جوانب مثبت و منفی در کنار یکدیگر توجه کنید.
در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با شت کوین نکاتی را بیان می کنیم تا تشخیص آن برای شما راحت تر باشد.

آیا سرمایه گذاری درست را انجام داده ام ؟

راه های تشخیص شت های کوین:

1 ــ توجه کردن به کاربر واقعی کوین:

اگر به نکات کوین دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که رایج ترین تکنیک هایی که کلاهبرداران برای جذب سرمایه گذار در نظر میگیرند وجود خارجی ندارد و دارای قیمت زیادی نیستند، توجه داشته باشید به عنوان مثال بسیاری از کوین ها ادعا دارند که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، در صورتی که اگر شما توجه کنید این کوین ها وجود خارجی با قیمت بالا ندارند و نمی توانند به عنوان یک ارز پرسود شناسایی شوند.

2 ــ آیا قیمت با کیفیت برابری دارد؟

در سال 2021 بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل باور های غلط خود از ارزش ارز با شکست در سرمایه گذاری مواجه شدند زیرا بر این باور بودند که هر مقدار که قیمت ارز بالاتری باشد ارزش آن نیز بیشتر است.
تصور داشته باشید بیت کانکت یکی از پر ارزش ترین کوین های موجود بود که بیشتر از 5000 درصد رشد داشت اما در نهایت با کلاهبرداری مواجه شد و تمامی سرمایه گذاران شکست خورند، انتخاب تنها در قیمت خلاصه نمی شود بلکه در کیفیت معنا می شود.
در مثالی دیگر می توانم بگویم زمانی که قیمت یک کوین 100 تا 1000 درصد بالا رفته است شما تصور میکنید که با بهترین کوین ممکن روبرو هستید و شروع به خرید می کنید، در صورتی که کوین های امن و پرسود را می توان کوین های بلند مدت با ارزش واقعی نامگذاری که شت کوین نام گذاری می شوند .

راه های تشخیص شت های کوین

3 ــ شناسایی یک تیم ناشناس:

آیا تا به حال دقت کرده اید که در برخی از موارد یک تیم کاملا عادی در حال انجام یک پروژه بسیار بزرگ هستند و اطلاعات خصوصی بسیار زیادی دارند؟همیشه به یاد داشته باشید تیم هایی که موردی نداشته باشند چیزی برای پنهان کردن نیز ندارند اگر یک تیم را شناسایی کردید که موارد زیادی را پنهان می کردند به آنها اعتماد نکنید حتی اگر تشکیل شده از چهره های مشهور بودند.
برخی از افراد تصور دارند که تیم های ناشناس خطرناک هستند در صورتی که خطر تنها برای تیک های ناشناس نیست بلکه برای تیم های مشهور که سود بالا نیز دریافت می کنند هم هست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …