بهترین کیف پول کاردانو

برای نگهداری و ارسال کاردانو می توان از کیف پول کاردانو استفاده کرد. در طول این مقاله، انواع مختلف کیف پول کاردانو را که به شما نشان می دهیم و اینکه چه کسی می تواند از کیف پول خود برای ذخیره رمزنگاری ADA استفاده کند؟ بهترین گزینه های موجود برای کیف کاردانو در بازار بستگی به سرعت، رابط کاربری بالا، طراحی و مهمتر از همه میزان امنیت آنها است.

معرفی کیف پول کاردانو

کاردانو یک شبکه بلاکچین اثبات سهام است که به یک پلتفرم توسعه برنامه غیر متمرکز (DApp) با دفتر کل چند دارایی و قراردادهای هوشمند قابل بررسی تبدیل شده است. بلاک چین کاردانو از اثبات سهام برای تأیید صحت آن استفاده می کند. اثبات سهام، امکان انجام معاملات سریعتر و ارزانتر از اثبات ارز دیجیتال رمزنگاری شده را فراهم می کند. دارندگان سکه می توانند کاردانو خود را برای حق تأیید معاملات و به دست آوردن پاداش معامله به اشتراک بگذارند.

معرفی کیف پول کاردانو

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های تتر (USDT)

نحوه خرید کاردانو (ADA)

با راه اندازی کیف پول کاردانو جدید، کلیدهای عمومی و خصوصی برای شما ایجاد می شود. کلید عمومی آدرس کیف پول کاردانو جدید شما را ایجاد می کند که می توانید آن را برای دریافت کاردانو به اشتراک بگذارید. هنگام ارسال کاردانو از کلید خصوصی برای امضای دیجیتالی معاملات استفاده می شود که می تواند به دفتر کل بلاک چین کاردانو اضافه شود. این بدان معناست که کلید خصوصی باید مخفی نگه داشته شود.بسته به نحوه برخورد کیف پول کاردانو با کلیدها و سایر ویژگی ها، می توانیم کیف های سرد و گرم کاردانو را متمایز کنیم.

نحوه خرید کاردانو (ADA)

بیشتر بخوانید: کیف پول HD چیست؟

باز کردن یک حساب مبادله آنلاین

اولین قدم برای خرید کاردانو افتتاح حساب با صرافی رمزنگاری شده است که از ADA کاردانو پشتیبانی می کند. باز کردن حساب با مبادله رمزنگاری ساده است. برای شروع، کمی اطلاعات شخصی خود را جمع آوری کنید. وقتی حساب خود را برای اولین بار باز می کنید، باید موارد زیر را ارائه دهید:

– نام کامل قانونی شما

– آدرس فعلی شما

– آدرس ایمیل و شماره تلفن

– نوعی از روش پرداخت برای تامین اعتبار حساب شما (اکثر کارگزاران از کارت های اعتباری و انتقال مستقیم بانک ها پشتیبانی می کنند)

– کپی از نوعی از شناسه عکس (اکثر کارگزاران گواهینامه رانندگی و گذرنامه را قبول می کنند)

پس از آماده سازی اطلاعات خود، صرافی را انتخاب کنید که از خرید و انتقال ADA پشتیبانی می کند.

صرافی معتبر خرید کاردانو

کاردانو در حال حاضر در بیش از 100 پلتفرم معاملاتی موجود است و ساده ترین راه برای خرید کاردانو خرید از یک صرافی متمرکز است. به عنوان مثال ، KuCoin انتخاب خوبی است. KuCoin به عنوان یکی از مشهورترین صرافی های رمزنگاری جهانی در دنیا، در حال حاضر بیش از 6 میلیون کاربر در جهان دارد.

صرافی معتبر خرید کاردانو

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول Houbi Wallet

بهترین کیف پول کاردانو در سال 2021

در زیر لیست به روز شده و کامل کیف پول کاردانو وجود دارد که در آن می توانید سکه های (Cardano ADA) خود را به راحتی ذخیره کنید.

1. لجر نانو اس

دستگاه Nano S یکی از کیف پولهای سخت افزاری رمزنگاری ترجیح داده شده در مورد امنیت و کارایی است. این دستگاه یک ارتباط صاف بین دنیای بلاک چین و کاربر تلقی می شود.

2. ترزور

Trezor one یکی از کیف پول های سخت افزاری برتر است که بسیار پرکاربرد است. طراحی این کیف پول بسیار زیبا و راحت است. این کیف پول تقریباً انواع دارایی های دیجیتالی را که به بازار می آیند ذخیره می کند.

3. کیف پول AdaLite

کیف پول AdaLite که قبلاً با نام CardanoLite شناخته می شد، کیف پول سبک و مبتنی بر وب است. کیف پول ایمن و سریع در انجام معاملات است. برای دسترسی به سکه ADA به روش های مختلف می توانید از کیف پول Ada lite استفاده کنید.

وقتی کیف پول جدیدی ایجاد می کنید، یک عبارت کلیدی 12 کلمه ای به شما داده می شود. اگر رمز عبور خود را گم کرده اید، می توانید از این کلید 12 فاز برای دسترسی به تمام وجوه خود و بازیابی حساب خود استفاده کنید. AdaLite یک کیف پول خود میزبان است. این بدان معناست که تمام کلیدهای خصوصی شما در اختیار شما است.

بهترین کیف پول کاردانو در سال 2021

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول تراست والت

نحوه خرید و فروش کاردانو

برای استفاده از کاردانو، رمز اصلی دیجیتال کاردانو، باید Daedalus ، کیف پول رسمی و در حال حاضر تنها ADA را بارگیری کنید.

Daedalus تعدادی ویژگی دارد:

1- کلیدهای رمزگذاری شده خصوصی و گذرواژه های هزینه ای

2- کیف پول شما می تواند به عنوان یک گواهی صادر شود و حداکثر امنیت را در اختیار شما قرار می دهد.

3- نظارت بر معاملات، هنگامی که هر یک از معاملات شما غیرقابل برگشت شد ، به شما اطلاع می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …