ارز دیجیتال متاورس سندباکس چیست؟

همانطور که اخبار و مقالات مختلف می بینید و می شنوید، فناوری حاصل از بلاک چین و ارزهای مختلف دیجیتالی در حال پیشرفت و افزایش می باشد. یکی از این ارزها، ارز دیجیتال متاورس سندباکس است که با کمک فناوری های واقعیت مجازی در ارتباط است و دنیای واقعی را با دنیای مجازی تلفیق کرده است. لازم به ذکر است که در رابطه با این ارز دیجیتالی، باید نگاهی بلند مدت داشته باشید زیرا به آینده این ارز با توجه به ارتباط آن با بازی های آنلاین بلاک چین و روند رو به رشد این بازی ها، می توان امیدوار بود. در ادامه به مبحث ارز دیجیتال متاورس سندباکس نیز می پردازیم:

آشنایی با ارز دیجیتال متاورس

در صورتی که متاورس را یک پروژه جدید براساس فناوری های واقعیت مجازی بدانید، متوجه می شوید که پل ارتباطی بین دنیای واقعی و مجازی را بسیار خوب و جالب برقرار کرده است. در این سیستم یک کاربر در دنیای دیجیتالی، انواع و اقسام فعالیت ها را می تواند انجام دهد و حتی در این دنیای مجازی با سایرین به راحتی تعامل داشته باشد. برخی از افراد بر این اعتقاد هستند که دنیای مجازی متاورس نسل آینده اینترنت است که کلیه فعالیت هایی که افراد در اینترنت و دنیای آنلاین مانند سرچ، وب گردی و بسیاری موارد دیگر انجام می دهند، به صورت واقیعت مجازی خواهد بود.

آشنایی با ارز دیجیتال متاورس

بیشتر بخوانید: متاورس چیست و مهمترین ارزهای دیجیتال حوزه متاورس

بازی سندباکس (Sandbox) چیست؟

پلتفرم بازی سندباکس چشم انداز جدیدی در صنعت بازی های آنلاین را ایجاد کرده و دنیای بزرگ و متنوع گیمینگ و بازی های دیجیتالی را با سیستم های غیر متمرکز از نوع تعاملی به خوبی ترکیب نموده است. اگر به معنی لغوی سندباکس توجه کنید، خواهید دید که معنی جعبه شنی را دارد. اولین بار این بازی در سال 2012 ساخته و بر روی گوشی ها می توانستند افراد علاقه مند به بازی آن را نصب نمایند. این بازی پیشرفت کرد، به طوری که الگوریتم سبک را برای آن اجرا کرد. این الگوریتم مخصوص بازی سازی در بلاک چین می باشد.

بازی سندباکس (Sandbox) چیست؟

بیشتر بخوانید: معرفی بازی های برتر مبتنی بر بلاک چین

معرفی ارز دیجیتال متاورس سندباکس

در درجه اول باید بگوییم که ارز دیجیتال متاورس سندباکس یک توکن است و نوع و سیستم اجرای آن در بلاک چین اتریوم می باشد. مبنای تراکنش ها در این ارز و معاملات در آن، براساس استاندارد ERC – 20 می باشد. در واقع باید بگوییم که وجود این توکن ارزش بازی را بالاتر از پیش برده است. البته باید بگوییم که در مجموع، تنها سه میلیارد توکن سندباکس در این بازار وجود دارد. البته از این عدد 3 میلیارد، تنها 680 توکن آن در حال گردش می باشد و بقیه آن برای خزانه شرکت به عنوان سهم یا پس انداز در نظر گرفته شده است.

معرفی ارز دیجیتال متاورس سندباکس

بیشتر بخوانید: اصطلاح نهنگ در ارز دیجیتال

کاربرد ارز دیجیتال متاورس سندباکس در بازی

جالب است بدانید که ارز دیجیتال متاورس سندباکس کاربردهای مختلف و متنوعی، به خصوص در پلتفرم بازی دارد، مانند:

  • خرید تجهیزات در بازی
  • امکان خرید آواتارهای داخل بازی
  • استیکینگ: که با این سیستم، کاربران می توانند با پس انداز و سپرده گذاری ارز خود، سود دریافت نمایند.
  • توانایی اعمال قابلیت های حاکمیتی و شرکت در سیاست گذاری های پروژه و تصمیمات حاکمیتی

معرفی ارز دیجیتال متاورس سندباکس

قیمت گذاری و آینده ارز دیجیتال متاورس سندباکس از نگاه تحلیلگران

همانطور که پیشتر در این رابطه توضیح دادیم، ارز دیجیتال متاورس سندباکس در واقع برای بازی سازی و بکار بردن آن در بازی طراحی و ساخته شد و براساس ارزش آن و سهمی که از بازار به خود اختصاص داده است، در رتبه هفتاد و یکم این بازار قرار گرفته است. حجم معاملات روزانه آن بالغ بر 800 است و اوج قله قیمت این ارز را در ماه نوامبر سال 2021 شاهد بودیم.

در این تاریخ، هر واحد ارز دیجیتال متاورس سندباکس به مبلغ 3.4 دلار رسیده بود که بالاترین میزان ارزش آن از زمان ساخت تاکنون بوده است. در حال حاضر و در این چند ماه اخیر، شاهد رشد 218 درصدی این ارز در بازار بوده ایم و این افزایش و روند رو به رشد باعث شده تا سود فوق العاده ای را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

تحلیلگران این بازار در رابطه با آینده ارز متاورس سندباکس بر این عقیده هستند که هر چه بازی های آنلاین بلاک چین با رشد مواجه شوند و تعداد کاربران آنها بیشتر شود، ارزش این ارز نیز بالاتر خواهد رفت و با توجه به این که این بازی ها روز به روز رو به گسترش بوده و تنوع آنها بیشتر می شود، افراد بیشتری جذب آنها می شوند و در نتیجه آینده درخشانی برای این ارز و ارزهای مشابه، پیش بینی می شود.

در صورتی که تمایل به سرمایه گذاری در این زمینه را دارید باید اخبار و نمودارهای روند حرکتی این ارز را در بازار دنبال کرده و با دید باز انتخاب نمایید. نکته ای که باید بدانید این است که 50 درصد مبادلات این ارز از طریق صرافی بایننس انجام می گیرد که متاسفانه کاربران ایرانی نمی توانند از آن استفاده نمایند. البته صرافی های دیگری هستند که خدمات هر چند کمی به ایرانیان می دهند که با قبول کردن ریسک مسدود شدن حساب خود، می توانید از آنها استفاده نمایید. البته می توانید از طریق برخی از صرافی های ایرانی نیز این مبادلات را انجام دهید. صرافی ارز دیجیتال شما را در این خصوص راهنمایی می نماید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بیشتر بخوانید

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

مزیت ها و کاربردهای پرفکت مانی

امروزه تمامی تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود پول های اینترنتی …