توکن سوزی چیست؟

توکن سوزی ارز دیجیتال جهت حفظ ارزش توکن ها و کنترل تورم انجام میشود. در توکن سوزی ارز دیجیتال تعداد مشخصی توکن از چرخه دیجیتال خارج می شود. توکن سوزی کاملا رایج بوده و برخلاف تصور بسیاری از افراد برای همه سودمند است. توکن سوزی معمولا برای افزایش انگیزه خرید همچنین افزایش میزان ارزش توکن های موجود به کار میرود. توکن هایی مانند اتریوم و بیت کوین توکن سوزی ندارند و معمولا این عمل برای دیگر توکن ها اتفاق می افتد.

توکن سوزی ارز دیجیتال

اصطلاح توکن سوزی ارز دیجیتال به معنی سوزاندن توکن است که در ارز دیجیتال از آن استفاده می شود. در شبکه ارز دیجیتال مقدار توکن که چاپ و در جامعه در حال گردش است را کنترل می کنند. یکی از راههایی که میتوان توکن ها را کنترل کرد، سوزاندن آنها است. برای مثال اگر بانک مرکزی بخواهد اسکناس را بیش از حد چاپ و توزیع کند، منجر به کم شدن ارزش پول خواهد شد. در شبکه ارز هم اینطور است ، اگر تعداد توکن یا کوین ها بیشتر از حد معین در نتورک یک کریپتوکارنسی باشد، باعث کم شدن ارزش آن میشود. پس با سوزاندن توکن ها ارزش ارز را در بازار کنترل کرده و ثبات ارز را تضمین میکند. اما آیا واقعا توکن ها سوزانده میشوند؟ توکن ها در واقعا سوزانده نمی شوند بلکه به جایی غیر قابل بازگشت و مطرود فرستاده میشوند. الگوریتم های ثابتی برای سوزاندن توکن ها وجود دارد. توکن سوزی ارز دیجیتال جهت حفظ ارزش توکن ها و کنترل تورم انجام میشود. توکن سوزی کاملا رایج بوده و برخلاف تصور بسیاری از افراد برای همه سودمند است.

توکن سوزی ارز دیجیتال

انواع توکن سوزی ارز دیجیتال

توکن سوزی یک اصلاح رایج در ارز دیجیتال می باشد که در آن تعداد مشخصی از توکن ها از گردش خارج میشوند. توکن سوزی ارز دیجیتال جهت حفظ ارزش توکن ها و کنترل تورم انجام میشود. در توکن سوزی ارز دیجیتال تعداد مشخصی توکن از چرخه دیجیتال خارج می شود. توکن سوزی کاملا رایج بوده و برخلاف تصور بسیاری از افراد برای همه سودمند است. توکن سوزی ارز دیجیتال فرایندی شبیه ایده ی خرید مجدد سهام شرکت های سهامی عام می باشد. سوزاندن توکن باعث کاهش توکن های در گردش و کمیابی توکن در نتیجه افزایش ارزش توکن های موجود میشود. از انواع توکن سوزی می توان به نابودی کوین های بومی برای حقوق استخراج، تعادل سوزاندن و استخراج و نابودی بیت کوین ها برای تولید کوین بومی جدید اشاره کرد. توکن سوزی معمولا برای افزایش انگیزه خرید همچنین افزایش میزان ارزش توکن های موجود به کار میرود. توکن هایی مانند تتر،  اتریوم و بیت کوین توکن سوزی ندارند و معمولا این عمل برای دیگر توکن ها اتفاق می افتد.

انواع توکن سوزی ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال از جمله خرید تتر را میتوانید با بهترین قیمت در صرافی ارز دیجیتال بیت مهر انجام دهید .

توکن سوزی به چه دلیل انجام میشود؟

سوزاندن توکن ها آنها را به معنای واقعی تجزیه نمی کند بلکه آنها را در آینده ها را غیر قابل استفاده میکند. روش های مختلفی برای سوزاندن توکن ها وجود دارد. در برخی از روش ها پس از ارائه سکه اولیه یکباره سوختگی را به کار میگیرند تا هرگونه توکن فروخته نشده را از گردش خارج کنند، در برخی دیگر از روش ها توکن ها به صورت دوره ای و در فواصل و حجم ثابت و یا متغیر سوزانده می شوند هدف اصلی از سوزاندن این توکن ها حفظ ارزش رمز ارزها و کنترل تورم می باشد.

توکن سوزی به چه دلیل انجام میشود؟

خرید و فروش پرفکت مانی را میتوانید با بهترین قیمت در صرافی ارز دیجیتال بیت مهر انجام دهید .

مزایای توکن سوزی

توکن سوزی برای فعالان در این حوزه سود و مزایایی داشته و موجب حفظ ارزش ارز انها میشود. در رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم عمل توکن سوزی انجام نمی شود. با انجام عمل توکن سوزی عرضه توکن کم شده و در نتیجه ارزش و قیمت توکن های در حال گردش بالا رفته و افزایش می یابد. توکن سوزی ارزهای دیجیتال همچنین موجب حفاظت در برابر حملات نیز میشود. از دیگر مزایای توکن سوزی میتوان به مکانیزم اجتماع کارآمدتر و افزایش تعهد نسبت به پروژه میشود. . توکن سوزی کاملا رایج بوده و برخلاف تصور بسیاری از افراد برای همه سودمند است. توکن هایی مانند اتریوم و بیت کوین توکن سوزی ندارند و معمولا این عمل برای دیگر توکن ها اتفاق می افتد.

مزایای توکن سوزی

توکن سوزی ارز دیجیتال چه زمانی رخ میدهد؟

توکن سوزی معمولا برای افزایش انگیزه خرید همچنین افزایش میزان ارزش توکن های موجود به کار میرود. توکن هایی مانند اتریوم و بیت کوین توکن سوزی ندارند و معمولا این عمل برای دیگر توکن ها اتفاق می افتد. توکن سوزی در روش های مختلف و با حجم ثابت یا متغیر انجام می شود که معمولا زمان عرضه اولیه ارزها بیشترین مقدار توکن سوزی را دارد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …