توکن بَت (BAT) چیست؟

توکن بَت یک ارز دیجیتالی فعال در بلاک چین اتریوم است که با نام اختصاری BAT و نام کامل Basic Attention Token در جهان شناخته می شود. هدف اصلی این ارز دیجیتال، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه و اصلاح وضعیت نامطلوب حوزه تبلیغات اینترنتی می باشد که با ایجاد یک مرورگر اختصاصی، امنیت اطلاعات کاربران را حفظ و تبلیغات مطلوب را مدیریت می کند.

آشنایی با توکن بَت (BAT)

با گسترش تکنولوژی و آنلاین شدن بسیاری از کسب و کار ها، حوزه تبلیغات نیز به سوی انلاین شدن گام برداشت. حوزه تبلیغات آنلاین روز به روز گسترش می یابد و پیچیده تر از قبل می شود. این گفته بدین معنا است که تعداد واسطه ها و سودجویان در این حوزه بیشتر می شود و امنیت حریم خصوصی کاربران، به خطر می افتد. علاوه بر آن، ناشران تبلیغ نیز صدمه خواهند دید و آگهی دهندگان، قسمت عظیمی از سرمایه خود را از دست خواهند داد. از این جهت طراحان دنیا دیجیتال، برای از بین بردن این دست از مشکلات، توکن بَت را راه اندازی کردند. این توکن یک ارز دیجیتال است که برای حفظ توجه و امنیت کاربران، مرورگر مخصوصی را ایجاد کرده است. در این مرورگر، تبلیغات ازار دهنده مسدود خواهند شد و از ارز توکن بت، به عنوان پاداش نشر دهندگان استفاده می شود.

آشنایی با توکن بَت (BAT)

بنیانگذاران توکن بَت

توکن بَت در سال ۲۰۱۷ و توسط دو چهره مشهور در حوزه نرم افزار راه اندازی شد. Brendan Eich، سازنده و موسس مرورگر فایرفاکس و موزیلا و Brian Bondy، مهندس ارشد موزیلا، دو چهره اصلی در راه اندازی این توکن محبوب می باشند. این دو چهره در ابتدا یک مرورگر مخصوص به نام Brave را طراحی کردند که یک مرورگر متمرکز بر حریم خصوصی کاربران است و از نمایش تبلیغات و ردیاب های بیهوده، جلوگیری می کند. ناشران با اشتراک تبلیغات خود در این مرورگر، پاداش خود را با توکن BAT دریافت می کنند. البته برای این که تبلیغات سرمایه گذاران بازدهی بالایی در این مرورگر داشته باشد و به دنبال آن درآمد ناشران تبلیغات نیز افزایش یابد، باید تبلیغاتی با محتوا عالی تولید کنند تا توجه کاربران به آن جلب شود. در واقع این مرورگر متناسب با توجه کاربران، الگوریتم های مشخصی را نمایش می دهد و هر چه توجه کاربران به تبلیغات بیشتر باشد، درآمد ناشران و سرمایه گذاران نیز بیشتر خواهد شد.

بنیانگذاران توکن بَت

کیف پول توکن بَت

توکن بَت یک نمونه ارز دیجیتال برای بازدهی بالا تبلیغات است که بر روی بستر اتریوم، راه اندازی شده است. پلتفرم اتریوم یک پلتفرم قرارداد های هوشمند است که به صورت غیر متمرکز و مستقل فعالیت می کند. به همین دلیل می توان توکن بت ها را در تمام کیف پول های پلتفرم اتریوم ذخیره کرد. در میان تمامی کیف های استاندارد ERC20، کیف پول مای اتر والت از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردار است. مای اتر والت، نسبت به دیگر کیف پول های اتریوم شناخته شده تر است و به دلیل امنیت بالایی که در حفظ اطلاعات کاربران و توکن بت های آن ها دارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این کیف پول برای تمامی سیستم عامل های رایج نظیر اندروید، ios و ویندوز طراحی شده و به راحتی قابل نصب است.

کیف پول توکن بَت

برای خرید و فروش تتر و پرفکت مانی با کارشناسان بیت مهر در ارتباط باشید.

قیمت توکن بَت

توکن بَت را می توان یک توکن تقریبا با ثبات دانست. این توکن در سال ۲۰۱۷ به بازار ارز های دیجیتالی معرفی شد و در آن زمان با قیمت 0.28 دلار به فروش می رسید. این توکن در حال حاضر حدود 0.79 دلار معامله می شود که نسبت به سال ۲۰۱۷، رشد چشمگیری داشته است. لازم به ذکر است که ارزش این توکن در سال اخیر که بازار ارز های دیجیتال تغییرات گسترده ای را تجربه کرد، تقریبا ثابت بوده که این امر نشان دهنده نزدیک شدن به زمان تبدیل این توکن به عنوان یک رابط کاربر می باشد. توکن بت در تاریخ بیستمین روز فروردین ۱۴۰۰ در اوج قیمت خود در سه سال اخیر بود و با قیمتی معادل 1.64 دلار معامله شد. این توکن با ارزش بازار 1.18 میلیارد دلار توانسته رتبه ۸۲ را در میان دیگر ارز ها به دست آورد و در حال حاضر صرافی PayBito، فعال ترین صرافی برای ترید کردن این ارز به حساب می آید.

قیمت توکن بَت

روش خرید توکن بَت

صرافی های آنلاینی که در داخل ایران فعالیت می کنند، اغلب توانایی ترید کردن ارز های بیت کوین و اتریوم را دارند. به همین دلیل برای خرید این ارز دیجیتالی نوظهور، باید به صرافی های آنلاین خارجی مراجعه کنید. شما می توانید ابتدا ارز اتریوم را خریداری کرده و آن ها را به حساب کاربری خود در صرافی های خارجی معتبر نظیر بایننس، انتقال دهید. پس از آن ارز های اتریوم خود را به توکن بت تبدیل نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …