اکسی اینفینیتی چیست؟

یکی از بازی هایی که مبتنی بر بلاک چین است و در آن به واسطه دارایی های ارز دیجیتال می توان به کسب درآمد پرداخت، بازی اکسی اینفینیتی است. اخیرا این بازی با استقبال زیادی روبرو شده است و‌ آن را می توان ترکیب دو بازی محبوب Pokémon و Crypto Kitties دانست. در این مقاله بررسی
اطلاعاتی درباره Axie Infinity خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در مورد این بازی افزایش دهید. در ادامه به مبحث اکسی اینفینیتی نیز می پردازیم:

آشنایی با اکسی اینفینیتی

ساخت اکسی اینفینیتی که یک اکوسیستم NFT می‌ باشد، بر روی بلاک چین اتریوم می باشد. توکن ERC-20 ارز رمزپایه بومی بازی Axie Infinity است که نماد آن AXS می باشد. از سال ۲۰۱۸ است که این بازی در حال توسعه است و کاربران زیادی را به خود جذب می کند. استارت آپ Sky Mavis ایده اصلی در رابطه با این بازی را ارائه داد و ‌راه اندازی آن با این هدف بود که به یک بازی محبوب تبدیل شود. شخصیت های بازی در اکوسیستم اکسی اینفینیتی به نام اکسی خواهند بود و‌ مالک آنها کاربران می‌ باشند، طوری که به طور کامل آنها را کنترل می نمایند.

آشنایی با اکسی اینفینیتی

نحوه بازی اکسی اینفینیتی

در این بازی می توانید به ذخیره شخصیت خود در قالب توکن NFT در کیف پول شخصیتان بپردازید. این امکان وجود دارد که به انتقال آنها به آدرس های دیگر اتریوم بپردازید و یا به ترید بازیکنان دیگر با بازاری که مبتنی بر بلاکچین است، بپردازید. به غیر از شخصیت های Axies، این بازی زمین و دارایی های مجازی دارد و توکن های ERC-721 نیز در آنها وجود دارند. زندگی اکسی ها در یک سرزمین مجازی است که Terrarium نام دارد. اکسی ها در این بازی برای اینکه تکاملی در سطح عالی را تجربه کنند، می توانند به نبرد با شخصیت ها بپردازند و فعالیت های روزمره نیز انجام دهند. حالت آرنا در این بازی مقابل بازیکنان است که در زندگی واقعی با شخصیت های Axie مبارزه می کنند. در حالت ماجراجویی، بازی در مقابل محیط می باشد که از آن برای مقابله با هیولاها استفاده می شود که در مقر پادشاهی این بازی صورت می گیرد.

نحوه بازی اکسی اینفینیتی

کاربرد توکن های AXS

راه اندازی توکن های AXS در سال ۲۰۲۰ صورت گرفته است. برای اینکه بتوانید این توکن ها را کسب کنید باید از طریق بازی Axie Infinity آن را معامله و خریداری کنید. در Axie Infinity توکن های دیگری نیز وجود دارند که شامل توکن ERC-20 ، توکن های Small Love Potion با نماد SLP و هم چنین توکن ERC-721 می باشد. راه اندازی اکسی اینفینیتی با این هدف بود که به یک بازی پرطرفدار تبدیل شود و قصد دارد جامعه ای داشته باشد که قوی باشد. Axie Infinity با جذب بیشتر بازیکنان موجب ارتقا اکوسیستم خود خواهد شد. برای این منظور نسخه زنجیره جانبی Ronin در حال اجرا می باشد که که همراه آن یک نسخه رایگان برای بازی وجود دارد. دستیابی به توکن AXS و هم چنین توکن SLP از طریق بازی Axie Infinity و روش های مختلف امکان پذیر است. در مرحله بعد می توانید به مبادله این توکن ها با ارزهای رمزپایه دیگر بپردازید. بازی اکسی اینفینیتی یک منبع پر درآمد برای بسیاری از گیمرها است.

نحوه بازی اکسی اینفینیتی

خرید و فروش AXS

صرافی بایننس، صرافی هیوبی، تتر و بیت کوین امکان خرید و فروش و انجام معاملات بازی اکسی اینفینیتی را دارند. همچنین این امکان وجود دارد که به طور مستقیم به خرید و فروش اکسی اینفینیتی بپردازید و پرداخت ریالی انجام دهید که برای این منظور با شماره تماس موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم است را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید. این امکان وجود دارد که در هر ساعتی از شبانه روز به فروش Axie Infinity بپردازید و معادل ریالی را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. کیف پول های ارز دیجیتال برای ذخیره و نگهداری توکن ها قابل استفاده هستند. برخی توکن ها در این بازی مخصوص فروش عمومی هستند اما برخی از آنها بر اساس کسب ویژگی هایی به بازیکنان داده می شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …